Dabar yra Pir, 2017 12 18 22:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen, 2005 08 26 09:29 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
autosavartynas rašė:
ne i tema,bet vistiek :wink: turiu katik isigijes audi 200,konkreciai ziemai,aisku awd,po ziemos bus paskersta,nes toks mano darbas;klausimukas:ar yra kokiu nors navarotu su tom blokiruotem pas ja kurias galima butu panaudoti kitame auto(pvz golf;vaz 2101) :P


Pas Audi 200 - ne, bet pvz. pas Audi V8 galini visa diffa gali det kam nori, ten yra torsenas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 08 27 20:16 
Atsijungęs
N1
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre, 2005 01 26 22:17
Pranešimai: 91
Miestas: Vilnius
Gangai turiu klausimeli. Kacergineje pastebejau kad ziurkes kebulas siaubingai vaiksto (ne tik pakaba). Ar seniau sportuodamas be lanku dar ka nors stiprinai?

P.S. cia siaip smalsu. :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2005 08 28 11:10 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
xfanas rašė:
Gangai turiu klausimeli. Kacergineje pastebejau kad ziurkes kebulas siaubingai vaiksto (ne tik pakaba). Ar seniau sportuodamas be lanku dar ka nors stiprinai?

P.S. cia siaip smalsu. :roll:


Kad su Audi be lanku nesportavau, tik su lankais, o kai jau lankai yra, tai kebulas nelabai vaiksto... :-)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2006 05 31 23:25 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 11 05 11:14
Pranešimai: 815
Miestas: Ryga
Is patirties galiu pasakyti kad gazo (ne) atleidimas yra labai specifinis dalykas ir tiesiogiai priklauso nuo konkretaus automobilio:
Toyota Celica GT Four - ne atledus nuslysta... priekis :) bo labai "minksta" centrine blokiruote
Impreza GT 2000 metu - atleidus linkus apsisukti bet duoda laiko pagalvoti
MLE 7 - priklausomai nuo dangos - ant asfalto linkes ramiai slysti visais keturiais ratais nepriklausomai nuo gazo padeties - idealus neutralus pasukamumas, ant zvyro geriau neatleisti, o ant sniego priekis "pakimba" , jei neatleisti linkes nuslysti priekis, tada padeda lfb.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek, 2006 06 18 16:44 
Atsijungęs
A8

Užsiregistravo: Šeš, 2005 12 03 20:18
Pranešimai: 480
Miestas: Kaunas
Cituoti:
Klausimelis. Ar vaziuoti geriau su blokuotu centru ar su laisvais diffais ir naudoti lfb? Idomu ar atlaikytu si audines blokiruote


Toks keistas gal klausimas bet kaip suprasti siuos sakinius?

Ar vaziuoti geriau su blokuotu centru ar su laisvais diffais ir naudoti lfb?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2006 06 18 17:52 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2004 01 12 23:01
Pranešimai: 1727
Miestas: Siauliai
DieseI rašė:
Impreza GT 2000 metu - atleidus linkus apsisukti bet duoda laiko pagalvoti


Daug laiko duoda... Seip neseniai pastebejau, kad pas Impreza yra toks biski "tingus" valdymas ant zvyro... T.y. jei prisidarai kliurku, yra nemazai laiko jas istaisyti... Bent jau slystant zvyru ji man labai paprastai, ir suprantamai valdosi. Patinka kuo toliau tuo labiau


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Sek, 2006 06 18 21:12 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 12:17
Pranešimai: 1042
zinai isviso kas yra diferencialai?

tavo audeje apacioje centrines konsoles yra diferencialu blokatorius (kuris turetu veiktiis idejos) ijungus 1 pozicija blokuojasi centrinis diferencialas, 2 pozicija dar papildomai galinis.

jei ne mars i kokia enciklopedia googlintis aplamai apie diferential ir po to apie limited slip diferential

P.S. blokiruote ungia kietai 100% tad nerekomenduoju naudoti jos ant asfalto. jei nori isbandyti pabandyk ant zalios vejos susijungti po viena ir apsisukti ratuku.

Deiviss rašė:
Cituoti:
Klausimelis. Ar vaziuoti geriau su blokuotu centru ar su laisvais diffais ir naudoti lfb? Idomu ar atlaikytu si audines blokiruote


Toks keistas gal klausimas bet kaip suprasti siuos sakinius?

Ar vaziuoti geriau su blokuotu centru ar su laisvais diffais ir naudoti lfb?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2006 06 18 23:04 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Tre, 2005 01 12 20:12
Pranešimai: 774
Miestas: Klaipeda
ant asfalto turiu prabandes su blokuotu centru ir ne;tai laiko geriau ale smarves pradeda trukti jauciasi :wink: kaip tau geriau,jei imti pagal laika?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen, 2006 12 08 02:16 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ket, 2006 06 01 09:12
Pranešimai: 1580
Miestas: Panevėžys
Jeigu draginu tai issibegejes pirmu isjungiu ir toliau vazuoju be bluokiruociu,nors jeikumeliuku butu kaip V8 ytariu kat ir 3 begi gali prireikti :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš, 2008 10 04 17:37 
Atsijungęs
N2

Užsiregistravo: Tre, 2006 11 01 18:19
Pranešimai: 126
Miestas: Kaunas
Deiviss rašė:
Cituoti:
Klausimelis. Ar vaziuoti geriau su blokuotu centru ar su laisvais diffais ir naudoti lfb? Idomu ar atlaikytu si audines blokiruote


Toks keistas gal klausimas bet kaip suprasti siuos sakinius?

Ar vaziuoti geriau su blokuotu centru ar su laisvais diffais ir naudoti lfb?


Cia biski info apie Diferenciala.
Tik pasididinkt ir viskas gerai matosi.
http://files.myopera.com/Narkozes/album ... G_0001.jpg

http://files.myopera.com/Narkozes/album ... G_0002.jpg

http://files.myopera.com/Narkozes/album ... G_0003.jpg


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Šeš, 2008 10 11 22:59 
Atsijungęs
A6

Užsiregistravo: Tre, 2007 08 01 21:56
Pranešimai: 303
Miestas: Vilnius-Radviliškis
su kaire koja tai kazkaip pripratau kai buvo ora pradejusi gaudyti labai - jei nespaudi gazo - tada is karto uzgesdavau :)
o del paspaudimo ir atleidimo - jei greitis nedidelis tai atleidi, susigaudi ir vaziuoji, jei didesnis - anksciau atleisdavau, bet dabar spaudziu :) bet kazkaip prie dideliu nelabai reikia - greituminiuose tik LAS'e pasitaiko, o ten jau principas kaip ir visur - prisistabdai, ivazineji, spaudi :) Pakaba - priekyje KONI ir raudonos spyruokles - gale standartas


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing