GedasV rašė:
lrč rašė:
Gangas rašė:
Teisybe, tokie dalykai, kaip per platus, ilgi statymaisi, dazniausiai naudos neduoda. Siaip daugumos problema yra ta, kad per daug statosi ir taip pralosia laiko. Aisku, statysis maziau yra zymiai baisiau ir klaidos pasidaro nepageidautinos, nes sunkiau pakoreguot trajektorija.
Mazai statosi tik bailiai ir "nepavarantys" grybai.Jeigu netiki pasiklausk egzpertu...

LRC,gal be pykcio,parasykit tiek vieno stiliaus,tiek kito trumpa "apzvalga".
Zadejau pirmadieni parasyti,bet pagalvojau

ir sumasciau

,kad trumpai ir gerai parasyti nera sansu

.Aplamai parasyti kuris stilius geriausias neimanoma,nes labai skiriasi rwd,fwd,awd automobiliu valdymas.Labai priklauso ir nuo diferencialu tipo,svorio balanso,pakabos modernumo,aerodinaminiu savybiu,teisingo automobilio suderinimo,padangu parinkimo,kelio dangos ir N kitu faktoriu.Be to ir priklausomai kelio plocio bei posukio laipsnio ir ilgio keiciasi "idealus" iveikimo stilius.Zodziu:kuo toliau i miska,tuo riebesni partizanai...Pasiduodu,negaliu tau Gedai rimtai atsakyti
Aplamai statymas yra siek tiek neteisingas terminas,geriau vadinti kontroliuojamu slydimu,nes siuolaikiniai automobiliai "statomi" tik letuose posukiuose,o vidutiniuse ir greituose jie slysta nuo greicio pertekliaus ir greitis isgaunamas teisingai valdant slydima,o labai greitam posukyje bet koks slydimas yra praradimas.Pravaziuoti ant slydimo ribos,"neuzmusant"greicio reikia pilietines drasos ir atitinkamo meistriskumo.Tikrai nekoks jausmas kai miske vaziuojant 180km/h pajauti,kad automobilis vaziuoja ne ten kur tikejaisi

.