Dabar yra Pir, 2018 10 22 03:10

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: Re: LASF veikla + ir -
StandartinėParašytas: Ket, 2002 11 14 19:06 
Atsijungęs
N2

Užsiregistravo: Tre, 2002 10 30 14:36
Pranešimai: 131
Miestas: Vilnius
aNx rašė:
na LASF neturi pinigu laiko matavimo irangai (raliui), nors sugebejo nusipirkti patalpas,paimti kreditus, LASF net neturi pinigu sezono uzhdarymo shventei (tesugeba nupirkt taures ir garbes rashtus). Kai tokia padetis kyla naturalus nepasitenkinimas ir klausimai apie finansu tvarkymo skaidruma


Kiek suprantu, tai LASF metų biudžetas yra apie 100 tūkst. litų.
Kadangi dar neradau info apie LASF veikimo tvarką tai tiksliai negaliu pasakyti. Bet tarkim, kad taryba gauna atlyginimus. Taryboj yra 12 narių. Tai jau vien kokios dalies biudžeto reikia jų atlyginimams? Daugiau nei pusė viso biudžeto. O dar turbūt yra visokių techninių darbuotojų ir pan.
Kiek žinau, dar ir atlyginimus teisėjams moka LASF.

Apie kreditus nieko nežinau, jeigu kas nors ką nors žinot, tai parašykit.

O dėl patalpų, tai abejojų ar LASF jas nusipirko iš savo lėšų. Paprastai bent jau federacijas patalpomis aprūpina Kūno kultūros ir sporto departamentas su savivaldybėmis.

O galbūt tos patalpos nepirktos, o tik nuomojamos?

aNx rašė:
LASF neturi tiesiogiai organizuoti varzhybu, bet ju funkcija neturi uzhsibaigti vien mokeshchiu uz leidima rengti rengini surinkimu.


Sutinku.

aNx rašė:
Pvz. Ralikrose ar krose nebuvo metu, kad nesikeistu klases: 99m.panaikino R1600; 2001m. Panaikino A1600, 2002m sujunge A2000FWD su A2000RWD
Megeju ralio dalyviams leido vazhiuoti profu greichio ruozhais be saugos lanku ir t.t.
Isivaizduok kad ruoshiesi dalyvauti A varzhybose XXXX metais. Uz kroova $$$ nusiperki automobili pritaikyta Y klasei, o XXXX+1 metais Y klase panaikinama...


Na, nežinau dėl ralio kroso ir ralio kroso. Galbūt tie sprendimai buvo išties neteisingi. Bet kiek žinau krosininkai turi nemaža įtaką federadijoje, todėl keista, kad jie galėtų būti taip engiami.

Dėl mėgėjų ralio, tai sutinku, kad nereikėjo be lankų leisti važiuoti profų ruožų. Bet po to, kai uždraudė be lankų važinėti, juk kilo nepasitenkinimas tarp sportininkų, kurie tuose raliuose dalyvaudavo. Kaip čia yra?

aNx rašė:
Algis Z rašė:
O dėl golfų, tai uždrausta buvo praeitoj kadencijoj. Prezidentas buvo berods tas pats, bet ar buvo tie patys kiti asmenys?

Ir nesu įsitikinęs, kad golfų klasės uždraudimas jau toks blogas dalykas buvo.


Kiekvienas zhmogus turi teise i savo nuomone :!: bet pagrisk kuo uzhdraudimas buvo geras :?:


Nežinau ar jis buvo geras, tada buvau pakankamai mažas dar ir gyvai nesu matęs nė vienų lenktynių.
Bet jei pagalvojus, tai kokia paprastai trukmė tokių "mono-taurių"? 3metai? 5metai? 10metų?
Lietuviška golfų taurė išsilaikė 5? metus - netaip jau ir mažai ar ne?

Dar pagalvojus, tai kyla klausimas ar apskritai tokioje mažoje šalyje kaip Lietuva gali normaliai vykti mono-taurės? Juk jei taurė populiari, tai ji "numelioruoja" lenktynininkus iš kitų čempionatų.
Ką daryti verslininkams ir lenktynininkams, kurie norėtų remti/važiuoti kitų markių automobiliais?

Ir koks lenktynių įvaizdis, kai ten lenktyniaujama golfais iš sąvartyno? Gerai, tarkim įvaizdis nesvarbu, svarbu, kad jaunimas turėtų kur lygiom sąlygom varžytis ir tobulėti. Bet kaip išaiškėjo, sąlygos vistik nebuvo lygios - turtingesni važiuodavo greičiau.

Ir dar, juk tie golfai niekur nedingo visi, dauguma jų paskui važiavo kitokiose lenktynėse.

Neginu to "draudimo" (nors realiai tai greičiausiai buvo tiesiog nepratęsimas organizatoriaus ar pan. licencijos). Tuo labiau, kad nežinau tikrųjų jo priežasčių. Gal ten susikirto verslo ar pan. interesai. Bet vistik, kiek dar ta senų ir sąvartyninių automobilių klasė galėjo egzistuoti?

aNx rašė:
Pasikartosiu... reikia kad LASF prezidentas bootoo finansishkai pajegus, nepriklausomas o svarbiausia noretu dirbt autosporto labui. Jis turetu surinkti vadybininku-profesionalu komanda, kurie kryptingai dirbtu tiek reklamos, tiek varzhybu organizacijos, tiek ir finansavimo paieshkos kryptimis.


Kokiu būdų tavo nuomone LASF prezidentas turėtų tapti finansiškai pajėgus?
Ir apskritai ar neperdaug sureikšminamos prezidento galios? Gal jis pvz, negali žingsnio žengti be tarybos palaiminimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LASF veikla + ir -
StandartinėParašytas: Pen, 2002 11 15 08:59 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 12:17
Pranešimai: 1042
As irgi perverciau ir neradau...
Bet kazkada buvau rades kazka panasaus- gal tarp istatymu, kokie nors istatai ar pan.


Algis Z rašė:
HD rašė:
Kodeksas yra LASF reglamentu psl. pirmas dok'as.
ten daug idomiu dalyku parasyta...
Klaustuko preis tai buvusiam poste neturejo buti:)


Na, perverčiau dar kartą autosporto kodeksą ir nieko ten neradau apie kadencijas rinkimus ir kt.
Yra tik 193 punkte apie komitetų sudarymo tvarką. Bet kas renka LASF tarybą, kas gali joje užimti pareigas ir pan. - neradau. Gal čia kūno kultūros ir sporto įstatyme numatyta?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LASF veikla + ir -
StandartinėParašytas: Pen, 2002 11 15 11:43 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Pir, 2002 11 04 14:47
Pranešimai: 86
Miestas: Vilnius
Algis Z rašė:


Kokiu būdų tavo nuomone LASF prezidentas turėtų tapti finansiškai pajėgus?
Ir apskritai ar neperdaug sureikšminamos prezidento galios? Gal jis pvz, negali žingsnio žengti be tarybos palaiminimo.


jeigu dirbdamas galvoji kaip chia vaikus pamaitinti ar shvogeriui duoti uzhdirbti, tai atitinkami ir darbo rezultatai... :shock:
o del prezidento galiu, tai geriausia dirbti be atsakomybes zhinoma, tik kad tada ir efektyvumo nera... :cry:

aNx


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: idomu
StandartinėParašytas: Pir, 2002 12 09 15:44 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2002 11 04 13:29
Pranešimai: 1085
Miestas: Vilnius
Iš gerb. p. S.Alesiaus pasisakymo pokalbyje dėl nacionalinės kroso rinktinės steigimo :

...LASF prezidentas paminėjo ir keletą įdomių skaičių. Jo surinktais dar negalutiniais duomenimis, kasmet visi Lietuvos autosporto klubai ir patys sportininkai varžyboms išleidžia apie 16 milijonų litų degalams, padangoms ir technikos remontui. Čia dar neatsižvelgta į pačių automobilių kainą. Federacija kasmet gauna tik truputį daugiau nei 100 tūkstančių, jų vos užtenka organizacinėms reikmėms. Kaip palyginimą galima pasakyti, kad tokio biudžeto pakanka tik vienam stipresniam šalies sportininkui. Nemažai sportininkų išleidžia gerokai daugiau, ir tai būna tik asmeninės sportininkų bei jų rėmėjų lėšos, o jas vis sunkiau surinkti....


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing