Dabar yra Ant, 2018 11 13 18:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Awd vs Quattro
StandartinėParašytas: Ket, 2010 11 04 10:18 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Sek, 2005 12 11 20:36
Pranešimai: 1908
Miestas: Kaunas
shtombergas rašė:
andriux24 rašė:
o ka jus manot apie bmw 330 xd kaip jo tas x drive


manau sis video viska parodo

http://www.15min.lt/naujiena/gazas/nauj ... 219-122535

quattro ruko


Antrosios kartos Bmw Xdrive sistema panasu, kad bus perversmas visu varomu ratu segmente, preciziskai veikianti elektronika sugeba paskirstyti galia visiems ratams, nors jie dar buna nespeje prasisukti, kitaip sakant vaziuojant besikeiciancia danga (sniegas/ledas/zvyras), tai net nesuprastum kada ivyko tas dangos pokytis :) Pagal info internete, tai tas pats kas legendine Q su blokiruotem tik blokavima reguliuoja elektronika, o vairuotojui belieka spausti gaza ir sukineti vaira :) Seniai kazko tokio reikejo jei tai is tiesu yra taip kaip rasoma...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Awd vs Quattro
StandartinėParašytas: Pen, 2010 11 05 12:06 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 09:20
Pranešimai: 1333
Miestas: Kaunas
shtombergas rašė:
quattro ruko


Shitame, tarpashinio diferencialo blokiruotes demonstravimo video - be abejo, visos mashinos be tarpashinio difo blokiruotes ruko. Nuo quattro II laiku - audi kietos blokiruotes nepamenu, kad turetu, nes buvo nuspresta, kad ne po purvynus braidyt skirta. Beje, tuaregas man rodos turi centro blokiruotes opcija norintiems (ar tik ne kartu su zheminanchia pavara), bet tada BMW nebutu ka reklamuot...

Beje quattro I turi ta blokiruote. T.y. visos ubages pravazhiuotu mineta testa ne ka praschiau nei x-drive. O sukurtos jos 30 metu atgal...

Sau


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Awd vs Quattro
StandartinėParašytas: Sek, 2010 12 12 20:12 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Sek, 2008 05 18 11:39
Pranešimai: 374
shtombergas rašė:
andriux24 rašė:
o ka jus manot apie bmw 330 xd kaip jo tas x drive


manau sis video viska parodo

http://www.15min.lt/naujiena/gazas/nauj ... 219-122535

quattro ruko


reklaminis triukas, bet kokia bulka quatro be problemu susidoruotu su siuo testu be problemu, netikiu kad q5 prasciau vaziuoja, aisku kad ji pries si testa buvo special "patobulinta" :!:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Awd vs Quattro
StandartinėParašytas: Tre, 2012 12 19 18:41 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Tre, 2009 04 22 16:45
Pranešimai: 162
Nenoriu palciai isivelt i diskusijas,bet galiu pasidalin t patirtim.Turejau keliu kartu Quattro Audi masinas,tai kuo naujesne buvo,tuo liudnesnis vaizdas.Pabaigiau pazinti su Audi markem automobiliais kai turejau S4 su 4.2 benzinu.Ir ka,nusisuko granata ir rukiau sau,dzin ta Quatro,o senesnese buvo keliu tipo blokavimas.Bei dar turiu kazkur nufilmaves,kaip manoAudi A6 2.5 tdi,lengvai sau buksuoja vienu ratu lygioj vietoj,tiesiog kiti nekrust is vietos.Bandziau ir alyvas keist ir ieskot galu,kaip pasake man ,ko nori,visi diferencialai yra palaidi,jokio iverzimo.Tai pilnai palaikau ta filmuka su BMW X drive sistema.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Awd vs Quattro
StandartinėParašytas: Tre, 2012 12 19 18:49 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2006 09 22 19:33
Pranešimai: 1182
x draivas tikrai veikia,statistiniam vairuotojui,nes kasdeinai vzinejant veikia vos ne kaip koki wrc aktyvus difai, nes stabdziu pagalba uzstabdomas laisvesnis ratas,taip islyginamas ratu greitis... plius turi ekonomija kaip laisvu difu,ne jie ir yra laisvi(330xd vaziuoja su 8l norma ,su kiauru vairuotoju,ir 300+ag ir 600nm po pedalu),man tas yra mazu maziausia ispudinga

bet pamegint kontroliuojamai slyst sonu ar kaska,turi isjunkt antibuksus visus, visas sistemas,tuo paciu palikdamas visus open difus be jokios prieziuros,ir buksuoji sau spakainas vienu ratu krc sportui-tikrai nekaska...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Awd vs Quattro
StandartinėParašytas: Tre, 2012 12 19 21:50 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Pen, 2007 11 16 19:43
Pranešimai: 9
http://www.youtube.com/watch?v=IMfUrS98 ... _embedded#! Audi atsakymas :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Awd vs Quattro
StandartinėParašytas: Tre, 2012 12 19 22:06 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Sek, 2009 11 15 15:38
Pranešimai: 1415
Miestas: Lithuania, Vilnius
arnux1 rašė:
http://www.youtube.com/watch?v=IMfUrS98 ... _embedded#! Audi atsakymas :D


as tik uz audi, bet jei daromas, bet koks testas, kaip siuo metu testojama vaziuokle, tai ratlankiu auksciai ir pacios padangos (rastas, plotis) privalo but vienodas, kad testas butu pripazintas teisingu..
o cia is video galima matyti tik padangu testa..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Awd vs Quattro
StandartinėParašytas: Ant, 2012 12 25 11:12 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Šeš, 2008 01 12 15:14
Pranešimai: 4
is patirties galiu pasakyti,kad e46 330xd nelabai vykes gaminys.praita ziema rukloj po pusnynus nardem su c4 2.8 quattro su restauruotom padangom,is paskos musu veziom bande vaziuot 330xd su naujais bridgestonais.finalas,kad uzsip.... mes ji tampyt ir stumdyt.bet dabartinis x-drive manau super.banziau sia ziema visiskai nauja x6 su x-drive ir q7 2005 metu.bmw zymiai stabilesnis,nors q7 ratu baze turetu buti gerokai ilgesne.padangos panasaus lygio,abieju visiskai naujos.pas q7 pakilus vienam galiniam ratui truputi nuo zemes,tas vienas ir buksuoja.su x6 sitas reikalas neisbandytas,bet jauciu kad turetu elektronika nors viena priekini ijungti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing