Dabar yra Tre, 2021 12 01 23:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Forumas užrakintas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 1 pranešimas ] 
Autorių Žinutė
StandartinėParašytas: Pen, 2007 02 23 11:50 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket, 2002 03 21 08:20
Pranešimai: 19
Miestas: Lietuva
Debiutas sustiprino norą kovoti

Kartu su Lietuvos automobilių ralio čempionato startu sutapo naujos komandos
šalies autosporte debiutas. Vasario 10-ąją Visagino, Ignalinos ir Zarasų
apylinkėse nugriaudėjusiame "Sampo Winter Rally 2007" pirmąkart dienos
šviesoje pasirodė "Xtra Racing - Kumho" ekipa.

Sulaukė gerbėjų simpatijų

Naujai pristatytai komandai atstovavo du ekipažai. Po nedidelės pertraukos į
ralio trasas vėl sugrįžo Paulius Insoda, šalia kurio antrojo piloto
pozicijas užėmė Kęstutis Kurgonas. Ekipažas startavo lenktynėms naujai
parengtu "Mitsubishi Lancer EVO VIII" markės automobiliu.
Naujosios komandos sudėtį papildė ir kitas jaunas, tačiau daugeliui šalies
autosporto gerbėjų gerai pažįstamas lenktynininkas Tautvydas Narušis. Jam
šįkart talkino šturmanas Mindaugas Boguševičius. Pastarasis tandemas sėdo į
šeštosios kartos "Mitsubishi Lancer Evolution" bolidą.
Abu lenktyniniai automobiliai buvo parengti pagal galingiausios A klasės
reikalavimus.
Tiek P.Insodos ir K.Kurgono ekipažui, tiek ir T.Narušio bei M.Boguševičiaus
tandemui tai buvo pirmas ralis, kai duetų nariai startavo kartu.
"Susipažinimo su trasa metu pavyko neblogai susirašyti stenogramą, kuri itin
svarbi darniam mūsų naujo ekipažo darbui. Tai vaidina bene svarbiausią
vaidmenį važiuojant žiemiško ralio trasomis", - apie pirmuosius mėginimus
tarpusavyje "susigroti" pasakojo P.Insoda.
Atrodė, kad tolesnė ralio eiga šiam ekipažui klosis, kaip visiems iki
skausmo žinomame posakyje: "Gera pradžia - pusė darbo". Juolab kad ilgomis
nemigo naktimis pirmajam pasirodymui jų ruošta aštuntosios kartos
"Mitsubishi" evoliucija rytinėje starto rikiuotėje Visagine pelnė ypatingas
žiūrovų simpatijas: priešstartinėje zonoje bolidą apsupo būrys sirgalių.
Autosporto mylėtojai nedvejodami fotografuodavosi greta naujojo "Xtra
Racing - Kumho" automobilio, o kai kurie jų neslėpdavo pagyrų, kad tai -
vienas gražiausių tądien į trasas išriedėjusių bolidų. Išradingumo
nestokojantys gerbėjai mėgino kone apjuosti automobilį rankomis, o jei
nepavykdavo, tai bent jau apsikabindavo jo galinį spoilerį, tokių būdu
rodydami jam išskirtinį dėmesį bei tikėdamiesi kuo originaliau įsiamžinti
prie iki šiol niekada neregėto eksponato.

"Pirmas blynas" truputį prisvilo

Vis dėlto šįkart vietoje geros pradžios, reiškiančios pusę darbo, P.Insoda
ir K.Kurgonas turėjo susitaikyti su kiek kitokia, skaudesne lemtimi. Ekipažo
nariai buvo priversti pripažinti kitą neginčijamą tiesą, kad "pirmas blynas
kone visuomet būna prisvilęs". Vos tik startavus pirmajame greičio ruože,
pačioje ralio pradžioje išlindo smulkus techninis gedimas, turėjęs visiškai
nelauktų ir nepageidautų pasekmių: trūkus turbinos oro žarnai, sportininkai
privalėjo sustoti jau pirmosios rungties viduryje.
"Mechanikai greitai surado problemą ir ją sutvarkė, bet ralis mums jau buvo
pasibaigęs. Kovoti bent dėl kokių nors pozicijų nebebuvo jokių netgi
teorinių galimybių, - su giliu apmaudu kalbėjo P.Insoda.
Nors naujojo ekipažo nariai ir buvo netikėtai priversti sudėti ginklus
anksčiau laiko, tačiau nepaisant to, jie surado galimybę susirungti su
kitais varžovais bent jau neoficialiai. Šiam žingsniui juos įkvėpė ir
serviso zonoje sirgalių išreikštos užuojautos, dėl taip staiga ištikusių
techninių bėdų, nutraukusių užmojus aršiai kautis dėl aukštų pozicijų
galutinėje ralio rikiuotėje.
Anot sportininkų, tąkart jų užfiksuoti rezultatai tikrai nenuvylė: "Po
serviso pertraukos dar pravažiavome vieną greičio ruožą neįskaitoje ir
patestavome automobilį. Tikrai labai gaila, kad techninės problemos neleido
finišuoti, nes matuoti tarpiniai laikai buvo išties geri. Jie būtų leidę
kovoti dėl vietos pirmajame dešimtuke. Nors ir su dideliu kartėliu, tačiau
bent iš dalies mes pateisinome savo lūkesčius. Tuo tarpu mūsų gerbėjams teks
palaukti kitų startų, kad įrodytume, jog norime ir galime atkakliai bei
ryžtingai kovoti dėl aukštų vietų bendrose ralių įskaitose".

Treniruočių laiką "surijo" automobilio ruošimas

Tuo tarpu kur kas sėkmingiau pirmasis šių metų šalies automobilių ralio
čempionato etapas baigėsi antrajam - T.Narušio ir M.Boguševičiaus -
ekipažui. Sportininkams pavyko be didesnių sunkumų pasiekti finišą.
Tiesa, itin netinkamu momentu - varžybų išvakarėse - šio dueto pilotuojamo
bolido neaplenkė rimti techniniai gedimai. Laimė, savo darbui atsidavusių
mechanikų dėka juos pavyko operatyviai ir sklandžiai pašalinti. Vikrūs
meistrai greitai pakeitė netikėtai "subyrėjusią" sankabą.
Galingiausioje A8 klasėje startavęs T.Narušis, talkinamas M.Boguševičiaus
nuolat laikėsi įkandin savo konkurentų: "Iš pradžių buvo sunku suprasti, bet
atrodė, kad važiuojame normaliu savo tempu, tačiau po pirmų šešių greičio
ruožų paaiškėjo, kad gerokai atsiliekame ir važiuojame lėčiau už kai kuriuos
varžovus, lenkdami vos kelis savo konkurentus. Po serviso zonos truputį
atsitokėjome ir tarsi įgavome antrą kvėpavimą, bet vis dėlto to nepakako,
kad galutinėje rikiuotėje užkoptume į neregėtas aukštumas".
Savojoje klasėje sportininkai mėgino taikytis į dešimtuko vidurį, tačiau,
nepamiršdami savo prioritetų, teikiamų techniškam, stabiliam ir saugiam
važiavimui, šįkart jie įsitvirtino aštuntoje A8 klasės pozicijoje ir užėmė
28-ąją vietą tarp visų, daugiau nei pusšimčio ekipažų, išsirikiavusių prie
žiemiškojo ralio strato linijos.
"Prisimenant šį neseniai pasibaigusį ralį ir vis dar tebegirdint jo
atgarsius, galima tik konstatuoti, kad visiškai nesitreniruojant, o visą
laiką praleidžiant po mašina ir dėmesį skiriant tik jos paruošimui, stebuklų
tikėtis neverta. Tad akivaizdu, kad tokiu būdu tikrai nebūsi itin greitas, o
kartais gali likti aplenktas ir lėtesnių varžovų. Pripažįstame, kad ne tik
priėjome šių išvadų, tačiau žadame iš jų ir daug ko pasimokyti, tad
viliamės, jog ateityje viskas klostysis geriau ne tik su mūsų turima
technika, bet ir rezultatais, dėl kurių kovojame", - tvirtai užtikrino
T.Narušis.

Be rėmėjų - nė iš vietos

Komandą sudarantys P.Insodos ir K.Kurgono bei T.Narušio su M.Boguševičiumi
ekipažai numatę startuoti visuose 2007-ųjų metų Lietuvos automobilių ralio
atvirojo čempionato (LARAČ) etapuose, rinktiniuose Baltijos šalių bei
Šiaurės Europos zonos (NEZ) raliuose. Kai kuriuose šių metų LARAČ etapuose
komandos sudėtyje ketina startuoti ir kiti sportininkai. Papildydami "Xtra
Racing - Kumho" atstovų gretas bei mėgindami "atvežti" komandai papildomų
taškų, dalyviai nepraranda vilčių ir tikisi ekipai debiutantei padėti
įsitvirtinti kuo aukštesnėje komandinės įskaitos pozicijoje.

"Xtra Racing - Kumho" komandos nariai dėkoja savo rėmėjams - "Kumho" padangų
gamintojo atstovams Lietuvoje ir bendrovėms "Consena", “Tercija”, “Uponor”,
"Oxid eShop", NFQ bei "Sėkmės spalvos".

Nežiūrint debiutines nuotaikas sudrumstusių problemų, kurios techniškose
sporto šakose, kaip žinia, paprastai tampa neišvengiamomis, "Xtra Racing -
Kumho" komandos atstovai ragina autosporto gerbėjus ir toliau aktyviai
sirgti už sportininkus ralio trasose: "Jūsų dėmesys, palaikymas ir
pasitikėjimas mums tampa papildomu akstinu siekti užsibrėžtų tikslų - aukštų
rezultatų". Tad sportininkų ketveriukė tikina jau dabar nekantriai laukianti
akistatos su varžovais kitame greičio, galios ir meistriškumo egzamine,
kuris įvyks šių metų gegužę Vilniuje. Čia virtuoziškiems ralio meistrams
derėtų palinkėti jau ne tik skambių bei sėkmingų startų, bet ir
rezultatyvių, lūkesčius pateisinančių finišų.


Prikabinti failai:
ziurovai1.jpg
ziurovai1.jpg [ 109.34 KIB | Peržiūrėta 18802 kartus(ų) ]
xtra_fanai1.jpg
xtra_fanai1.jpg [ 77.57 KIB | Peržiūrėta 18801 kartus(ų) ]
evo4.jpg
evo4.jpg [ 48.38 KIB | Peržiūrėta 18743 kartus(ų) ]
evo5.jpg
evo5.jpg [ 37.5 KIB | Peržiūrėta 18694 kartus(ų) ]
evo6_1.jpg
evo6_1.jpg [ 41.31 KIB | Peržiūrėta 18691 kartus(ų) ]
evo6_2.jpg
evo6_2.jpg [ 52.71 KIB | Peržiūrėta 18671 kartus(ų) ]
evo3.jpg
evo3.jpg [ 40.03 KIB | Peržiūrėta 18675 kartus(ų) ]
evo2.jpg
evo2.jpg [ 36.79 KIB | Peržiūrėta 18663 kartus(ų) ]
evo1.jpg
evo1.jpg [ 40.85 KIB | Peržiūrėta 18670 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Forumas užrakintas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing