Dabar yra Ket, 2019 11 14 02:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorių Žinutė
StandartinėParašytas: Ant, 2019 05 14 05:42 
Atsijungęs
A6

Schoenaankondigingstransacties blijven de gouden prestatienorm voor professionele atleten. De cruciale mijlpaal markeert ongetwijfeld hun komst als be?nvlotste van Nike, heeft Vasconcellos in 2017 ge?ntroduceerd als haar eerste professionele skater voor vrouwelijke skaters. In juli 2018 heeft het merk van 10,36 miljard dollar dat jaarlijks 403 miljoen paar schoenen produceert, de Matchcourt RX Nora aangekondigd. De opnieuw ontworpen low-top-functies originele illustraties en haar herkenbare lichtpaarse pastel kleurenpalet. Andere prestatiekenmerken zijn: "een EVA-inlegzool voor schokdemping en ondersteuning de hele dag, een dubbel ingepakte foxing voor extra bescherming en een grip www.adeninavarra.es gevulkaniseerde buitenzool die het echte boardgevoel benadrukt."
"De Matchcourt RX is de perfecte dagelijkse schoen. Je kunt het omhoog of omlaag kleden en het is geweldig om direct uit de doos te skaten, "zei Vasconcellos in een verklaring. "Bloemenpatronen passen goed Nike Air Huarache Femme bij die paarse tint. Het artwork voor de schoen was een verscheidenheid aan dingen die ik in het verleden heb gemaakt; patronen en tekeningen waarvan ik dacht dat het cool zou zijn om op een canvasschoen te borduren. "Nike, de wereldleider in de sportschoenenindustrie met een omzet van $ 19,8 miljard in 2016 en $ 21,08 in 2017, onthulde de Nike SB Bruin High voor Nike Roshe Run Donne dames, de eerste skate schoen, exclusief gebouwd voor de vrouwelijke voet in 2017. Het ontwerp heeft een "gebeeldhouwde pasvorm, een ondiepere Nike Air Max 95 Femme voorvoet en een meer toelopende hiel dan de typische herenschaats als laatste, de schoen omhelst de voet en voorkomt ongewenste, afleidende bewegingen." Vijf maanden na de Bruin High lancering, de ontwerpvaardigheden van Baker werden ingezet als de Nike SB Bruin Hi x Lacey Baker hit select retailers en nike.com.
"Als je de Bruin opzet, voelt deze automatisch perfect aan," zei Baker, wiens schoen is voorzien van klassiek zwart leer met een witte Swoosh en een oog op de hiel van de hiel. "De vorm in de schoen past perfect Nike Air Max 95 Mujer rond mijn voet. De achterkant van de schoen heeft een lichte kanteling die mijn hiel vastpakt, terwijl de schoen breder is naar de voorkant, wat die balans biedt van ondersteuning en vrijheid. "

Į viršų
 Aprašymas  

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume