Dabar yra Sek, 2017 12 17 04:08

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorių Žinutė
StandartinėParašytas: Ket, 2009 04 16 19:51 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Sek, 2008 05 18 19:23
Pranešimai: 92
Sveiki kolegos, gal galite patart kaip geriau rally lekt su stabdziu stiprintuvu ar be jo? :) :shock:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2009 04 16 20:02 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2004 01 12 23:01
Pranešimai: 1727
Miestas: Siauliai
Rokas.k rašė:
Sveiki kolegos, gal galite patart kaip geriau rally lekt su stabdziu stiprintuvu ar be jo? :) :shock:

be jo, tik turi buti cilindriukas kitas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2009 04 16 20:07 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Sek, 2008 05 18 19:23
Pranešimai: 92
o kuom geriau? :P sako kad kaire koja geriau kazkaip stabdosi :P


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2009 04 16 22:11 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre, 2005 11 02 11:10
Pranešimai: 2359
Miestas: Bayern, Deutschland
Rokas.k rašė:
o kuom geriau? :P sako kad kaire koja geriau kazkaip stabdosi :P


Be stiprintuvo geriau tuo ( su kaire koja stabdant), kad kai stabdai, ir gazas-dugnas, pedala spausti buna sunku. Jei atleidi gaza ir su kaire koja spaudi gaza tokia pacia jega, kaip su pilnu gazu, gaunasi toks fintas, kad staiga nuo susidariusio vakuumo ( atleidus gaza), stabziu stiprintuvas pradeda veikti visu pajegumu ir smarkiai bereikalingai uzstabdai mashina. Atjungus stabdziu stiprintuva, stabzius spausti pasidaro labai sunku, todel reiketu naudoti mazesnio diamero MC (Master cylinder), kad padidetu pedalo eiga ir geriau jaustum stabdymo stipruma. Kokio diametro pasirinkti MC, prasideda matematika, su kuria, manau, yra gerai susipazines NRVZ... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen, 2009 04 17 00:20 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 11 05 18:46
Pranešimai: 1567
Robert rašė:
Rokas.k rašė:
o kuom geriau? :P sako kad kaire koja geriau kazkaip stabdosi :P


Be stiprintuvo geriau tuo ( su kaire koja stabdant), kad kai stabdai, ir gazas-dugnas, pedala spausti buna sunku. Jei atleidi gaza ir su kaire koja spaudi gaza tokia pacia jega, kaip su pilnu gazu, gaunasi toks fintas, kad staiga nuo susidariusio vakuumo ( atleidus gaza), stabziu stiprintuvas pradeda veikti visu pajegumu ir smarkiai bereikalingai uzstabdai mashina. Atjungus stabdziu stiprintuva, stabzius spausti pasidaro labai sunku, todel reiketu naudoti mazesnio diamero MC (Master cylinder), kad padidetu pedalo eiga ir geriau jaustum stabdymo stipruma. Kokio diametro pasirinkti MC, prasideda matematika, su kuria, manau, yra gerai susipazines NRVZ... :)



Manau pirmiausia, reikia pasidometi ar toje klaseje pagrindinis stabdziu cilindriukas neturi buti homologuotas, o tik tada pradeti skaiciavimus ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen, 2009 04 17 15:00 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2005 10 14 09:01
Pranešimai: 824
Subjektyvi nuomonė, bet manau tiek stabdžių stiprintuvas, tiek vairo stipintuvas turi būti. Priešingu atveju koncentruojiesi ne į važiavimą, o į kaip išlaikyti vairą rankose ir perjungt bėgį, kaip čia geriau įsispyrus tą stabdį minkyti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen, 2009 04 17 16:44 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Sek, 2005 12 11 20:36
Pranešimai: 1908
Miestas: Kaunas
g rašė:
Subjektyvi nuomonė, bet manau tiek stabdžių stiprintuvas, tiek vairo stipintuvas turi būti. Priešingu atveju koncentruojiesi ne į važiavimą, o į kaip išlaikyti vairą rankose ir perjungt bėgį, kaip čia geriau įsispyrus tą stabdį minkyti.


Nemanau, cia jau iprocio reikalas, jei iprates su stiprintuvais vaziuoti, tai persedes i auto be stiprintuvu sakysi vaziuoti neimanoma, bet be stiprintuvu manau galima tiksliau vaziuoti... Prisimink kaip senais gerais laikais su ziguliais, volgom ir moskvitch leke zmones ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen, 2009 04 17 22:28 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre, 2005 11 02 11:10
Pranešimai: 2359
Miestas: Bayern, Deutschland
g rašė:
Subjektyvi nuomonė, bet manau tiek stabdžių stiprintuvas, tiek vairo stipintuvas turi būti. Priešingu atveju koncentruojiesi ne į važiavimą, o į kaip išlaikyti vairą rankose ir perjungt bėgį, kaip čia geriau įsispyrus tą stabdį minkyti.


Del vairo stiprintuvo niekas nieko ir nesako. O stabziu MC protingai parinkus, IMHO, tikrai nereikes steneti minanat stabdi. Esant didesnei eigai stabziu pedalo, gali daug tiksliau stabdyti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir, 2013 07 15 22:02 
Atsijungęs
A5

Užsiregistravo: Šeš, 2007 01 20 12:39
Pranešimai: 258
Miestas: kaunas
ar kas nors daret testa,kiek ilgiau stoja be stiprintuvo maksimalei issibegejus?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant, 2013 07 16 20:26 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Tre, 2006 10 25 17:29
Pranešimai: 1614
Miestas: Vilnius
furistas rašė:
ar kas nors daret testa,kiek ilgiau stoja be stiprintuvo maksimalei issibegejus?
O kodėl turėtų ilgiau? Nebent nevalgęs ir paliegęs :shock: Stiprintuvus išmeta ir keičia cilindriukų skersmenį/eigą tikslesniam jėgos dozavimui o ne stabdymo kelio ilginimui.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing