Dabar yra Sek, 2019 09 22 18:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket, 2007 04 26 17:18 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 09:20
Pranešimai: 1333
Miestas: Kaunas
Ernnass rašė:
Sveiki gal kas galėtu isvardint 1schemos sudetinias dalis, kurios pavaizduotos schemoj :wink:


SudetinEs dalis. Varzhtu ash tau nevardinsiu, bet krc. esme tokia:

Su tuo jungikliu (18,19,20) "komutuoji" vakuma ateinanti ish motoro. Jei perjungi ji i pirma pozicija, tai pusle (3) gauna vakuma i kamera, kuri yra prieshingoj pusei nei "pimpachka", ir laisva ora i ta kur ties pimpachka. Naturaliai, tada ji timptelia vielos gabala (16), kuris prisegtas (17 dalis) prie ish dezhes ishlindusios traukutes.

Tada dezhej esantis zhiedas, spaudzhiamas shakutes, kuria spaudzhia minetoji trauke - prisispaudzhia prie krumpliu. Pusle traukia visa laika, kol gauna vakuma. Kai tu pavazhiuoji krumpliu dantys sutampa, ir zhiedas "uzhsitraukia" ant krumpliu ir juos kietai sukabina.

Kai grazhini jungikli (18,19,20) i pradine pozicija, vakumas eina i kita kamera (i ta kur pimpachka) ir stumtelia trauke, atitinkamai nustumdamas zhieda nuo krumpliu. Kadangi nuo krumpliu zhiedas nusimauna lengvai, tai pavazhiuot gali ir nereikti.

Traukute atkabinus ta viela, turi vaikschiot lengvai ir uzhtikrintai. T.y. kai draugelis vazhinejo be bakelio to vakuminio, tai stabdant difas uzhsiblokuodavo, gazuojant atsiblokuodavo :). Nerekomenduojama sheip, taip elgtis, bet nu ten reikejo...

Su galiniu difu analogishkai. Antra jungiklio (18,19,20) padetis tai yra pirma padetis + paduotas vakumas i galinio difo pusle, nepamenu ar kad trauktu, ar kad stumtu.

Antroj schemoj matosi blokavimo zhiedas (20), ji stumdanti shakute (15), ir krumpliai, kurie susikabina (21 ir 16).

Tikiuosi paaishkinau.

Seip jau dafiga zharneliu guminiu ten po mashina, jos su laiku (dazhnai kvadrinei jau ir daugiau nei 20 metu) linke nuputi. Zhodzhiu pasiemi shvarios shlangutes gabala, prisijungi prie magistrales ir pabandai papusti (burna, jei labai britku, tai kokia dvirachio pompa - shvelniai svhelniai). Jei isheina, tai keuros shlangutes, vozhtuveliai ir pan. Chiupineji, tvarkai, kol nebekiaura. Tada procedura panashi bet jau reikia ish motoro puses ten kur ieina i firewala vakumas - pamegint patraukti.

Kai bus viskas sandaru, ir jei traukute dezhes vaikshto pirshtais, tai tikrai kaip ledas junginesis. Del galinio difo - savo rankom esu sulauzhes pora tu pusliu, nes nupuna tos traukutes, varzhtukai tie mazhiukai ir pan. Bet sheip galima pasidaryti ish kokio aliumo tiek traukute, tiek pachias pusles nuo centrinio sekmingai pritaikyt.

Sau


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket, 2007 04 26 17:35 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Pen, 2007 03 23 13:22
Pranešimai: 49
Miestas: alytus
Labai aciu :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: klausimas kwlw
StandartinėParašytas: Ket, 2007 04 26 22:03 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Pir, 2007 04 23 20:14
Pranešimai: 4
Dar karta patikrinau visas zarneles, ir atrodo radau nutekejimo priezasti..
Ten i variklio galva ( pas 85Type CQ prie akumo, labai sunku pasiekt) isuktas toks daikciukas "034131851B thermo-pneumatic valve", ant kurio vamzduku uzsimauna magistraline diferencijalo ir dar viena zarnele. Jo korpusas berods zalvarinis, o viduje itaisytas plastikas su dviem vamzdeliais. Pas mano ta daikciuka, tas plastikas kliba korpuse, o per krastus, paputus su burna, eina oras. Ar tai ir yra beda, kad neveikia diferencijalo valdymas? Klausiu todel, nes nezinau, ar uzklijuot tarpus, ar palikt kaip yra. Nes nezinau, ar toks daiktas ir naujas kliba?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket, 2007 04 26 23:01 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Pir, 2006 08 28 17:30
Pranešimai: 45
Miestas: Vilnius
klibeti neturi o del to kad oras eina tai kiauras plastmasinis bakelis to pasekoje nesusidaro vakumas ir nestumdo sakutes dezei ir nesusiblokuoja


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: klausimas kwlw
StandartinėParašytas: Pen, 2007 04 27 10:26 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 09:20
Pranešimai: 1333
Miestas: Kaunas
jis rašė:
Ten i variklio galva ( pas 85Type CQ prie akumo, labai sunku pasiekt) isuktas toks daikciukas "034131851B thermo-pneumatic valve", ant kurio vamzduku uzsimauna magistraline diferencijalo ir dar viena zarnele. Jo korpusas berods zalvarinis, o viduje itaisytas plastikas su dviem vamzdeliais. Pas mano ta daikciuka, tas plastikas kliba korpuse, o per krastus, paputus su burna, eina oras. Ar tai ir yra beda, kad neveikia diferencijalo valdymas? Klausiu todel, nes nezinau, ar uzklijuot tarpus, ar palikt kaip yra. Nes nezinau, ar toks daiktas ir naujas kliba?


Nekliba jis naujas, nekliba ir senas. Pas tave matyt parejes jis.

Jei variklis dirba normaliai, tai paimk gabaliuka vamzduko, ir "eliminuok" ta vozhtuva nafig. Vakumui tai beabejo reikia, kad sistema butu sandari, kitaip jegos jis netures.

Jei labai nori, tai gali pameginti ji ishsisukti ir kokia epoksidine, ar lipniu hermetiku (pvz. kur lempas zhmones klijuoja, ir sheip ant shlapio galima klijuot) bandyti paklijuoti/pahermetizuoti. Paprastai visi tie vakuminiai daiktai gerai klijuojasi, nes pats vakumas laiko klijus, kad neatshoktu :).

Sau


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket, 2007 05 10 20:58 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Pir, 2007 04 23 20:14
Pranešimai: 4
Dekui visiems uz patarimus. galu gale suradau gedimo priezasti, del ko neveike blokavimas. Ogi kazkokiu budu buvo uzsikisusi plastikinio pagrindinio (baltos spalvos) vamzdelio dalis, kuri isistato i perjungimo mechanizma. Net su pompa prapust nesugebejau, teko viela krapstyt. Dabar viskas OK. veikia kaip ir 1985 metais :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2008 01 16 11:57 
Atsijungęs
N4

Užsiregistravo: Ant, 2008 01 08 17:32
Pranešimai: 204
Miestas: sakiai
pas save galini dyfa pramankstinau lyg,ten paprasta visai,o kur tarpasinis blokuojasi tai neatradau,ar ymanoma is vis prie jo prieit kol deze nenuimta? neradau kur ta pusle stovi prie dezes :(


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2008 01 16 13:29 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ket, 2006 06 01 09:12
Pranešimai: 1579
Miestas: Panevėžys
Tai gal pas tave jos nera , jei AUDI 90 . Ten stovi Torsenas . O tarpasinis uzsibaige kartu su PEREHODU 86m .


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2008 01 16 14:10 
Atsijungęs
N4

Užsiregistravo: Ant, 2008 01 08 17:32
Pranešimai: 204
Miestas: sakiai
nu pas mane ir yra perexodas 85m I quattro sistema


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2008 01 16 16:38 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 09:20
Pranešimai: 1333
Miestas: Kaunas
mrspeed rašė:
nu pas mane ir yra perexodas 85m I quattro sistema


Pas 85m perechodus - kartais stovi ten kur ir pas ubages - prie galinio difo, ir i dezhe eina tokia viela. Ten ir mankshtink.

Sau


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2008 01 16 18:54 
Atsijungęs
N4

Užsiregistravo: Ant, 2008 01 08 17:32
Pranešimai: 204
Miestas: sakiai
kwlw rašė:
mrspeed rašė:
nu pas mane ir yra perexodas 85m I quattro sistema


Pas 85m perechodus - kartais stovi ten kur ir pas ubages - prie galinio difo, ir i dezhe eina tokia viela. Ten ir mankshtink.

Sau

nu pas mane neina jokia viela nuo galinio difo link pavarines.. o ant pavarines kurioj vietoj ta pusle turi buti?kuriam gale?ant virsaus ar sono kurio nors?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2008 01 16 20:06 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Tre, 2007 02 14 15:09
Pranešimai: 27
bandyk ziuret isemes akumuliatoriu is ten turi matytis tas bakelis. nuo jo eina viela i dezes gala kur stumdo strypa ir blokuoja. dar tas bakelis turi matytis nuemus desenes puse rata. aisku priekini


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2008 01 16 20:32 
Atsijungęs
N4

Užsiregistravo: Ant, 2008 01 08 17:32
Pranešimai: 204
Miestas: sakiai
dekui uz info,bandysiu ieskot


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2008 01 27 22:39 
Atsijungęs
N4

Užsiregistravo: Ant, 2008 01 08 17:32
Pranešimai: 204
Miestas: sakiai
gal zinot kurioj vietoj laidai jungiasi ant pavarines,kurie eina i lempute, kuri uzsisega kai tarpasinis dyfas susiblokuoja?beveik gale pavarines maciau 2 kontaktus uzmaut laidams,gal ten?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2008 01 28 08:09 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 09:20
Pranešimai: 1333
Miestas: Kaunas
mrspeed rašė:
gal zinot kurioj vietoj laidai jungiasi ant pavarines,kurie eina i lempute, kuri uzsisega kai tarpasinis dyfas susiblokuoja?beveik gale pavarines maciau 2 kontaktus uzmaut laidams,gal ten?


Ten.

Sau


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2008 01 28 10:45 
Atsijungęs
N4

Užsiregistravo: Ant, 2008 01 08 17:32
Pranešimai: 204
Miestas: sakiai
kwlw rašė:
mrspeed rašė:
gal zinot kurioj vietoj laidai jungiasi ant pavarines,kurie eina i lempute, kuri uzsisega kai tarpasinis dyfas susiblokuoja?beveik gale pavarines maciau 2 kontaktus uzmaut laidams,gal ten?


Ten.

Sau

o gal znai per kur tie laidai turi ateti link pavarines?nes po apacia tai ju nematyt niekur


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2008 01 28 11:17 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 09:20
Pranešimai: 1333
Miestas: Kaunas
mrspeed rašė:
o gal znai per kur tie laidai turi ateti link pavarines?nes po apacia tai ju nematyt niekur


Mazhdaug nuo babinos. Du shtekeriai apvalus, berods raudona su pilka. Baigiasi "mamytem" 90 laipsniu su guminiais galais. Trumpesnis - atbulinis, ilgesnis - diflokas.

Sau


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre, 2008 02 06 18:51 
Atsijungęs
N4

Užsiregistravo: Ant, 2008 01 08 17:32
Pranešimai: 204
Miestas: sakiai
kaip yra su quattro zapaske?galima mazesne det jei laisvi abu difai?ar tik ant priekio galima?ar is vis negalima mazesnio rato deti?1 q sistema


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre, 2008 02 06 20:25 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre, 2005 11 02 11:10
Pranešimai: 2359
Miestas: Bayern, Deutschland
mrspeed rašė:
kaip yra su quattro zapaske?galima mazesne det jei laisvi abu difai?ar tik ant priekio galima?ar is vis negalima mazesnio rato deti?1 q sistema


Galima deti, jei ruoshiesi su "tablete" nuvaziuoti 40 - 50 km nesmaugdamas. Nieko blogo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre, 2008 02 06 22:08 
Atsijungęs
N4

Užsiregistravo: Ant, 2008 01 08 17:32
Pranešimai: 204
Miestas: sakiai
o nesvarbu ar ant prieko ar ant galo desiu?svarbu kad laisvi dyfai butu ane?


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing