Dabar yra Pen, 2017 10 20 05:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 118 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autorių Žinutė
StandartinėParašytas: Pir, 2017 05 08 22:28 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Tre, 2012 06 06 21:31
Pranešimai: 27
niekas ten nesiklauso


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2017 05 18 08:46 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Sek, 2006 08 27 18:08
Pranešimai: 1689
Adomukas rašė:
vytelis.m rašė:
http://www.lasf.lt/wp-content/uploads/2 ... rius-3.pdf
2017m. Lietuvos autokroso čempionato VI etapas rugsėjo 9-10 d.d. numatytas Marijampolėje.
Deja, miesto šiauriniame pakraštyje (prie "Via Baltica" kelio tilto per Šešupę) jau nėra autokroso trasos.
Praktiškai - jos nelikę nė pėdsako... Ten kuriasi kažkas kitas.

jus ponas manau kad apsimelavot kam skleidziat tokius gandus trasa kaip buvo taip ir yra niekas ten nepasikeite nuo paskutiniu varzybu


Ačiū už pataisą, tačiau mane kaltinate perdaug...
Jūs tur būt automobilį palikote "Via Balticoje" prie tilto per Šešupę ir į trasą atėjote pievos takeliu, tai nematėte viso to,ką aš pamačiau mėgindamas trasą pasiekti nuo to paties "varšuvinio" plento sankryžos su Gėlyno gatve. Vos praėjus suskystintų dujų degalinę, prasideda šaudyklos, jų pylimai, pradėtas bet nebaigtas platinti kelias (kuriuo būdavo važiuojama į trasą). Baigiantis tų šaudyklų "apkasams", molynė darėsi vis didesnė, per purvą neišbridau. Toliau matėsi situacija dar blogėsnė,
toliau eiti pasidarė neįmanoma, o autokroso trasos dar nesimatė.
Tuo pačiu keliuku į trasą nuėjau neseniai. Sąlygos buvo jau beveik vasariškos. Molingos krūvos jau išdžiūvusios, tai nueiti pasisekė bent neišsisukus kojos... O automobiliu nepravažiuosi - iš pradžių (ties šaudyklomis) kyla grėsmė apačią užkabinti už kokios išlindusios plytos ar betono nuolaužos (matyt, ant keliuko ir kitur pylė griovimo liekanas), dar arčiau trasos vartų - mūro nuolaužų, žemių ir nukirstų krūmų krūvos... Pati autokroso trasa tikrai nepasikeitus (netgi rugsėjo mėnesį vykusių Lietuvos autokroso čempionato etapo varžybų nuostatai išlikę), išskyrus vieną dalyką - trasoje iš po dangos kur nekur jau kalasi žolytė (mat trasa niekas nevažinėja (nesirteniruoja), Suvalkijos krosistai nebandinėja savo "bolidų"...). Nes tokios galimybės neturi: trasa atblokuota nuo privažiavimo.
ĄNĄ ŽINUTĘ RAŠYDAMAS JOKIO GANDŲ SKLEIDIMO TIKSLO NETURĖJAU. Tik iš praeities gerai prisimenu atvejų, kaip Lietuvoje panašiai pamirštose trasose tokia situacija būdavo pastebima likus savaitei kitai iki LČ etapo varžybų, ir jas belikdavę atšaukti. Tokį atvejį prisimenu ir Marijampolės trasoje. Aną žinutę rašiau nenorėdamas netinkamos situacijos pasikartojimo šiemet. To nesinori pirmiausia dėl to, kad pats kažkiek prisidėjau organizuojant pačias pirmąsias toje trasoje autokroso varžybas.
Siūlau dar kartą pavažiuoti į Marijampolės šiaurinį aplinkkelį, automobilį palikti prie šlagbaumo ties suskystintų dujų degaline (jei jis bus pakeltas, - mėginti važiuoti kol tai bus galima, šlagbaumą rakina šauliai, jie šaudyklose treniruojasi dažnai...) ir ne atkirčius man rašinėti, o įdėmiai pasvarstyti, ką vasarą reikia daryti su privažiavimu į trasą. Ne vienam atkirtį parašiusiam Adomukui tą reikėtų daryti - tegul stabteli ir pasižiūri kiekvienas į Lenkiją pro ją lekiantis autokrosui neabejingas vairuotojas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant, 2017 05 23 01:57 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Šeš, 2006 01 21 15:30
Pranešimai: 166
Miestas: Marijampole
vytelis.m rašė:
Adomukas rašė:
vytelis.m rašė:
http://www.lasf.lt/wp-content/uploads/2 ... rius-3.pdf
2017m. Lietuvos autokroso čempionato VI etapas rugsėjo 9-10 d.d. numatytas Marijampolėje.
Deja, miesto šiauriniame pakraštyje (prie "Via Baltica" kelio tilto per Šešupę) jau nėra autokroso trasos.
Praktiškai - jos nelikę nė pėdsako... Ten kuriasi kažkas kitas.

jus ponas manau kad apsimelavot kam skleidziat tokius gandus trasa kaip buvo taip ir yra niekas ten nepasikeite nuo paskutiniu varzybu


Ačiū už pataisą, tačiau mane kaltinate perdaug...
Jūs tur būt automobilį palikote "Via Balticoje" prie tilto per Šešupę ir į trasą atėjote pievos takeliu, tai nematėte viso to,ką aš pamačiau mėgindamas trasą pasiekti nuo to paties "varšuvinio" plento sankryžos su Gėlyno gatve. Vos praėjus suskystintų dujų degalinę, prasideda šaudyklos, jų pylimai, pradėtas bet nebaigtas platinti kelias (kuriuo būdavo važiuojama į trasą). Baigiantis tų šaudyklų "apkasams", molynė darėsi vis didesnė, per purvą neišbridau. Toliau matėsi situacija dar blogėsnė,
toliau eiti pasidarė neįmanoma, o autokroso trasos dar nesimatė.
Tuo pačiu keliuku į trasą nuėjau neseniai. Sąlygos buvo jau beveik vasariškos. Molingos krūvos jau išdžiūvusios, tai nueiti pasisekė bent neišsisukus kojos... O automobiliu nepravažiuosi - iš pradžių (ties šaudyklomis) kyla grėsmė apačią užkabinti už kokios išlindusios plytos ar betono nuolaužos (matyt, ant keliuko ir kitur pylė griovimo liekanas), dar arčiau trasos vartų - mūro nuolaužų, žemių ir nukirstų krūmų krūvos... Pati autokroso trasa tikrai nepasikeitus (netgi rugsėjo mėnesį vykusių Lietuvos autokroso čempionato etapo varžybų nuostatai išlikę), išskyrus vieną dalyką - trasoje iš po dangos kur nekur jau kalasi žolytė (mat trasa niekas nevažinėja (nesirteniruoja), Suvalkijos krosistai nebandinėja savo "bolidų"...). Nes tokios galimybės neturi: trasa atblokuota nuo privažiavimo.
ĄNĄ ŽINUTĘ RAŠYDAMAS JOKIO GANDŲ SKLEIDIMO TIKSLO NETURĖJAU. Tik iš praeities gerai prisimenu atvejų, kaip Lietuvoje panašiai pamirštose trasose tokia situacija būdavo pastebima likus savaitei kitai iki LČ etapo varžybų, ir jas belikdavę atšaukti. Tokį atvejį prisimenu ir Marijampolės trasoje. Aną žinutę rašiau nenorėdamas netinkamos situacijos pasikartojimo šiemet. To nesinori pirmiausia dėl to, kad pats kažkiek prisidėjau organizuojant pačias pirmąsias toje trasoje autokroso varžybas.
Siūlau dar kartą pavažiuoti į Marijampolės šiaurinį aplinkkelį, automobilį palikti prie šlagbaumo ties suskystintų dujų degaline (jei jis bus pakeltas, - mėginti važiuoti kol tai bus galima, šlagbaumą rakina šauliai, jie šaudyklose treniruojasi dažnai...) ir ne atkirčius man rašinėti, o įdėmiai pasvarstyti, ką vasarą reikia daryti su privažiavimu į trasą. Ne vienam atkirtį parašiusiam Adomukui tą reikėtų daryti - tegul stabteli ir pasižiūri kiekvienas į Lenkiją pro ją lekiantis autokrosui neabejingas vairuotojas.
ponas vyteli paskaitykit ka paraset cituoju trasos neliko nei pecako cia jusu buvo parasyta kad nera kolkas privaziavimo i ja nereiskia kad trasa sugadinta ir nera jos nei petsaku kiek zinau senasis kelias kuris vede i trasa pasliko sauliai o i trasa pazadejo padaryt gretimai tad nedarykit skubotu isvadu


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant, 2017 05 23 02:16 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Šeš, 2006 01 21 15:30
Pranešimai: 166
Miestas: Marijampole
buvo klausimas kodel silpsta autokrosas buvo toks temos klausimas,cia reiketu klaust kroso komiteto vyru siais metais geda turetu but raso reglamentus ziuri i europa fia kelia musu lietuvos cempionato merdincia kartele pirmo etapo nebuvo del neaiskiu priezasciu antras etapas kaip ir ivyko buvo visai neblogai bet jau gerbemi teisejai komisarai ir organizatoriai bukit malonus apdovanokit blaivi nedarykit gedos sau negi nesuradot kas galetu iteikt taures tai kur musu komisarai.noretusi nors trupucio pagarbos saujalei islikusiu sportininku siais sunkeis laikais musu juk liko jau tiek nedaug.
tai tik tiek aciu


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant, 2017 05 23 12:11 
Atsijungęs
A8

Užsiregistravo: Ket, 2006 07 06 12:26
Pranešimai: 480
Sveiki, ar galime atgaivinti diskusija? Noriu išgirsti autokroso lenktynininkus kas su techniniais reikalavimais ar reglamentu yra negerai. Rašau, nes esu kroso komiteto narys ir noriu jus išklausyti ir pagerinti situaciją jeigu tai bus įmanoma, o gal net atsakyti i kaikuriuois klausimus.

Rašykime aiškiai pvz. 1) perdideli mokesčiai, 2)esu klube vienas ir reikia daug popierizmo, 3) nereikia homologuotu lanku ir t.t. po to padiskutuosime, tik noriu paprašyti nedarykime bardako :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant, 2017 05 23 12:21 
Atsijungęs
A8

Užsiregistravo: Ket, 2006 07 06 12:26
Pranešimai: 480
Pirma pradėsiu aš. Į klausimą kodėl būtent aš nebevažiuoju į čempionatą galėčiau pasakyti, kad esu jaunas ir katik sukūriau šeima ir paėmiau paskolą. Manau ir visų problema ta pati lėšų trūkumas.
Nenoriu važiuoti todėl, kad žinau jog klasėje neužlipsiu ant pakilos ir net neatvažiuosu bent 4 nes Super2000 klasės automobiliai lyderiai yra labai stiprūs ir jų automobiliai labai gerai ir brangiai paruošti. Tas pats manau ir kitose klasėse. Kad užkile reikalavimai sutinku, bet pasukus galva viskas įmanoma, pvz neturiu nei sport kombinezono, nei batu nei pirštiniu. Bet tai nesutrugdė pasiklausinėti bendraminčiu ar bendraklubių kad pasiskolinti šiuos šiuos daiktus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant, 2017 05 23 14:43 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2005 11 28 21:36
Pranešimai: 1076
Adomukas rašė:
buvo klausimas kodel silpsta autokrosas buvo toks temos klausimas,cia reiketu klaust kroso komiteto vyru siais metais geda turetu but raso reglamentus ziuri i europa fia kelia musu lietuvos cempionato merdincia kartele pirmo etapo nebuvo del neaiskiu priezasciu antras etapas kaip ir ivyko buvo visai neblogai bet jau gerbemi teisejai komisarai ir organizatoriai bukit malonus apdovanokit blaivi nedarykit gedos sau negi nesuradot kas galetu iteikt taures tai kur musu komisarai.noretusi nors trupucio pagarbos saujalei islikusiu sportininku siais sunkeis laikais musu juk liko jau tiek nedaug.
tai tik tiek aciu


Aš manau, kad teisėjai ir komisarai čia visiškai neprieko. Uždarymas yra jau organizatoriaus kompetencija ir manau jie(organizatoriai) tikrai atrodė ne neblaivi, o nuo įtampos ir nevilties pavargę. Neviltis dėl mažo dalyvių skaičiaus ir smarkaus kritimas į "bačką " ekonomiškai. Išvada to, kiek girdėjau, III etapo Pavilkyje jau nebus. Organizatoriai atsisakė rengti etapą. Jeigu atsisakys ir Tauragė dėl mažo dalyvių skaičiaus, tai beliks tik Ukmergė ir ant abejo Marijampolė. Vienu žodžiu pirmyn į šviesią ateitį.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant, 2017 05 23 15:22 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2005 11 28 21:36
Pranešimai: 1076
bumer-750 rašė:
Sveiki, ar galime atgaivinti diskusija? Noriu išgirsti autokroso lenktynininkus kas su techniniais reikalavimais ar reglamentu yra negerai. Rašau, nes esu kroso komiteto narys ir noriu jus išklausyti ir pagerinti situaciją jeigu tai bus įmanoma, o gal net atsakyti i kaikuriuois klausimus.

Rašykime aiškiai pvz. 1) perdideli mokesčiai, 2)esu klube vienas ir reikia daug popierizmo, 3) nereikia homologuotu lanku ir t.t. po to padiskutuosime, tik noriu paprašyti nedarykime bardako :)

Pirmiausiai pradėkime nuo to:
1. Kam reikalinga C (Regionų lyga). Esant dabartinėms sąlygoms, reikėjo padaryti aukščiausią lygą su D licenzijomis,( kuri šiais metais nėra visiškai tragiška. Joje susidarė visos penkios klasės ir kaip nekeista D-Super Car klasė) ir vieną dukterinę lygą(Regionų) , kurioje sportininkai galėtų kelti meistriškumą. Dabar "iškastruotos" pirmenybės su dviem klasėmis iš keturių. Jau pernai matėsi, kad D1600J ir D2000RWD pirmenybėse nebus. Regionų lygos grafikas turėtų būti sudarytas taip, kad etapai sutaptų su A lygos etapais. Taip padidėtų bendras dalyvių skaičius, kas labai rūpi žiūrovams ir rėmėjams. Likę Regionų lygos etapai galėtų vykti kitose trąsose. Tai verstų tas trąsas pasitempti. Regionų lygoje sportininkai galėtų važiuoti su E licenzijomis, o daleiskim kokią D1600, D1600J (paruoštos pagal RL tech.reikalavimus) leisti su M licenzijomis (jas gal būtų galima išduoti ir administracinėje komisijoje) kaip "mokinius". Kitos klasės gal jau per galingos pradedantiesiams.
2. Esant tokioms sąlygoms, leisti D3A -RWD bagių rėmų lankų storį tokį, koks jis buvo prieš kelis metus
3. Nekelti mokesčių licenzijoms, varžybų organizatoriams(organizatoriaus licenzija, trąsos licenzija), , mažinti teisėjavimo kaštus(atsisakyti trijų komisarų. Tas funkcijas pilnai gali atlikti Varžybų vadovas, komisaras ir tech. komisaras. Arba panaikinti stebėtojus, o LASF skiria savo vyriausią komisarą, kuris kartu yra ir stebėtojas. Tada bus varžybų vadovas, LASF komisaras -stebėtojas ir organizatoriaus pasirinktas komisaras. Taip pat trąsoje gali būti vienas teisėjas su patirtimi, o kitas - praktikanto statusą turintis teisėjas)
4. Dėl aprangos, tai visdėlto tai yra automobilių sportas ir jo dalyviai šiais laikais turi būti panašūs į lektynininkus. Manau aprangos kpl. su pasibaigusia homologacija galima nusipirkti palyginus nebrangiai. Porą kartų mažiau pavaišinti dalyvių parke aplankančius draugus ir susitaupytų.
Šiaip su dokumentais tvarkytis problemų nėra. Tik reikia noro. Gana normaliai veikia e-LASF programa, tik ją reikia truputį patobulinti. Licenzijų išsiėmime truputėlį tingumo yra ir pas sportininkus. Tempia iki paskutiniųjų, o po to visi kalti lieka, nors Bilevičius stengiasi sudaryti visas sąlygas praeiti kursus ir t.t. Na nereikia norėti išlindus iš kokio "urvo" (turiu omenyje visai nežinomus asmenis, pradedančius sportuoti), kad tau licenziją atvežtų į namus ir dar damokėtų.
Aš manyčiau, kad LASF, kroso komitetas, organizatoriai ir dalyviai suprastų tą tikrai sudėtingą padėtį Lietuvos krose ir susitelkę žiūrėtų ne Vakarų kokybės(proto ribose), o dalyvių kiekio atstatymo. O kokybė tada atsiras, nes ji turės tada ant ko atsirasti. O jeigu dalyvių dar mažės, tai neliks nei kokybės, nei kiekybės, nei autokroso.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant, 2017 05 23 15:38 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Šeš, 2006 01 21 15:30
Pranešimai: 166
Miestas: Marijampole
Gediminas 2 rašė:
Adomukas rašė:
buvo klausimas kodel silpsta autokrosas buvo toks temos klausimas,cia reiketu klaust kroso komiteto vyru siais metais geda turetu but raso reglamentus ziuri i europa fia kelia musu lietuvos cempionato merdincia kartele pirmo etapo nebuvo del neaiskiu priezasciu antras etapas kaip ir ivyko buvo visai neblogai bet jau gerbemi teisejai komisarai ir organizatoriai bukit malonus apdovanokit blaivi nedarykit gedos sau negi nesuradot kas galetu iteikt taures tai kur musu komisarai.noretusi nors trupucio pagarbos saujalei islikusiu sportininku siais sunkeis laikais musu juk liko jau tiek nedaug.
tai tik tiek aciu


Aš manau, kad teisėjai ir komisarai čia visiškai neprieko. Uždarymas yra jau organizatoriaus kompetencija ir manau jie(organizatoriai) tikrai atrodė ne neblaivi, o nuo įtampos ir nevilties pavargę. Neviltis dėl mažo dalyvių skaičiaus ir smarkaus kritimas į "bačką " ekonomiškai. Išvada to, kiek girdėjau, III etapo Pavilkyje jau nebus. Organizatoriai atsisakė rengti etapą. Jeigu atsisakys ir Tauragė dėl mažo dalyvių skaičiaus, tai beliks tik Ukmergė ir ant abejo Marijampolė. Vienu žodžiu pirmyn į šviesią ateitį.

ponas gediminai mes nemazi vaikai kad neatskirtume ar dedes izgere arne,ir apdovanojimai yra varzybu oficeli dalis


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant, 2017 05 23 17:07 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Šeš, 2006 01 21 15:30
Pranešimai: 166
Miestas: Marijampole
bumer-750 rašė:
Pirma pradėsiu aš. Į klausimą kodėl būtent aš nebevažiuoju į čempionatą galėčiau pasakyti, kad esu jaunas ir katik sukūriau šeima ir paėmiau paskolą. Manau ir visų problema ta pati lėšų trūkumas.
Nenoriu važiuoti todėl, kad žinau jog klasėje neužlipsiu ant pakilos ir net neatvažiuosu bent 4 nes Super2000 klasės automobiliai lyderiai yra labai stiprūs ir jų automobiliai labai gerai ir brangiai paruošti. Tas pats manau ir kitose klasėse. Kad užkile reikalavimai sutinku, bet pasukus galva viskas įmanoma, pvz neturiu nei sport kombinezono, nei batu nei pirštiniu. Bet tai nesutrugdė pasiklausinėti bendraminčiu ar bendraklubių kad pasiskolinti šiuos šiuos daiktus.

nenoriu vaziuot del to kad neuzlipsiu ant pakylos jai tu nebandysi vaziuot niekada tu ant jos neuzlpipsi yra lb daug pavyzdziu kad ir su silpnesne masina galima laimet juk krose daug reiskia vairuotojas ir 50 procentu sekme


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant, 2017 05 23 17:38 
Atsijungęs
A8

Užsiregistravo: Ket, 2006 07 06 12:26
Pranešimai: 480
Gediminas 2 rašė:
bumer-750 rašė:
Sveiki, ar galime atgaivinti diskusija? Noriu išgirsti autokroso lenktynininkus kas su techniniais reikalavimais ar reglamentu yra negerai. Rašau, nes esu kroso komiteto narys ir noriu jus išklausyti ir pagerinti situaciją jeigu tai bus įmanoma, o gal net atsakyti i kaikuriuois klausimus.

Rašykime aiškiai pvz. 1) perdideli mokesčiai, 2)esu klube vienas ir reikia daug popierizmo, 3) nereikia homologuotu lanku ir t.t. po to padiskutuosime, tik noriu paprašyti nedarykime bardako :)

Pirmiausiai pradėkime nuo to:
1. Kam reikalinga C (Regionų lyga). Esant dabartinėms sąlygoms, reikėjo padaryti aukščiausią lygą su D licenzijomis,( kuri šiais metais nėra visiškai tragiška. Joje susidarė visos penkios klasės ir kaip nekeista D-Super Car klasė) ir vieną dukterinę lygą(Regionų) , kurioje sportininkai galėtų kelti meistriškumą. Dabar "iškastruotos" pirmenybės su dviem klasėmis iš keturių. Jau pernai matėsi, kad D1600J ir D2000RWD pirmenybėse nebus. Regionų lygos grafikas turėtų būti sudarytas taip, kad etapai sutaptų su A lygos etapais. Taip padidėtų bendras dalyvių skaičius, kas labai rūpi žiūrovams ir rėmėjams. Likę Regionų lygos etapai galėtų vykti kitose trąsose. Tai verstų tas trąsas pasitempti. Regionų lygoje sportininkai galėtų važiuoti su E licenzijomis, o daleiskim kokią D1600, D1600J (paruoštos pagal RL tech.reikalavimus) leisti su M licenzijomis (jas gal būtų galima išduoti ir administracinėje komisijoje) kaip "mokinius". Kitos klasės gal jau per galingos pradedantiesiams.
2. Esant tokioms sąlygoms, leisti D3A -RWD bagių rėmų lankų storį tokį, koks jis buvo prieš kelis metus
3. Nekelti mokesčių licenzijoms, varžybų organizatoriams(organizatoriaus licenzija, trąsos licenzija), , mažinti teisėjavimo kaštus(atsisakyti trijų komisarų. Tas funkcijas pilnai gali atlikti Varžybų vadovas, komisaras ir tech. komisaras. Arba panaikinti stebėtojus, o LASF skiria savo vyriausią komisarą, kuris kartu yra ir stebėtojas. Tada bus varžybų vadovas, LASF komisaras -stebėtojas ir organizatoriaus pasirinktas komisaras. Taip pat trąsoje gali būti vienas teisėjas su patirtimi, o kitas - praktikanto statusą turintis teisėjas)
4. Dėl aprangos, tai visdėlto tai yra automobilių sportas ir jo dalyviai šiais laikais turi būti panašūs į lektynininkus. Manau aprangos kpl. su pasibaigusia homologacija galima nusipirkti palyginus nebrangiai. Porą kartų mažiau pavaišinti dalyvių parke aplankančius draugus ir susitaupytų.
Šiaip su dokumentais tvarkytis problemų nėra. Tik reikia noro. Gana normaliai veikia e-LASF programa, tik ją reikia truputį patobulinti. Licenzijų išsiėmime truputėlį tingumo yra ir pas sportininkus. Tempia iki paskutiniųjų, o po to visi kalti lieka, nors Bilevičius stengiasi sudaryti visas sąlygas praeiti kursus ir t.t. Na nereikia norėti išlindus iš kokio "urvo" (turiu omenyje visai nežinomus asmenis, pradedančius sportuoti), kad tau licenziją atvežtų į namus ir dar damokėtų.
Aš manyčiau, kad LASF, kroso komitetas, organizatoriai ir dalyviai suprastų tą tikrai sudėtingą padėtį Lietuvos krose ir susitelkę žiūrėtų ne Vakarų kokybės(proto ribose), o dalyvių kiekio atstatymo. O kokybė tada atsiras, nes ji turės tada ant ko atsirasti. O jeigu dalyvių dar mažės, tai neliks nei kokybės, nei kiekybės, nei autokroso.


1. Kitiems metams numatyta naikinti pirmenybes, tai yra prijunkti jas prie čempionato. kaip viskas bus padaryta kolkas negaliu pasakyti (reikia tik neuzkelti perdaug reikalavimu). C lyga sutinku su Gediminu kad turi vykti kitose trasose ir sitas projektas manau tikrai išsivystis. C lygoje reikalinga M kategorijos licenzija arba vienkartine galima išsiimti varžybų metu.

3. Yra numatyta mažinti komisarų skaičių, bokšteliuose gali būti 1 teisėjas 1 stažuotojas, stažuotojas gali būti bet kurio klubo narys. Užduotis yra viena - mažinti varžybų kaštus.

Organizatorius turi būti LASF'e tikrasis narys kas gan nemažai kainuodavo. Nuo kitu metu tikrojo nario mokestis mažėja, tiesa asocijuotu nariu nebebus.
Stebėtoją skiria komitetas, o ne federacija. Ir jam būna kompensuojamos išlaidos tik kelionei iki trasos ir atgal.
4. Licenziją užsakovo prašymu galima išsiūsti į pageidaujama LPexpress aparata - kaina 5 eurai.

Pats manau, kad yra susipriešinimas tarp lenktyniniku, klubu ir federacijos, nes nerandama bendros kalbos. Dėl to prasideda ale protestai,nuoskaudos ir nevaziavimai i varžybas.
Galiu ir klysti, rašau savo nuomonę.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant, 2017 05 23 19:01 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Šeš, 2006 01 21 15:30
Pranešimai: 166
Miestas: Marijampole
bumer-750 rašė:
Gediminas 2 rašė:
bumer-750 rašė:
Sveiki, ar galime atgaivinti diskusija? Noriu išgirsti autokroso lenktynininkus kas su techniniais reikalavimais ar reglamentu yra negerai. Rašau, nes esu kroso komiteto narys ir noriu jus išklausyti ir pagerinti situaciją jeigu tai bus įmanoma, o gal net atsakyti i kaikuriuois klausimus.

Rašykime aiškiai pvz. 1) perdideli mokesčiai, 2)esu klube vienas ir reikia daug popierizmo, 3) nereikia homologuotu lanku ir t.t. po to padiskutuosime, tik noriu paprašyti nedarykime bardako :)

Pirmiausiai pradėkime nuo to:
1. Kam reikalinga C (Regionų lyga). Esant dabartinėms sąlygoms, reikėjo padaryti aukščiausią lygą su D licenzijomis,( kuri šiais metais nėra visiškai tragiška. Joje susidarė visos penkios klasės ir kaip nekeista D-Super Car klasė) ir vieną dukterinę lygą(Regionų) , kurioje sportininkai galėtų kelti meistriškumą. Dabar "iškastruotos" pirmenybės su dviem klasėmis iš keturių. Jau pernai matėsi, kad D1600J ir D2000RWD pirmenybėse nebus. Regionų lygos grafikas turėtų būti sudarytas taip, kad etapai sutaptų su A lygos etapais. Taip padidėtų bendras dalyvių skaičius, kas labai rūpi žiūrovams ir rėmėjams. Likę Regionų lygos etapai galėtų vykti kitose trąsose. Tai verstų tas trąsas pasitempti. Regionų lygoje sportininkai galėtų važiuoti su E licenzijomis, o daleiskim kokią D1600, D1600J (paruoštos pagal RL tech.reikalavimus) leisti su M licenzijomis (jas gal būtų galima išduoti ir administracinėje komisijoje) kaip "mokinius". Kitos klasės gal jau per galingos pradedantiesiams.
2. Esant tokioms sąlygoms, leisti D3A -RWD bagių rėmų lankų storį tokį, koks jis buvo prieš kelis metus
3. Nekelti mokesčių licenzijoms, varžybų organizatoriams(organizatoriaus licenzija, trąsos licenzija), , mažinti teisėjavimo kaštus(atsisakyti trijų komisarų. Tas funkcijas pilnai gali atlikti Varžybų vadovas, komisaras ir tech. komisaras. Arba panaikinti stebėtojus, o LASF skiria savo vyriausią komisarą, kuris kartu yra ir stebėtojas. Tada bus varžybų vadovas, LASF komisaras -stebėtojas ir organizatoriaus pasirinktas komisaras. Taip pat trąsoje gali būti vienas teisėjas su patirtimi, o kitas - praktikanto statusą turintis teisėjas)
4. Dėl aprangos, tai visdėlto tai yra automobilių sportas ir jo dalyviai šiais laikais turi būti panašūs į lektynininkus. Manau aprangos kpl. su pasibaigusia homologacija galima nusipirkti palyginus nebrangiai. Porą kartų mažiau pavaišinti dalyvių parke aplankančius draugus ir susitaupytų.
Šiaip su dokumentais tvarkytis problemų nėra. Tik reikia noro. Gana normaliai veikia e-LASF programa, tik ją reikia truputį patobulinti. Licenzijų išsiėmime truputėlį tingumo yra ir pas sportininkus. Tempia iki paskutiniųjų, o po to visi kalti lieka, nors Bilevičius stengiasi sudaryti visas sąlygas praeiti kursus ir t.t. Na nereikia norėti išlindus iš kokio "urvo" (turiu omenyje visai nežinomus asmenis, pradedančius sportuoti), kad tau licenziją atvežtų į namus ir dar damokėtų.
Aš manyčiau, kad LASF, kroso komitetas, organizatoriai ir dalyviai suprastų tą tikrai sudėtingą padėtį Lietuvos krose ir susitelkę žiūrėtų ne Vakarų kokybės(proto ribose), o dalyvių kiekio atstatymo. O kokybė tada atsiras, nes ji turės tada ant ko atsirasti. O jeigu dalyvių dar mažės, tai neliks nei kokybės, nei kiekybės, nei autokroso.


1. Kitiems metams numatyta naikinti pirmenybes, tai yra prijunkti jas prie čempionato. kaip viskas bus padaryta kolkas negaliu pasakyti (reikia tik neuzkelti perdaug reikalavimu). C lyga sutinku su Gediminu kad turi vykti kitose trasose ir sitas projektas manau tikrai išsivystis. C lygoje reikalinga M kategorijos licenzija arba vienkartine galima išsiimti varžybų metu.

3. Yra numatyta mažinti komisarų skaičių, bokšteliuose gali būti 1 teisėjas 1 stažuotojas, stažuotojas gali būti bet kurio klubo narys. Užduotis yra viena - mažinti varžybų kaštus.

Organizatorius turi būti LASF'e tikrasis narys kas gan nemažai kainuodavo. Nuo kitu metu tikrojo nario mokestis mažėja, tiesa asocijuotu nariu nebebus.
Stebėtoją skiria komitetas, o ne federacija. Ir jam būna kompensuojamos išlaidos tik kelionei iki trasos ir atgal.
4. Licenziją užsakovo prašymu galima išsiūsti į pageidaujama LPexpress aparata - kaina 5 eurai.

Pats manau, kad yra susipriešinimas tarp lenktyniniku, klubu ir federacijos, nes nerandama bendros kalbos. Dėl to prasideda ale protestai,nuoskaudos ir nevaziavimai i varžybas.
Galiu ir klysti, rašau savo nuomonę.

naikinti pirmenybes ir prijunkt prie cempionato del to kad nera automobiliu cempionate kas nores vaziuot cempionata tas ir vaziuos ji kam jus per prievarta juos grudat ju masinos galvoji kad kitais metais atitiks visus cempionato reglamentus tai kam isviso ta b ar m lygas skirstot, kazkada man sake gad tik cempionate gali buti cempionas ar gauti sporto meistro zenkleli kam gal man nuo to pencija padides senatvej.cia susirenka zmones palenktyniauti gerai praleisti laika igyti vairavimo patirties sudetingesnese salygose


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant, 2017 05 23 20:50 
Atsijungęs
A8

Užsiregistravo: Ket, 2006 07 06 12:26
Pranešimai: 480
aisku, sutinku kad reikia isklausiti visu nuomones ir padaryti sprendimą naudingą toje klasėje važiuojantiems žmonėms, o ne betkam kitam. Galėtu iš pirmenybių kažkas nuomonę pasakyti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre, 2017 05 24 06:50 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Ant, 2016 10 04 11:55
Pranešimai: 1
Pirmiausiai rekia surasti pinigu kad cempionata laimejas klubas gautu pinigine nauda pvz.10 tukstanciu euru ir tada as galvoju tikrai atsirastu kas cempionate noretu dalyvauti


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre, 2017 05 24 11:18 
Atsijungęs
N2

Užsiregistravo: Ket, 2009 02 12 15:45
Pranešimai: 118
Miestas: Vilkaviškis
panaikinus pirmenybes bent as asmeniskai i c lyga vaziuosiu,ne cempionata, nes tada reikia visai kito automobilio, arba isvis rinksiuosi ne krosa, nes tas federacijos neapsisprendimas kas, kada, kaip, kur, su kuo, vezi varo,kaip gali ruostis automobili,kai kiekviena sezona vis naujos nesamones... Tik reiketu atsisukti ir paziureti kiek sie visi sujungimai dave gero,kiek dalyviu buvo 2004-2005, tada seke reikalavimu kelimas, po to atsirado B lyga, vel dalyviu pradejo daugeti toje lygoje,sujungus su cempionatu vel pasidare snipstas, atsiradus regionu taurei vel viskas pasitaise,2015m bent mano klaseje dalyviai netilpo i starta, reikejo skirstyti i pogrupius, ir vel tik isikisus federacijai 2016metais toje pacioje trasoje vykusiame pirmame etape(kaip ir 2015) is 13 dalyviu pasidare 4!!! man jokio skirtumo,ar ten pirmenybes ar cempionatas ar isvis regiono varzybeles, as noriu smagiai praleist laika,pasivarzyt, pakonkuruot su automobiliais,kurie bent tilptu i mano klases nustatytus remus, o ne butu taip,kaip yra dabar.

apie 2005-uosus su datomis gal kazka ir suklydau,bet kiek atgaminu,nes dar jaunas buvau,tai kazkas taip ir vyko... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir, 2017 05 29 09:18 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2005 11 28 21:36
Pranešimai: 1076
bumer-750 rašė:
Gediminas 2 rašė:
bumer-750 rašė:
Sveiki, ar galime atgaivinti diskusija? Noriu išgirsti autokroso lenktynininkus kas su techniniais reikalavimais ar reglamentu yra negerai. Rašau, nes esu kroso komiteto narys ir noriu jus išklausyti ir pagerinti situaciją jeigu tai bus įmanoma, o gal net atsakyti i kaikuriuois klausimus.

Rašykime aiškiai pvz. 1) perdideli mokesčiai, 2)esu klube vienas ir reikia daug popierizmo, 3) nereikia homologuotu lanku ir t.t. po to padiskutuosime, tik noriu paprašyti nedarykime bardako :)

Pirmiausiai pradėkime nuo to:
1. Kam reikalinga C (Regionų lyga). Esant dabartinėms sąlygoms, reikėjo padaryti aukščiausią lygą su D licenzijomis,( kuri šiais metais nėra visiškai tragiška. Joje susidarė visos penkios klasės ir kaip nekeista D-Super Car klasė) ir vieną dukterinę lygą(Regionų) , kurioje sportininkai galėtų kelti meistriškumą. Dabar "iškastruotos" pirmenybės su dviem klasėmis iš keturių. Jau pernai matėsi, kad D1600J ir D2000RWD pirmenybėse nebus. Regionų lygos grafikas turėtų būti sudarytas taip, kad etapai sutaptų su A lygos etapais. Taip padidėtų bendras dalyvių skaičius, kas labai rūpi žiūrovams ir rėmėjams. Likę Regionų lygos etapai galėtų vykti kitose trąsose. Tai verstų tas trąsas pasitempti. Regionų lygoje sportininkai galėtų važiuoti su E licenzijomis, o daleiskim kokią D1600, D1600J (paruoštos pagal RL tech.reikalavimus) leisti su M licenzijomis (jas gal būtų galima išduoti ir administracinėje komisijoje) kaip "mokinius". Kitos klasės gal jau per galingos pradedantiesiams.
2. Esant tokioms sąlygoms, leisti D3A -RWD bagių rėmų lankų storį tokį, koks jis buvo prieš kelis metus
3. Nekelti mokesčių licenzijoms, varžybų organizatoriams(organizatoriaus licenzija, trąsos licenzija), , mažinti teisėjavimo kaštus(atsisakyti trijų komisarų. Tas funkcijas pilnai gali atlikti Varžybų vadovas, komisaras ir tech. komisaras. Arba panaikinti stebėtojus, o LASF skiria savo vyriausią komisarą, kuris kartu yra ir stebėtojas. Tada bus varžybų vadovas, LASF komisaras -stebėtojas ir organizatoriaus pasirinktas komisaras. Taip pat trąsoje gali būti vienas teisėjas su patirtimi, o kitas - praktikanto statusą turintis teisėjas)
4. Dėl aprangos, tai visdėlto tai yra automobilių sportas ir jo dalyviai šiais laikais turi būti panašūs į lektynininkus. Manau aprangos kpl. su pasibaigusia homologacija galima nusipirkti palyginus nebrangiai. Porą kartų mažiau pavaišinti dalyvių parke aplankančius draugus ir susitaupytų.
Šiaip su dokumentais tvarkytis problemų nėra. Tik reikia noro. Gana normaliai veikia e-LASF programa, tik ją reikia truputį patobulinti. Licenzijų išsiėmime truputėlį tingumo yra ir pas sportininkus. Tempia iki paskutiniųjų, o po to visi kalti lieka, nors Bilevičius stengiasi sudaryti visas sąlygas praeiti kursus ir t.t. Na nereikia norėti išlindus iš kokio "urvo" (turiu omenyje visai nežinomus asmenis, pradedančius sportuoti), kad tau licenziją atvežtų į namus ir dar damokėtų.
Aš manyčiau, kad LASF, kroso komitetas, organizatoriai ir dalyviai suprastų tą tikrai sudėtingą padėtį Lietuvos krose ir susitelkę žiūrėtų ne Vakarų kokybės(proto ribose), o dalyvių kiekio atstatymo. O kokybė tada atsiras, nes ji turės tada ant ko atsirasti. O jeigu dalyvių dar mažės, tai neliks nei kokybės, nei kiekybės, nei autokroso.


1. Kitiems metams numatyta naikinti pirmenybes, tai yra prijunkti jas prie čempionato. kaip viskas bus padaryta kolkas negaliu pasakyti (reikia tik neuzkelti perdaug reikalavimu). C lyga sutinku su Gediminu kad turi vykti kitose trasose ir sitas projektas manau tikrai išsivystis. C lygoje reikalinga M kategorijos licenzija arba vienkartine galima išsiimti varžybų metu.

3. Yra numatyta mažinti komisarų skaičių, bokšteliuose gali būti 1 teisėjas 1 stažuotojas, stažuotojas gali būti bet kurio klubo narys. Užduotis yra viena - mažinti varžybų kaštus.

Organizatorius turi būti LASF'e tikrasis narys kas gan nemažai kainuodavo. Nuo kitu metu tikrojo nario mokestis mažėja, tiesa asocijuotu nariu nebebus.
Stebėtoją skiria komitetas, o ne federacija. Ir jam būna kompensuojamos išlaidos tik kelionei iki trasos ir atgal.
4. Licenziją užsakovo prašymu galima išsiūsti į pageidaujama LPexpress aparata - kaina 5 eurai.

Pats manau, kad yra susipriešinimas tarp lenktyniniku, klubu ir federacijos, nes nerandama bendros kalbos. Dėl to prasideda ale protestai,nuoskaudos ir nevaziavimai i varžybas.
Galiu ir klysti, rašau savo nuomonę.




Dėl trąsų mano siūlymas kitoks. Ne taip tikraiusiai supratai. Likę nuo A lygos etapai vykdomi kitose trąsose.
Aš rašiau sekančiai:
"[b]Regionų lygos grafikas turėtų būti sudarytas taip, kad etapai sutaptų su A lygos etapais. Taip padidėtų bendras dalyvių skaičius, kas labai rūpi žiūrovams ir rėmėjams. Likę Regionų lygos etapai galėtų vykti kitose trąsose. Tai verstų tas trąsas pasitempti. "[/b]


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant, 2017 07 04 09:32 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2005 11 28 21:36
Pranešimai: 1076
Tauragės etapai suteikia vilties, kad krosas gal atsigauna. Pernai dalyvavo per visus 33, o šiemet 49 dalyviai. Padidėjimas labai viltingas. Bendrom jėgom išspręsti kylančias problemas ir dalyvių atsirastų iki 60 tikrai. Tik dalyviams, organizatoriams, klubų vadovams, kroso komitetui, teisėjų komitetui, LASF administracijai reikia suformuluoti labai konkrečius pasiūlymus, kas kiekvieną iš jų netenkina ir tik tada pradėti ieškoti kompromisų.Užtenka visą laiką kalbėti daug, bet apie nieką. Tauragės varžybose, kada per administracinę komisiją prasidėjo diskusija apie dabartinę tvarką, tai sportininkai sakė, kad jeigu daugiau kreiptų dėmesio LASF į pasiūlymus, tai būtų daugiau sportininkų. Užklausiau kelių, kokias jis turi konkrečias pretenzijas ir kam. Praktiškai pasakė tik apie restriktorių kaitą oPEN KLASĖJE. Daugiau buvo tik bendros kalbos. Beto juk kroso komitetas išrinktas mūsų pačių. Tad ir griebkime juos už "giesmių", bet su protingomis ir realiomis pretenzijomis.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2017 09 14 11:29 
Atsijungęs
A8

Užsiregistravo: Ket, 2006 07 06 12:26
Pranešimai: 480
Na ne užkalnų kroso komitete bus vėl peržvelgiami visi kroso ir ralikroso reglamentai, kadangi nauji turi būti patvirtinti iki gruodžio 1 dienos. Tad yra pats laikas, padiskutuoti kas yra keistina su taisyklėmis ir techniniais reikalavimais. Laukiu protingu pasisakymu :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 118 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing