Dabar yra Sek, 2018 05 27 03:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: Spyruokles
StandartinėParašytas: Sek, 2006 02 26 00:47 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 23:38
Pranešimai: 2606
Miestas: Vilnius
Parenka laisvu svyravimu daznius, jei mokeisi universitete fizika turejei daryti laboratorinius ;)

o jei trumpai tai..

Natural Frequency [CPM - cycles per minute] =
187.8 times {square root of (wheel rate [lb/in] divided by sprung weight [lb])}

Wheel Rate = Coil Rate [lb/in] divided by {suspension leverage raised to the second power}
(Low leverages - MacPherson struts - mean that wheel rates are approximately the same as coil rates.)

Since the tire is also a spring acting in series with the coil, you can take it into consideration by calculating:

Reciprocal value of combined spring rate [lb/in] =
reciprocal value of coil rate [lb/in] + reciprocal value of tire rate [lb/in]

Tire Rate = say 1,500 lb/in

Suspension Frequency values:
60-80 for comfortable road cars
80-100 for firmer and sport suspension
100-175 for non-ground effect racers
Sky is the limit for Formula 1 with minimum suspension movement

In order to avoid uncontrollable pitching, the front frequency is 10 to 20 CPM lower than the rear frequency.

Progressive springs are highly desirable for traction and road holding. Progressive springs will result in a softer suspension at full droop (e.g. on landing after a jump or a bump) and much stiffer suspension at full compression in order the delay (not to completely eliminate) grounding to higher G levels.

When designing the suspension, care has to be taken to divide the useful stroke of the shock absorber correctly between the bump and rebound. Adjustable spring perches do not automatically solve this. For instance, a higher preload on the spring will result in more bump and less rebound.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Spyruokles
StandartinėParašytas: Šeš, 2010 11 20 12:01 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Tre, 2009 02 18 22:12
Pranešimai: 53
kaip apskaiciuoti kokio mazdaug kietumo spiruokliu reik?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Spyruokles
StandartinėParašytas: Pir, 2012 07 09 09:55 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Pir, 2011 05 30 00:01
Pranešimai: 95
Sveiki. nezinau kur klaust tai paklausiu cia
Pagaliau prie pakabos priejau, iskilo klausimas su spyruoklem, skaiciavau, bet vistiek dar norisi paklausti.
Masinos svoris apie 750 kg (visiem ratams vienodas svoris tenka), kokio "kietumo" spyruokles deti vazineti pvz mieste? ziurint taip kad jos remiasi tiesiai i rata (kampus jau pats susiskaiciuosiu)
Ir idomu kaip su tom "Progressive" spyruoklem, kaip ju kietuma pasirinkti? kiek + - nuo paprastu reik taikyti. gal po +-10 kg ? :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing