Dabar yra Pir, 2017 12 18 22:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: 4MOTION valdymas
StandartinėParašytas: Pen, 2009 07 24 16:47 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Sek, 2009 07 12 10:03
Pranešimai: 44
Niekaip nepavyksta perprasti Passato 4MOTION'o, pasiimiau bandymui, bet jis manęs neklauso :(
Gal nemoku juo važiuoti, nes prie širdies RWD. Todėl prašau patarimų:
pvz. posukyje kad ir stipriai jį pjaunant, perjungus žemesnę pavarą, stipriai akseleruojant, stipriai slysta priekis ir neištraukia mašinos.
Esu bandęs Subaru, tai visiškai skirtingai nei Passatas, subarikas mėgdavo užsimesti, tai draugas Kupiškio kelį posūkyje taip užsuko Subariką, kad galu tupėjome medį. O aš jaučiu kad galiu besimokant Passatu posūkyje - rėžtis priekiu.
Jaučiu kad idomus variantas, bet labai panašus į FWD techniką.
Tad pasidalinkite patirtimi


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 4MOTION valdymas
StandartinėParašytas: Pen, 2009 07 24 17:35 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš, 2006 01 21 01:06
Pranešimai: 1466
Miestas: Kaunas
Lionia rašė:
Niekaip nepavyksta perprasti Passato 4MOTION'o, pasiimiau bandymui, bet jis manęs neklauso :(
Gal nemoku juo važiuoti, nes prie širdies RWD. Todėl prašau patarimų:
pvz. posukyje kad ir stipriai jį pjaunant, perjungus žemesnę pavarą, stipriai akseleruojant, stipriai slysta priekis ir neištraukia mašinos.
Esu bandęs Subaru, tai visiškai skirtingai nei Passatas, subarikas mėgdavo užsimesti, tai draugas Kupiškio kelį posūkyje taip užsuko Subariką, kad galu tupėjome medį. O aš jaučiu kad galiu besimokant Passatu posūkyje - rėžtis priekiu.
Jaučiu kad idomus variantas, bet labai panašus į FWD techniką.
Tad pasidalinkite patirtimi


cia vienas is tu pseudo 4WD variantu, kur galinius ratus prijungia tik tada, kai kazkiek prasisuka priekiniai, ko pasekoje jau turi nuslydusi prieki ir paveluotai gauni 4WD, tokios sistemos labiau tinkamos tiesiai vaziuojant neuzklimpti, bet ne posukius paisyti :)
http://www.topspeed.com/cars/volkswagen ... r3186.html

o kitas variantas, gal tu tiesiog neisjungi kokios stabilumo kontroles ? :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 4MOTION valdymas
StandartinėParašytas: Pen, 2009 07 24 18:00 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Sek, 2009 07 12 10:03
Pranešimai: 44
cia vienas is tu pseudo 4WD variantu, kur galinius ratus prijungia tik tada, kai kazkiek prasisuka priekiniai, ko pasekoje jau turi nuslydusi prieki ir paveluotai gauni 4WD, tokios sistemos labiau tinkamos tiesiai vaziuojant neuzklimpti, bet ne posukius paisyti :)
http://www.topspeed.com/cars/volkswagen ... r3186.html

o kitas variantas, gal tu tiesiog neisjungi kokios stabilumo kontroles ? :)[/quote]

su stabilumo kontrole viskas OK :D
įtariu kad būtų prastas pasirinkimas jei pasilikčiau sau... Dėl anglų, turiu silpnus pagrindus, todėl tą puslapį esu ir ankšiau tik :D vartęs.
tai gal posūkyje slystant reiktu išmint sankabą ir staigiai atleisti kad čiūt ratai prasisuktų, gal taip išeitų apgauti galinius vedančius ir ankščiau juos įjungti.
Baisu prisikvailiot, po to imsiu stogą padaręs kokią nesamonę...
Žvyrkelyje iš pagreičio mašina slysta, bet taip kaip ralyje hebra užsistato irgi neišeina, galu būdavo - no problem :(


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 4MOTION valdymas
StandartinėParašytas: Pen, 2009 07 24 21:46 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš, 2006 01 21 01:06
Pranešimai: 1466
Miestas: Kaunas
Lionia rašė:
cia vienas is tu pseudo 4WD variantu, kur galinius ratus prijungia tik tada, kai kazkiek prasisuka priekiniai, ko pasekoje jau turi nuslydusi prieki ir paveluotai gauni 4WD, tokios sistemos labiau tinkamos tiesiai vaziuojant neuzklimpti, bet ne posukius paisyti :)
http://www.topspeed.com/cars/volkswagen ... r3186.html

o kitas variantas, gal tu tiesiog neisjungi kokios stabilumo kontroles ? :)


su stabilumo kontrole viskas OK :D
įtariu kad būtų prastas pasirinkimas jei pasilikčiau sau... Dėl anglų, turiu silpnus pagrindus, todėl tą puslapį esu ir ankšiau tik :D vartęs.
tai gal posūkyje slystant reiktu išmint sankabą ir staigiai atleisti kad čiūt ratai prasisuktų, gal taip išeitų apgauti galinius vedančius ir ankščiau juos įjungti.
Baisu prisikvailiot, po to imsiu stogą padaręs kokią nesamonę...
Žvyrkelyje iš pagreičio mašina slysta, bet taip kaip ralyje hebra užsistato irgi neišeina, galu būdavo - no problem :([/quote]

pabandyk kaire koja pastabdyt :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 4MOTION valdymas
StandartinėParašytas: Šeš, 2009 07 25 12:36 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2005 07 19 07:14
Pranešimai: 1354
Miestas: Kaunas
Tik nebandyk kaire posūkyje sankabos nors ir trumpam išmint.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 4MOTION valdymas
StandartinėParašytas: Tre, 2009 07 29 21:14 
Atsijungęs
N4

Užsiregistravo: Sek, 2005 03 06 15:57
Pranešimai: 236
4Motion Holdex'as elektronika valdomas, tad padirbejus prie valdymo bloko galima ribose nustatyti perdavima galinei asiai, t.y. gali nuolat tureti 50/50. Tik tai matyt ilgaamziskumo paciai movai neprides :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 4MOTION valdymas
StandartinėParašytas: Tre, 2009 07 29 22:11 
Atsijungęs
A5

Užsiregistravo: Sek, 2008 05 11 22:01
Pranešimai: 290
Lionia rašė:
Niekaip nepavyksta perprasti Passato 4MOTION'o, ...
Pilotas rašė:
cia vienas is tu pseudo 4WD variantu, kur galinius ratus prijungia tik tada, kai kazkiek prasisuka priekiniai, ...
VR rašė:
4Motion Holdex'as elektronika valdomas, ...

Pala-pala. Čia pas B6 Passat (2005->, variklis skersai) 4Motion su Haldex'u.
B5 (1997-2005, variklis išilgai) - Torsen T2 buvo.
Lionia - patikslink, kuris ten 'prasratas', kol jo visai nenurašė :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 4MOTION valdymas
StandartinėParašytas: Pen, 2009 07 31 08:42 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Sek, 2009 07 12 10:03
Pranešimai: 44
Расположение двигателя Спереди, продольно
Объем двигателя 2496 см3
Мощность 150 л.с.
При оборотах 4000
Крутящий момент 310/1500 н*м
Система питания Дизель Н.В
Наличие турбонаддува Турбонаддув
Газораспределительный механизм DOHC
Расположение цилиндров V-образный
Количество цилиндров 6
Диаметр цилиндра 78 мм
Ход поршня 86.4 мм
Степень сжатия 19.5
Количество клапанов на цилиндр 4
Топливо дизельное топливо

Kažkaip pagal mašinos duomenis galvojau kad važiuos geriau... bet :?
Norėjosi ir galios ir ekonomijos + gero važiavimo, bet rezultate 0

Maskolis rašė:
Lionia rašė:
Niekaip nepavyksta perprasti Passato 4MOTION'o, ...
Pilotas rašė:
cia vienas is tu pseudo 4WD variantu, kur galinius ratus prijungia tik tada, kai kazkiek prasisuka priekiniai, ...
VR rašė:
4Motion Holdex'as elektronika valdomas, ...

Pala-pala. Čia pas B6 Passat (2005->, variklis skersai) 4Motion su Haldex'u.
B5 (1997-2005, variklis išilgai) - Torsen T2 buvo.
Lionia - patikslink, kuris ten 'prasratas', kol jo visai nenurašė :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 4MOTION valdymas
StandartinėParašytas: Pen, 2009 07 31 09:17 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek, 2008 03 02 20:42
Pranešimai: 2751
Miestas: Kaunas, Lietuva
Pavarges turbut motoras,arkliai issilakste. Mano opelis V6, nominaliai 170 arkliu, bet po 300.000 km kazin kiek ten ju like. taip ir passate. o dar galia perduodama i abi asis, ner ko noret stebuklu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing