Dabar yra Ant, 2018 11 13 17:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Pen, 2008 05 23 09:04 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Pen, 2008 05 23 08:58
Pranešimai: 2
Miestas: Kaunas
Sveiki esu naujas tad neteiskit jai neten rasau, bet noriu padaryti VW Vento syncro, gal galit nurodyt kur tai daro ir kiek tai kainuoja mazdaug :) Is anksto dekui :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Pen, 2008 05 23 15:22 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Sek, 2008 05 11 22:37
Pranešimai: 33
Miestas: VILNIUS
na jeigu tavo venta tau lb ypatinga, tai galima butu ir daryt. paemus golfa syncro kaip donora. db klausimas buvo kur tai daro. atsakysiu pasidaryk pats. o mr.google tikrai tau pades surast "garazelius" kurie tau tai padarys uz pinigus. O kiek tai kainuos priklausys nuo to uz kiek rasi donora. na aisku ir uz kiek sutarsi, kad tau atliks darbus "garazas". Pagalvok ar verta :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Pen, 2008 05 23 19:55 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Pen, 2008 05 23 08:58
Pranešimai: 2
Miestas: Kaunas
Aciu ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Šeš, 2008 06 28 19:27 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek, 2003 11 09 22:37
Pranešimai: 1593
Miestas: KAUNAS
mvycka rašė:
Sveiki esu naujas tad neteiskit jai neten rasau, bet noriu padaryti VW Vento syncro, gal galit nurodyt kur tai daro ir kiek tai kainuoja mazdaug :) Is anksto dekui :)



Sveikas. Norejau pasiteirauti, o kokiu tikslu tau reikia tavo Jetta su FWD padaryti AWD (syncro) ? del pravazumo? del to kad tai skamba graziai? ar sporte kazkur nori ta pritaikyti? beje koks motoras ventoj?
Kiek domejausi tai sportui sis AWD varijantas tikriausiai visishkai nera tinkamas, tai nera tas pats kas Audi naudojama QUATTRO sistema su TORSEN ir su jegos paskirstymu 50:50 tarp asiu. ar SUBARU AWD sistema (yra isimciu, nes ir kaikurie subaru turejo nevykusia AWD (ATS su geriausiu atveju 90:10 jegos pasiskirstymu).
Tavo mineta SYNCRO sistema , geriausiu atveju su HALDEX'u (naujesniuose 4Motion'uose) su pastoviai vedanciais priekiniais ratais , ir tik prabuksavus jiems ijungiama mova kuri gali perduoti jega galiniai asiai, kazkaip skamba labai nerimtai. Gatvej padraguoti gal ir gerai rausi is vietos kaip raketa, o kokiam raliukyje manau tai neturi visishkai naudos. kita vertus jei neklystu imant pagrindini reduktoriu , (na ta kur GR dezeje) tai isivaizduojant kad paprastoje mashinoje su FWD is reduktoriaus iseina du pusasiai ant vieno kairys ratas ant kito desinys, atrodo viskas shauniai(gaunasi abiem ratam po lygiai), o SYNCRO taip turetu gautis kad ant vieno veleno iseinancio is reduktoriaus bus kairys ratas a ant kito desinys plius likes visas galinis tiltas su dar dviem ratais.
Tai butu logishka, kad pirmiausia prades buksuoti kairys priekinis nes kiti trys bus sukiau prasukami nes apkrova kairiam velenui turetu buti 25% desiniam 75% juk tris ratus jis turi pasukt (juk ar turi syncras blokiruote). kazkaip isvis nerimtai skamba. O kaip tada su apkrovom, ar atlaikys pagrindinis reduktorius apkrovas stipriai uzminant tapke? o kaip su galiniu reduktorium? gal kas galit pakomentuoti, imesti skaiciu kokias aprovas sie agregatai gali atlaikyti? nes idomu pasidare.
Teko girdeti kad uzblokavus mova ( padarius kad ji visada butu sujungta) galinis reduktorius tiesiog neatlaiko apkrovos ir subyra. gal kas reliai ta yra isbandes?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Pir, 2008 06 30 11:30 
Atsijungęs
A5

Užsiregistravo: Sek, 2008 05 11 22:01
Pranešimai: 290
L1N4S rašė:
... SYNCRO taip turetu gautis kad ant vieno veleno iseinancio is reduktoriaus bus kairys ratas a ant kito desinys plius likes visas galinis tiltas su dar dviem ratais.
Tai butu logishka, kad pirmiausia prades buksuoti kairys priekinis nes kiti trys bus sukiau prasukami nes apkrova kairiam velenui turetu buti 25% desiniam 75% juk tris ratus jis turi pasukt (juk ar turi syncras blokiruote). ...

Arba aš kažko nesuprantu, arba kažką suvėlei ...
Turėtų būti dar ir centrinis difas - o ne nuo vieno pusašio pajungtas visas galas :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Pen, 2008 07 04 12:38 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek, 2003 11 09 22:37
Pranešimai: 1593
Miestas: KAUNAS
syncre vietoj centrinio difo stovi "viscous" mova. kuri normaliomis salygomis perduoda tik 5% galios i gala (praktishkai sukasi laisvai). Ir taip kompensuoja greiciu skirtuma tarp priekio ir galo posukiuose,kad nebutu niekas lauzoma. O kai priekis "praslysta" mova sujungiama ir gali buti perduodama iki 100% galios skirtos galui (pilnai uzblokuota mova). Nzn kaip paprasti syncro, bet lyg G60 dar turedavo EDL (Electronic Differential Lock ) kuris stovedavo priekiniam dife ir budavo pilnai blokuojamas praslydus ratams. Galbut taip ir buvo isspresta ta problema priekiniam dife, kai kairiam pusasiui su vienu ratu tekdavo 25% apkrova, o desiniam 75% ( nes prie jo dar ir galinis tiltas prijungtas) :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Pir, 2008 08 25 09:54 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Ket, 2007 11 29 12:48
Pranešimai: 47
Miestas: vilnius
bent jau G60 syncro blokiruote turi ir ant priekiniu ir ant galiniu ratu, bet kiek procentu tai ir paciam butu idomu suzinoti


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Pir, 2009 02 23 21:45 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Tre, 2008 04 23 21:22
Pranešimai: 58
L1N4S rašė:
syncre vietoj centrinio difo stovi "viscous" mova. kuri normaliomis salygomis perduoda tik 5% galios i gala (praktishkai sukasi laisvai). Ir taip kompensuoja greiciu skirtuma tarp priekio ir galo posukiuose,kad nebutu niekas lauzoma. O kai priekis "praslysta" mova sujungiama ir gali buti perduodama iki 100% galios skirtos galui (pilnai uzblokuota mova). Nzn kaip paprasti syncro, bet lyg G60 dar turedavo EDL (Electronic Differential Lock ) kuris stovedavo priekiniam dife ir budavo pilnai blokuojamas praslydus ratams. Galbut taip ir buvo isspresta ta problema priekiniam dife, kai kairiam pusasiui su vienu ratu tekdavo 25% apkrova, o desiniam 75% ( nes prie jo dar ir galinis tiltas prijungtas) :roll:

manau kad kai kur tu klysti,priekis vaziuoja kaip ir normali paprasta masina o gala suka nuo pagrindinio difo.patikrinta asmeniskai isardzius 4 dezes g 60 sincro skirtingais kodais kuriose jieskojau blokiruotes,ir kurios nesuradau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Ant, 2009 02 24 00:22 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Sek, 2007 01 14 20:36
Pranešimai: 379
Miestas: Kaunas
SALMUKS rašė:
L1N4S rašė:
syncre vietoj centrinio difo stovi "viscous" mova. kuri normaliomis salygomis perduoda tik 5% galios i gala (praktishkai sukasi laisvai). Ir taip kompensuoja greiciu skirtuma tarp priekio ir galo posukiuose,kad nebutu niekas lauzoma. O kai priekis "praslysta" mova sujungiama ir gali buti perduodama iki 100% galios skirtos galui (pilnai uzblokuota mova). Nzn kaip paprasti syncro, bet lyg G60 dar turedavo EDL (Electronic Differential Lock ) kuris stovedavo priekiniam dife ir budavo pilnai blokuojamas praslydus ratams. Galbut taip ir buvo isspresta ta problema priekiniam dife, kai kairiam pusasiui su vienu ratu tekdavo 25% apkrova, o desiniam 75% ( nes prie jo dar ir galinis tiltas prijungtas) :roll:

manau kad kai kur tu klysti,priekis vaziuoja kaip ir normali paprasta masina o gala suka nuo pagrindinio difo.patikrinta asmeniskai isardzius 4 dezes g 60 sincro skirtingais kodais kuriose jieskojau blokiruotes,ir kurios nesuradau.


o kam pas syncro blokuoti priekinius ratus? Vistiek galui susiblokavus tikrai nebus taip, kad suktusi ir vienas priekinis. Čia neben labai bombinant (virš 450 ag) deda blokiruotę, bet ir tai ne iš reikalo, o dėl patikimumo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Sek, 2009 03 15 10:17 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Ket, 2007 11 29 12:48
Pranešimai: 47
Miestas: vilnius
na kiek isbandyta, tai prie 350 ag syncro eina shaibom


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Sek, 2009 03 15 19:08 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Tre, 2008 04 23 21:22
Pranešimai: 58
Girtaras rašė:
na kiek isbandyta, tai prie 350 ag syncro eina shaibom

kuri vieta nelaiko


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Sek, 2009 03 15 20:51 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Sek, 2007 01 14 20:36
Pranešimai: 379
Miestas: Kaunas
Girtaras rašė:
na kiek isbandyta, tai prie 350 ag syncro eina shaibom


tai čia gal ta, kur 90ag golfe?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Pir, 2009 03 16 08:08 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Ket, 2007 11 29 12:48
Pranešimai: 47
Miestas: vilnius
OvT rašė:
Girtaras rašė:
na kiek isbandyta, tai prie 350 ag syncro eina shaibom


tai čia gal ta, kur 90ag golfe?


cia ta kur G60 passate.
deze nelaiko
prie 240 ag viskoze nusukau, bet speju kad ji nekokio stovio ir buvo


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Sek, 2009 05 31 01:23 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Ant, 2005 10 04 09:23
Pranešimai: 66
Miestas: Vilnius
o ar transporteryje T4 tapati syncro sistema? ar stiresne kokia?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Ant, 2009 07 14 17:37 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Ant, 2008 02 05 15:58
Pranešimai: 9
sveiki. turiu tokia problema. pas mane vw golf tdi syncro. buvo sudauzyta deze as visa sistema nuemiau o dabar radau deze ir atkuriau, bet sinhro neveikia, neveikia galinis reduktorius, kokia jo sistema, kur galima rast inete jo sistema? ten iseina 2 vakumo vamzdeliai bet jungiasi tik vienas o antras niekur nesijungia.... paemus ta antra vamzdeli ir traukiant i save ora is to vamzedio reduktorius blokojasi, kas gali but???


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 17:51 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Pir, 2013 04 01 14:43
Pranešimai: 3
sveiki.turiu golfa 3 synchro atgal nevaro galas gal kas zino kas gali buti.buciau dekingas uz patarimus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Sek, 2013 04 14 15:49 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ket, 2005 04 07 14:43
Pranešimai: 1785
Miestas: Vilnius
ernis 007 rašė:
sveiki.turiu golfa 3 synchro atgal nevaro galas

Esu girdejes, kad vaziuojant atbuliniu taip ir turetu buti su synchro. Ant kiek patikima info - nezinau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Sek, 2013 04 14 17:00 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 23:38
Pranešimai: 2606
Miestas: Vilnius
Uzsivirinkit centrini difa ir bus kitas reikalas ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Sek, 2013 04 14 17:39 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Pir, 2013 04 01 14:43
Pranešimai: 3
kaip suprast uzsiviryk tai tada pastoviai varis ratai ir y prieky ir atgal.ar kaip bus cia.neteiskit labai kad nesuprantu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VW Syncro darymas
StandartinėParašytas: Sek, 2013 04 14 17:40 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Pir, 2013 04 01 14:43
Pranešimai: 3
o taip tikrai neturetu buti turi varyt atgal taip paciai kaip ir y prieky draugas kaskada turejo tai vare jo ir atgal.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
© phpBB Group, Xtra Racing