Dabar yra Pen, 2018 12 14 08:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorių Žinutė
StandartinėParašytas: Tre, 2009 02 25 20:24 
Atsijungęs
N2

Užsiregistravo: Šeš, 2005 10 29 21:57
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Sveiki,

norejau pasiteirauti, kokiu budu galima naudoti left foot braking technika kartu su paprasta pavaru deze? Ar tai pilnai imanoma? Turiu omenyje, pvz., ralyje vaziuojant posukyje ir prilaikant/spaudziant stabdi kaire koja prireikia pakeisti pavara. Su sekvencine/kumsteline greiciu deze problemos nebutu, nes nereikia isminti sankabos. O ka daryti, jei pavaru deze paprasta?..

Dekoju uz atsakymus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2009 02 26 09:20 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2004 01 12 23:01
Pranešimai: 1727
Miestas: Siauliai
JLe rašė:
Sveiki,

norejau pasiteirauti, kokiu budu galima naudoti left foot braking technika kartu su paprasta pavaru deze? Ar tai pilnai imanoma? Turiu omenyje, pvz., ralyje vaziuojant posukyje ir prilaikant/spaudziant stabdi kaire koja prireikia pakeisti pavara. Su sekvencine/kumsteline greiciu deze problemos nebutu, nes nereikia isminti sankabos. O ka daryti, jei pavaru deze paprasta?..

Dekoju uz atsakymus.


perjungti pavara uz / pries posuki. nes jei reikia posukio metu jungti (dazniausiai zeminti) tai tada LFB praranda prasme


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2009 02 26 10:35 
Atsijungęs
N2

Užsiregistravo: Šeš, 2005 10 29 21:57
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
O jeigu posukis ilgas arba "sviazke"?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2009 02 26 14:03 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2004 01 12 23:01
Pranešimai: 1727
Miestas: Siauliai
JLe rašė:
O jeigu posukis ilgas arba "sviazke"?


manau nuo to atsakymas nesikeistu, galima paklausti pas vaziuojancius greitai, pvz siame forume Deivis, lrc, gazas-dugnas, butu idomu paklaust ar jie jungia pavaras (turedami tam galimybe) tokiose vietose.

jei ilgas posukis ir greitejant, tai vienareiksmiskai nereikia daugiau prilaikyti su kaire, mini per sankaba ir aukstesne pavara jungi. O svezke... nu nzn net, bet spaudziant stabdi jungineti pavaras tai nebent stabdantis reikia, o kitaip nelabai isivaizduoju


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2009 02 26 20:35 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre, 2004 01 21 17:04
Pranešimai: 2714
Miestas: UK
Operuoji trim kojom: ileki i posuki laikydamas desne koja ant stabdzio, o kulniu neleidi apsuku, Tada kai imi atleidinet stabdi, tavo desne lengvai slysta ant gazo pedalo ir tuo momentu kaire ant sankabos su peregavoke zeminies. Toliau spaudi gaza kiek reik....


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2009 02 26 20:37 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre, 2004 01 21 17:04
Pranešimai: 2714
Miestas: UK
Tada su peregazovke kuri automatiskai gaunas, nes laikai gaza, zeminies jai reik....


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing