Dabar yra Ant, 2018 08 14 15:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 78 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: stabdymas = blokiruote?
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 10 15 09:45 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 23:38
Pranešimai: 2606
Miestas: Vilnius
Teko girdeti toki dalyka, kad pristabdant kaire koja gaunasi blokiruotes efektas. Manau, kad tai yra bobuchiu pasakos. Gal kas zinote daugiau?

Esme yra tame, kad jei vienas ratas turi sukibima 0, o kitas pvz 50N, tai pridejus stabdyma po 100N kiekvienam ratui gausime 100N ir 150N. Skirtumas liks toks pats, bet procentaliai pasiprieshinimas rato prasisukimui bus mazesnis. Zinau, kad toki dalyka naudoja dzipu triale su dviem stabdziu pedalais, kai galima uzstabdyti tik viena puse automobilio ir tokiu atveju manau tai veikia tikrai, bet ar tai veikia pas klasikine mashina.

Ziema teko pastebeti toki efekta su rwd, kad slystant ir pristabdant kaire koja mashina zymiai stabiliau elgiasi.

Gal turite minchiu?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 10 15 10:59 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2004 01 12 23:01
Pranešimai: 1727
Miestas: Siauliai
kiek teko girdeti is Gango :) tai rankinis gali buti naudojamas siekiant emuliuoti blokiruote, arba padidinti jos veikimo "efekta"

beto japonu drifteriai daznai, pirmam uzsimetimui nuo 180km/h naudoja "scandinavian flick" be "zbroso" + rankini neispaude sankabbos.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: stabdymas = blokiruote?
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 10 15 11:52 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
romkasponka rašė:
Teko girdeti toki dalyka, kad pristabdant kaire koja gaunasi blokiruotes efektas. Manau, kad tai yra bobuchiu pasakos. Gal kas zinote daugiau?

Esme yra tame, kad jei vienas ratas turi sukibima 0, o kitas pvz 50N, tai pridejus stabdyma po 100N kiekvienam ratui gausime 100N ir 150N. Skirtumas liks toks pats, bet procentaliai pasiprieshinimas rato prasisukimui bus mazesnis. Zinau, kad toki dalyka naudoja dzipu triale su dviem stabdziu pedalais, kai galima uzstabdyti tik viena puse automobilio ir tokiu atveju manau tai veikia tikrai, bet ar tai veikia pas klasikine mashina.

Ziema teko pastebeti toki efekta su rwd, kad slystant ir pristabdant kaire koja mashina zymiai stabiliau elgiasi.

Gal turite minchiu?


Romka, butent tu pats ir paaiskinai kodel stabdis veikia kaip blokiruote, pasipriesinimas gaunasi procentaliai labai panasus, o pirmu atveju (0N ir 50N) tai skirtumas labai didelis.

Kaire koja, rankinis ar dar kas tuos stabdzius spaudzia, tai neesme, bet tai tikrai veikia kaip blokiruote.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: stabdymas = blokiruote?
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 10 15 14:10 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 23:38
Pranešimai: 2606
Miestas: Vilnius
tai ziema nepadeda ishvaziuoti ish pusnies vistiek, kiek ten procentu blokuoja? :)

Man tai nedaeina, nes taigi padidini pasiprieshinima kiekvienam ratui vienodai, o kelio atzvilgiu jis ishlieka toks pat.

Gal gali detaliau paaiskinti kaip tai veikia?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: stabdymas = blokiruote?
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 10 15 14:18 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
romkasponka rašė:
tai ziema nepadeda ishvaziuoti ish pusnies vistiek, kiek ten procentu blokuoja? :)

Man tai nedaeina, nes taigi padidini pasiprieshinima kiekvienam ratui vienodai, o kelio atzvilgiu jis ishlieka toks pat.

Gal gali detaliau paaiskinti kaip tai veikia?


Del pusnies, tai tarkim su kaire koja gali nieko gero ir nebuti, jei 2wd, tokiu atveju jeigu RWD, tai rankini galima panaudot.

Blokuoja iki tarkim kokiu 90%, jei stabdziai vienodai veikia :-)

Dabar paaiskinimas: esme yra ne abieju pusiu apkrovos niutonu skirtume, o skirtume isreikstame procentais.

Pvz. (i skaitines reiksmes demesio nekreipti): vienas ratas ant slidaus pavirsiaus, kitas ant gero sukibimo, vieno pasipriesinims 1N, o kito 10N, skirtumas 10kartu (1000%). Pristabdom abu ratus su stabdziu po 100N, sumoje gaunam 101N ir 110N, skirtumas 9%, t.y. daugiau kaip 100 kartu sumazinam apkrovimo tarp abieju pusiu skirtuma.

Na, prie zodziu ir skaitiniu reiksmiu nesikabinejant, tai principas toks :-)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 10 15 15:17 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre, 2004 01 21 17:04
Pranešimai: 2714
Miestas: UK
beje automobiliuose naudojamos dazniausiai 1.5 way lsd. Bet yra ir tokios 2way. galima padaryt taip kad tarkim stabdant blokiruote veiktu kaip papildomas stabdis.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 10 15 15:59 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2005 01 24 12:58
Pranešimai: 5500
Miestas: Egzotika
Armix rašė:
beje automobiliuose naudojamos dazniausiai 1.5 way lsd. Bet yra ir tokios 2way. galima padaryt taip kad tarkim stabdant blokiruote veiktu kaip papildomas stabdis.

Dauguma rimtu sportiniu LSD blokiruociu yra dvigubo veikimo ir priklausomai nuo jos ten kazkokio kampo daugiau ar maziau paskirsto jega tarp ratu.Pvz subarike(mano treniruociu) prodrivine blokiruote net galima padaryti 2way arba 1way,priklausomai nuo poreikio.
Mitso ACD dar kieciau uzspaudziamas stabdant nei grietejan.
Kaires kojos panaudojimas yra daugiau skirtas masei transformuoti,t.y.perkelti i prieki ir padidinti priekiniu ratu sukibima.Arba stabdymui,kai nereikia sankabos minkyti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: stabdymas = blokiruote?
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 10 15 21:56 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 23:38
Pranešimai: 2606
Miestas: Vilnius
Gangas rašė:
Del pusnies, tai tarkim su kaire koja gali nieko gero ir nebuti, jei 2wd, tokiu atveju jeigu RWD, tai rankini galima panaudot.
Na, prie zodziu ir skaitiniu reiksmiu nesikabinejant, tai principas toks :-)



tai tipo laisvas difas perduossukimo momenta i ratus su 9% skirtumu?

bet pastebi tokiu toki dalyka, kad tas vienas ratas su 1N sukibimo jo nenulaiko, o pridejus stabdzio vistiek ten bus tas pats 1N sukibimo, o ant kito 10N. Tai ish kur tas pagerejimas gali atsirasti?

Ash tai matau tik viena varianta, kad chia gali smarkiai padideti trinti dife ir taip tipo gautis alia blokiruote. Tavo Gangai teorija dar neishbaigta. Mashina i prieki varo N, o jie shiuo atveju i zeme perduodami tokiu pachiu santykiu ir su stabdziu ir be jo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 10 15 22:03 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 23:38
Pranešimai: 2606
Miestas: Vilnius
lrč rašė:
Dauguma rimtu sportiniu LSD blokiruociu yra dvigubo veikimo ir priklausomai nuo jos ten kazkokio kampo daugiau ar maziau paskirsto jega tarp ratu.Pvz subarike(mano treniruociu) prodrivine blokiruote net galima padaryti 2way arba 1way,priklausomai nuo poreikio.
Mitso ACD dar kieciau uzspaudziamas stabdant nei grietejan.
Kaires kojos panaudojimas yra daugiau skirtas masei transformuoti,t.y.perkelti i prieki ir padidinti priekiniu ratu sukibima.Arba stabdymui,kai nereikia sankabos minkyti.


Stabdant ir spaudziant gaza blokiruote diskine galima uzkirsti ishkarto iki ribos kaip suprantu? Gal turi savo subariko blokiruotes koki surinkimo brezini? idomu kaip ten keichiasi ish 2way i 1way...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 10 15 22:13 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 23:38
Pranešimai: 2606
Miestas: Vilnius
Mano nuomone stabdymas atseit del blokavimo neveikia, nes pvz, jei pakeli viena rata ir tada spaudi stabdi su gazu visvien suksis ratas kuris ore, nes ji sukti pasiprieshinimas bus mazesnis....


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2005 10 16 10:26 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2005 01 24 12:58
Pranešimai: 5500
Miestas: Egzotika
romkasponka rašė:
lrč rašė:
Dauguma rimtu sportiniu LSD blokiruociu yra dvigubo veikimo ir priklausomai nuo jos ten kazkokio kampo daugiau ar maziau paskirsto jega tarp ratu.Pvz subarike(mano treniruociu) prodrivine blokiruote net galima padaryti 2way arba 1way,priklausomai nuo poreikio.
Mitso ACD dar kieciau uzspaudziamas stabdant nei grietejan.
Kaires kojos panaudojimas yra daugiau skirtas masei transformuoti,t.y.perkelti i prieki ir padidinti priekiniu ratu sukibima.Arba stabdymui,kai nereikia sankabos minkyti.


Stabdant ir spaudziant gaza blokiruote diskine galima uzkirsti ishkarto iki ribos kaip suprantu? Gal turi savo subariko blokiruotes koki surinkimo brezini? idomu kaip ten keichiasi ish 2way i 1way...


Reikia klausti mechaniku apie detales,nes as tau sakiau,kad technikoj as nelabai kietas ir galiu nusisneketi :P .Tik esme zinau,o kas ir kodel nelabai man ir idomu :roll: .Ten viena detale apvertus ji is 1way pasidaro 2 way,o jega priklauso nuo kampo dydzio.Mano 6 mitse buvo KAAZ blokiruotes su skirtingais kampais ir galejai rinktis kokio nori efektyvumo stabdant.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2005 10 16 10:53 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre, 2004 01 21 17:04
Pranešimai: 2714
Miestas: UK
romka as tau siulau pazaist GT4 ten daug maz viskas aisq pasidarys...
Beje mitsai dar turi/turejo toki daikta kaip YAW control.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2005 10 16 11:50 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
romkasponka rašė:
Stabdant ir spaudziant gaza blokiruote diskine galima uzkirsti ishkarto iki ribos kaip suprantu?


Nelabai. Gal atskirais atvejais netycia taip ir gaunasi, bet normaliu atveju ne, realiai toks dalykas turetu buti trukumas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2005 10 16 11:51 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
romkasponka rašė:
Mano nuomone stabdymas atseit del blokavimo neveikia, nes pvz, jei pakeli viena rata ir tada spaudi stabdi su gazu visvien suksis ratas kuris ore, nes ji sukti pasiprieshinimas bus mazesnis....


Pabandyk, masina is kart nuvaziuoja nuo domkrato taip padarius :-)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: stabdymas = blokiruote?
StandartinėParašytas: Sek, 2005 10 16 11:52 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
romkasponka rašė:
Gangas rašė:
Del pusnies, tai tarkim su kaire koja gali nieko gero ir nebuti, jei 2wd, tokiu atveju jeigu RWD, tai rankini galima panaudot.
Na, prie zodziu ir skaitiniu reiksmiu nesikabinejant, tai principas toks :-)



tai tipo laisvas difas perduossukimo momenta i ratus su 9% skirtumu?


Pradiniu torko perdavimo momentu butent taip, o to uztenka, kad diffas isitemptu ir veiktu kaip siokia tokia blokiruote.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2005 10 16 14:54 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2005 01 24 12:58
Pranešimai: 5500
Miestas: Egzotika
Gangas rašė:
Pabandyk, masina is kart nuvaziuoja nuo domkrato taip padarius :-)

:shock: Nelauzykit masinu.Elgiates kaip kokie masinu priesai.Pasikelia ant domkrato ir ...nuvaziuoja... :shock:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2005 10 16 15:01 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
lrč rašė:
Gangas rašė:
Pabandyk, masina is kart nuvaziuoja nuo domkrato taip padarius :-)

:shock: Nelauzykit masinu.Elgiates kaip kokie masinu priesai.Pasikelia ant domkrato ir ...nuvaziuoja... :shock:


Na, vieniem uztenka pasakymo, kad taip atsitiks, kitiems reikia butinai isbandyt patiems 8)

Protingi mokosi is kitu klaidu, o kiti is savo ;-)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2005 10 16 15:19 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2005 01 24 12:58
Pranešimai: 5500
Miestas: Egzotika
Gangas rašė:

Protingi mokosi is kitu klaidu, o kiti is savo ;-)

Nori pasakyti,kad ne tu nuvaziavai? :lol:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2005 10 16 15:23 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
lrč rašė:
Gangas rašė:

Protingi mokosi is kitu klaidu, o kiti is savo ;-)

Nori pasakyti,kad ne tu nuvaziavai? :lol:


Viena kart ir as, taip reikejo :-)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2005 10 16 17:30 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2005 01 24 12:58
Pranešimai: 5500
Miestas: Egzotika
Gangas rašė:
lrč rašė:
Gangas rašė:

Protingi mokosi is kitu klaidu, o kiti is savo ;-)

Nori pasakyti,kad ne tu nuvaziavai? :lol:


Viena kart ir as, taip reikejo :-)

Uztat ir nebaigia zmones raliu,kad nemyli technikos :lol:


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 78 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing