Dabar yra Ant, 2018 07 17 08:13

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorių Žinutė
StandartinėParašytas: Pen, 2005 08 26 19:02 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Ket, 2004 01 29 13:16
Pranešimai: 89
Miestas: klaipeda
hmm, kas galetu paaiskinti kaip yra perdaroma standartine stabdziu sistema su vakuumo stiprintuvu, i sistema vien tik is dvieju atskiru cilindriuku (priekiui/galui) ir be vakuumo stiprintuvo...kaip isvis imanoma nuspausti pedala, taigi jis labai sukieteja ir eiga sumazeja...ar ten tie cilindriukai smarkiai didesnio diametro yra?

isvis koks tikslas isimti stiprintuva???


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 08 27 09:25 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 08:16
Pranešimai: 513
Miestas: Kaunas
toks kad su sus tiprintuvu daznai stabdymas ne visada buna vienodas spaudziant pedala ta pacia jega, o be stiprintuvo stabdymas visada vienodas, gal kas ir informatyviau paaiskins ;)

RearWD rašė:
hmm, kas galetu paaiskinti kaip yra perdaroma standartine stabdziu sistema su vakuumo stiprintuvu, i sistema vien tik is dvieju atskiru cilindriuku (priekiui/galui) ir be vakuumo stiprintuvo...kaip isvis imanoma nuspausti pedala, taigi jis labai sukieteja ir eiga sumazeja...ar ten tie cilindriukai smarkiai didesnio diametro yra?

isvis koks tikslas isimti stiprintuva???


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 08 27 12:57 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Ket, 2004 01 29 13:16
Pranešimai: 89
Miestas: klaipeda
G.Z rašė:
toks kad su sus tiprintuvu daznai stabdymas ne visada buna vienodas spaudziant pedala ta pacia jega, o be stiprintuvo stabdymas visada vienodas, gal kas ir informatyviau paaiskins ;)

RearWD rašė:
hmm, kas galetu paaiskinti kaip yra perdaroma standartine stabdziu sistema su vakuumo stiprintuvu, i sistema vien tik is dvieju atskiru cilindriuku (priekiui/galui) ir be vakuumo stiprintuvo...kaip isvis imanoma nuspausti pedala, taigi jis labai sukieteja ir eiga sumazeja...ar ten tie cilindriukai smarkiai didesnio diametro yra?

isvis koks tikslas isimti stiprintuva???
tipo priklauso nuo vakuumo kolektoriuj? atidaryta droselis-lengviau stabdyt, uzdarytas-sunkiau?

kaip tada pas variklius su turbinom, pas juos gi vakkuumo buna kad ir nebuna prie tam tikru apsuku...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 08 27 17:37 
Atsijungęs
N4
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre, 2002 11 06 22:34
Pranešimai: 236
Miestas: Kaunas
Cituoti:
kaip tada pas variklius su turbinom, pas juos gi vakkuumo buna kad ir nebuna prie tam tikru apsuku...


Nu pas turbo tai apskritai retai kada jis buna tas vakuumas :D

Siaip tai mano supratimu nelabai ir imanom aten padaryt vakuuminio stabdzhiu stiprintuvo, bet kiek zinau tai buna hidrauliniai stiprintuvai :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 08 27 23:43 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2004 01 12 23:01
Pranešimai: 1727
Miestas: Siauliai
pas turbavykus, buna vienpusis voztuvas ant vaakumo slangos, o kadangi 99,9proc vartotoju spaudzia stabdy atleidus akseleratoriu, tada buna vaakumas :)

o sportinese nebuna stiprintuvo. ir stabdziu pedala veiki savo kojos jega. stipriai veiki, blokuojasi ir t.t. kiek girdejau gerose stabdziu sistemos stabdzio pedalas beveik nejuda. viskas priklauso nuo spaudimo jegos.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2005 08 28 11:34 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Ket, 2004 01 29 13:16
Pranešimai: 89
Miestas: klaipeda
m2666 rašė:
pas turbavykus, buna vienpusis voztuvas ant vaakumo slangos, o kadangi 99,9proc vartotoju spaudzia stabdy atleidus akseleratoriu, tada buna vaakumas :)

o sportinese nebuna stiprintuvo. ir stabdziu pedala veiki savo kojos jega. stipriai veiki, blokuojasi ir t.t. kiek girdejau gerose stabdziu sistemos stabdzio pedalas beveik nejuda. viskas priklauso nuo spaudimo jegos.


bet tai kai nera stiprintuvo, stabdziu cilindriukai turi buti arba ilgesni, arba didesnio diametro, nei standartinei, juk su uzgesinta masina, kai tave kas nors tempia belekiek nesinori vaziuosti...koja tiesiog smarkiai pavargsta...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2005 08 28 13:40 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2004 01 12 23:01
Pranešimai: 1727
Miestas: Siauliai
RearWD rašė:
m2666 rašė:
pas turbavykus, buna vienpusis voztuvas ant vaakumo slangos, o kadangi 99,9proc vartotoju spaudzia stabdy atleidus akseleratoriu, tada buna vaakumas :)

o sportinese nebuna stiprintuvo. ir stabdziu pedala veiki savo kojos jega. stipriai veiki, blokuojasi ir t.t. kiek girdejau gerose stabdziu sistemos stabdzio pedalas beveik nejuda. viskas priklauso nuo spaudimo jegos.


bet tai kai nera stiprintuvo, stabdziu cilindriukai turi buti arba ilgesni, arba didesnio diametro, nei standartinei, juk su uzgesinta masina, kai tave kas nors tempia belekiek nesinori vaziuosti...koja tiesiog smarkiai pavargsta...
na jo.. turi buti viskas geros bukles.. ir koja turetu prasimankstinti stipresniems dalykams.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2005 08 29 07:30 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2005 07 19 07:14
Pranešimai: 1354
Miestas: Kaunas
Teke vaziuoti su bolidu be vakuuminio stiprintuvo.I spudis toks,kad ratu turbut neimanoma naglai is karto uzblokuoti.Nepaisant to,kad sunkiau stabdyti,bet maloniau yra naudoti kaire koja-t.y. man bent jau kazkaip lengviau sekesi kontroliuoti stabdy varant posukiuose(dingsta tas stabdymo astrumas,kai sunku spausti pedala-spaudi stipriau,bet tolygiau).Cia sunku aprasyti pojucius,bet ne be reikalo,matyt,ismetamas "vakuumas".O kas susije su tuo,ar vienas,ar du pagrindiniai cilindrai naudojami-nezinau.Manau kad stabdziu sistema turi buti suderinta-parinkti ne tik pagr.cilindrai,bet ir suportai,ir kaladziu kietumas,ir disku diametrai..."Zvyriniai" stabdziai irgi is pirmo zvilgsnio atrodo bukesni,toks jausmas kad standartines masinos geresni butu.Cia gal GANGAS galetu mus visus geriau pakonsultuoti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2005 08 29 08:08 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Ket, 2004 01 29 13:16
Pranešimai: 89
Miestas: klaipeda
GedasV rašė:
Teke vaziuoti su bolidu be vakuuminio stiprintuvo.I spudis toks,kad ratu turbut neimanoma naglai is karto uzblokuoti.Nepaisant to,kad sunkiau stabdyti,bet maloniau yra naudoti kaire koja-t.y. man bent jau kazkaip lengviau sekesi kontroliuoti stabdy varant posukiuose(dingsta tas stabdymo astrumas,kai sunku spausti pedala-spaudi stipriau,bet tolygiau).Cia sunku aprasyti pojucius,bet ne be reikalo,matyt,ismetamas "vakuumas".O kas susije su tuo,ar vienas,ar du pagrindiniai cilindrai naudojami-nezinau.Manau kad stabdziu sistema turi buti suderinta-parinkti ne tik pagr.cilindrai,bet ir suportai,ir kaladziu kietumas,ir disku diametrai..."Zvyriniai" stabdziai irgi is pirmo zvilgsnio atrodo bukesni,toks jausmas kad standartines masinos geresni butu.Cia gal GANGAS galetu mus visus geriau pakonsultuoti.


zmones, jau senei nebe studentai sako, kad kazkokioj ladoj stabdziai yra be vakuumo (pirmam lygtais(kapeikoj)) tai sako i vaira isikimbi su dantim ir rankom ir lauki kol sustos, teige jog po kiek laiko koja pripranta prie pedalo

sportinese kiek esu mates, tai stovi po du cilindrus atskirus priekiui ir galui...

p.s. o tai tu vaziavai su kebuline masina ar kokia formule?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2005 08 29 08:48 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
GedasV rašė:
Teke vaziuoti su bolidu be vakuuminio stiprintuvo.I spudis toks,kad ratu turbut neimanoma naglai is karto uzblokuoti.Nepaisant to,kad sunkiau stabdyti,bet maloniau yra naudoti kaire koja-t.y. man bent jau kazkaip lengviau sekesi kontroliuoti stabdy varant posukiuose(dingsta tas stabdymo astrumas,kai sunku spausti pedala-spaudi stipriau,bet tolygiau).Cia sunku aprasyti pojucius,bet ne be reikalo,matyt,ismetamas "vakuumas".O kas susije su tuo,ar vienas,ar du pagrindiniai cilindrai naudojami-nezinau.Manau kad stabdziu sistema turi buti suderinta-parinkti ne tik pagr.cilindrai,bet ir suportai,ir kaladziu kietumas,ir disku diametrai..."Zvyriniai" stabdziai irgi is pirmo zvilgsnio atrodo bukesni,toks jausmas kad standartines masinos geresni butu.Cia gal GANGAS galetu mus visus geriau pakonsultuoti.


Jeigu stabdziai gerai padaryti, tai blokuojasi tie ratai be problemu :-)

Pas mane Nissan'e reikejo daug zaist, kai ismetem stabdziu stiprintuva, be stabdziu is pradziu galima sakyt vazinejau, dabar tai drasiai blokuojasi ratai ant asfalto, o ant zvyro, tai is vis ner ka veikt uzblokuot.

Jei ismeti stipriaka, tai tada reikia mazint santyki pagrindinio cilindro diametras / cilindriuku diametrai, kad pedalas spaustusi lengvai. Sita galima padaryt arba dedant mazo diametro pagrindini cilindriuka, ar du mazo diametro arba dedant didelio diametro stabdziu cilindriukus suportuose. Dar galima keist pedalo peti. Pakankamai neblogas variantas elektriniai stabdziu stiprintuvai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2005 08 29 08:54 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Ket, 2004 01 29 13:16
Pranešimai: 89
Miestas: klaipeda
Gangas rašė:
GedasV rašė:
Teke vaziuoti su bolidu be vakuuminio stiprintuvo.I spudis toks,kad ratu turbut neimanoma naglai is karto uzblokuoti.Nepaisant to,kad sunkiau stabdyti,bet maloniau yra naudoti kaire koja-t.y. man bent jau kazkaip lengviau sekesi kontroliuoti stabdy varant posukiuose(dingsta tas stabdymo astrumas,kai sunku spausti pedala-spaudi stipriau,bet tolygiau).Cia sunku aprasyti pojucius,bet ne be reikalo,matyt,ismetamas "vakuumas".O kas susije su tuo,ar vienas,ar du pagrindiniai cilindrai naudojami-nezinau.Manau kad stabdziu sistema turi buti suderinta-parinkti ne tik pagr.cilindrai,bet ir suportai,ir kaladziu kietumas,ir disku diametrai..."Zvyriniai" stabdziai irgi is pirmo zvilgsnio atrodo bukesni,toks jausmas kad standartines masinos geresni butu.Cia gal GANGAS galetu mus visus geriau pakonsultuoti.


Jeigu stabdziai gerai padaryti, tai blokuojasi tie ratai be problemu :-)

Pas mane Nissan'e reikejo daug zaist, kai ismetem stabdziu stiprintuva, be stabdziu is pradziu galima sakyt vazinejau, dabar tai drasiai blokuojasi ratai ant asfalto, o ant zvyro, tai is vis ner ka veikt uzblokuot.

Jei ismeti stipriaka, tai tada reikia mazint santyki pagrindinio cilindro diametras / cilindriuku diametrai, kad pedalas spaustusi lengvai. Sita galima padaryt arba dedant mazo diametro pagrindini cilindriuka, ar du mazo diametro arba dedant didelio diametro stabdziu cilindriukus suportuose. Dar galima keist pedalo peti. Pakankamai neblogas variantas elektriniai stabdziu stiprintuvai.


tu pats sau del ko ji ismetei? ir kokiu principu veikia elektriniai stiprintuvai?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2005 08 29 08:59 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
RearWD rašė:
tu pats sau del ko ji ismetei? ir kokiu principu veikia elektriniai stiprintuvai?


As ismeciau todel, kad su antilagu nelabai to vakuumo kada rasi ir pries stabdyma atleidus gaza gali but pypt pypt pypt del LABAI kieto pedalo, kai antilagas pusteli :-)

Elektriniai stiprintuvai veikia, o kaip, tai tikrai nezinau, t.y. neidomu kaip jie veikia, esme, kad jie yra integruoti i pagr. cilindriuka, taigi pajungi maitinima, vamzdelius ir viskas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2005 08 29 10:59 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2005 07 19 07:14
Pranešimai: 1354
Miestas: Kaunas
Su stabdziais be "vakuumo" variau kebuliniu bolidu.Gangai,sutinku kad ratai uzsiblokuoja ir be "vakuumo",bet pradiniai pojuciai buvo tikrai "atvirkstiniai".Atrode,nelabai sustabdysiu as ta bolida,bet pavarius pasirode viskas gerai,tik,kaip sakiau,sklandesne stabdziu kontrole buvo.Po to kai sedau ant "standarto" ir pabandziau stabdyt,tai vos pro priekini stikla neislekiau(gerai,kad dirzus visada uzsisegu-be ju nejauciu auto).Pagal senu "zigulistu" "sportines" rekomendacijas girdejau,kad jie atjungdavo stabdziu "vakuumus" del geresnes karbiuracijos(yra toks terminas!),ir ne tik vakuumus,bet ir alsuoklius,ir t.t.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2005 08 29 11:02 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Ket, 2004 01 29 13:16
Pranešimai: 89
Miestas: klaipeda
GedasV rašė:
Su stabdziais be "vakuumo" variau kebuliniu bolidu.Gangai,sutinku kad ratai uzsiblokuoja ir be "vakuumo",bet pradiniai pojuciai buvo tikrai "atvirkstiniai".Atrode,nelabai sustabdysiu as ta bolida,bet pavarius pasirode viskas gerai,tik,kaip sakiau,sklandesne stabdziu kontrole buvo.Po to kai sedau ant "standarto" ir pabandziau stabdyt,tai vos pro priekini stikla neislekiau(gerai,kad dirzus visada uzsisegu-be ju nejauciu auto).Pagal senu "zigulistu" "sportines" rekomendacijas girdejau,kad jie atjungdavo stabdziu "vakuumus" del geresnes karbiuracijos(yra toks terminas!),ir ne tik vakuumus,bet ir alsuoklius,ir t.t.



ipurskimui, ta karburacija galioja? ir argi galima atjungti tuos alsuoklius? kazkas gi turi siurbti...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2005 08 29 11:06 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
GedasV rašė:
Su stabdziais be "vakuumo" variau kebuliniu bolidu.Gangai,sutinku kad ratai uzsiblokuoja ir be "vakuumo",bet pradiniai pojuciai buvo tikrai "atvirkstiniai".Atrode,nelabai sustabdysiu as ta bolida,bet pavarius pasirode viskas gerai,tik,kaip sakiau,sklandesne stabdziu kontrole buvo.Po to kai sedau ant "standarto" ir pabandziau stabdyt,tai vos pro priekini stikla neislekiau(gerai,kad dirzus visada uzsisegu-be ju nejauciu auto).Pagal senu "zigulistu" "sportines" rekomendacijas girdejau,kad jie atjungdavo stabdziu "vakuumus" del geresnes karbiuracijos(yra toks terminas!),ir ne tik vakuumus,bet ir alsuoklius,ir t.t.


Tai reiskia neteisingai stabdziai padaryti, turi lengvai pedalas maigytis, nes jei reikia arkliskos jegos jam paspausti, tai cia jau nesamone, o ne dozavimas :-)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2005 08 29 11:12 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2005 07 19 07:14
Pranešimai: 1354
Miestas: Kaunas
Ne,Gangai,ne tai kad arkliska jega,tiesiog stabdziu "bukumo" jausmas buvo,bet,kaip sakiau,atrode kad,sklandziau,tolygiau vyko stabdymas iki pilno auto sustojimo(bandziau ir tiesiojoj stabdyti iki pilno auto sustojimo,kad issiaiskinti).O del to ar ten teisingai buvo,ar neteisingai padaryta-nezinau,neaisku koks profesorius nagus buvo prikises.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2005 08 29 11:16 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2005 07 19 07:14
Pranešimai: 1354
Miestas: Kaunas
Karbiuracija-tai isiurbiamo oro ir isretejimo kolektoriuje sukelta benzo trauka ir maisymasis iki degaus misinio.Ipurskime benzas ipurskiamas(o ne itraukiamas del isretejimo),karbiuracijos savoka netaikoma.O alsuokli isvedi i lauka,koki tai garu surinkeja.Beje,alsuokliu klausimu xtroje buvo forumas,tereikia pavartyti archyvus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2006 12 05 20:30 
Atsijungęs
N2

Užsiregistravo: Sek, 2006 03 05 20:36
Pranešimai: 103
Miestas: kaunas
as manau kad paprasciausia pajiemi ziklioriu ( kaip buna dujinei, buna i karbus dedasi visokiu didziu) statai ta ziklioriui vakumo slanga, ir pagal zikliorio didi pasireguliuoji kiek nori kad tau stiprintuvas padetu stabdyti... bent as taip manau... ir esu mates kaip ralistai taip daro.. :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2006 12 06 08:19 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 09:20
Pranešimai: 1333
Miestas: Kaunas
Gangas rašė:
Jei ismeti stipriaka, tai tada reikia mazint santyki pagrindinio cilindro diametras / cilindriuku diametrai, kad pedalas spaustusi lengvai. Sita galima padaryt arba dedant mazo diametro pagrindini cilindriuka, ar du mazo diametro arba dedant didelio diametro stabdziu cilindriukus suportuose.


kaip sakant perspejimo zhodis - kai juntamai keichiami pagrindinio (>2mm) cilindriuko diametras, butina skaichiuoti judinamo skyschio turi, kad labai nesiskirtu nuo stock. Paspausti stabdi stresineje situacijoje stipriau praktishkai visada gali (dantim i vaira isikibt, etc.), o vat jei pritruks turio, "uzhpompuoti" gali ir nespeti...

Sau


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2007 08 22 06:26 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Ket, 2007 08 02 22:05
Pranešimai: 1
Miestas: Vilnius
Gangas rašė:
RearWD rašė:
tu pats sau del ko ji ismetei? ir kokiu principu veikia elektriniai stiprintuvai?


As ismeciau todel, kad su antilagu nelabai to vakuumo kada rasi ir pries stabdyma atleidus gaza gali but pypt pypt pypt del LABAI kieto pedalo, kai antilagas pusteli :-)

Elektriniai stiprintuvai veikia, o kaip, tai tikrai nezinau, t.y. neidomu kaip jie veikia, esme, kad jie yra integruoti i pagr. cilindriuka, taigi pajungi maitinima, vamzdelius ir viskas.


Elektriniai stiprintuvai veikia kiek kitaip nei mechaniniai. Elektra varomas siurbliukas pumpuoja st. skysti i specialu rezervuara si membrana, kurios vienoj pusej yra suspaustas azotas. Sukeliamas apie 200atm slegis kiek pamenu. Spaudziant stabdi atitinkamai tas suspaustas stabdziu skystis ir padeda stabdyti...
Pliusas - visada vienodai veikiantys stabdziai. Net uzgesinus varikli, jei tik yra maitinimo itampa, stabdziai islieka geri...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing