Dabar yra Sek, 2017 12 17 04:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ] 
Autorių Žinutė
StandartinėParašytas: Ant, 2002 10 29 12:39 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 10:58
Pranešimai: 552
Miestas: LapÄ—s, Kaunas
Liau,

Zodziu turiu klausima. Tipo yra/butu tokia situacija. Lekiu as su baru [awd jei ka] ir privaziavus posuki i desine puse, jame man ivyksta huge understeer'as bo yra slidu siek tiek nesmagiai. Kaip tais daznokai man jisai gaunasi ir ne vien kai slidu ar labai didelis greitis :(. Tarkim posukis yra nezinomas, o greitis taip koks 50, bet slidu normaliai. Ka man reiktu daryt, kad nenulekt tiesiai i kita kelio puse arba nepataikyciau i priesais vaziuojanti zapora? Kirst trumpam per stabdzius ar ka? Rankini ciupt ir traukt? Kontros juk jau nepadarysi, o ir nepades. Aisku, jei posukis butu zinomas, galima bandyt is anskto ruostis, bet problema ta, kad neaisku ar koks loxas trajektorijos neuzsigrobes ;).

Sorry, esmi lameris, bet tikiuosi nebeviltiskas, nes noriu ismokt :lol:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Understeeras
StandartinėParašytas: Ant, 2002 10 29 12:58 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
Visu pirma reikia ishsiaishkink, kas yra understeeringas, tai yra per mazhas pasukamumas, t.y. priekiniai ratai turi mazhiau sukibimo nei galiniai ir del to jie juda ishcentrines jegos kryptimi

Tech. priezhastys:
1. Netinkamos padangos
2. Netinkama pakabos geometrija

Vairavimo tech. priezhastys:
3. Netinkamai pasuktas vairas
4. Neperkeltas sukibimas i prieki

Reikia ishsiaishkinti del kurios priezhasties yra per mazhas pasukamumas ir ja bandyti naikint


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2002 10 29 13:21 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 10:58
Pranešimai: 552
Miestas: LapÄ—s, Kaunas
nu ka as galiu pasakyt:

1. tas tai jo, padangos tikrai netinkamos ;)
2. sitas dalykas esamoj situacijoj yra turbut pdarytas max kiek leidzia kultura, t.y. turbut toliau reiktu jau skyles kur nors grezt ar su kuvalda dauzyt ;). Isvirtimas ir kasteris max imanomas dabartinej netiunintoj situacijoj.
3. na sito nezinau, o kas yra tinkamai pasuktas vairas vaziuojant mieste savo puse, netrajektorija ir sukant i desine T formos sankryzoj ar siaip 90 laipsniu? Teoriskai mastant speju, vairas yra per daug susuktas ar ka tais.
4.Na jei sukibimas i prieki reikalingas, tada reikia pristabdyt normaliai pries ta posuki turbut ane, bet tada bestabdydamas gali islekt tiesiai, juk slidu :).




[/quote]


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2002 10 29 13:34 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
Bruno rašė:
nu ka as galiu pasakyt:

1. tas tai jo, padangos tikrai netinkamos ;)
2. sitas dalykas esamoj situacijoj yra turbut pdarytas max kiek leidzia kultura, t.y. turbut toliau reiktu jau skyles kur nors grezt ar su kuvalda dauzyt ;). Isvirtimas ir kasteris max imanomas dabartinej netiunintoj situacijoj.
3. na sito nezinau, o kas yra tinkamai pasuktas vairas vaziuojant mieste savo puse, netrajektorija ir sukant i desine T formos sankryzoj ar siaip 90 laipsniu? Teoriskai mastant speju, vairas yra per daug susuktas ar ka tais.
4.Na jei sukibimas i prieki reikalingas, tada reikia pristabdyt normaliai pries ta posuki turbut ane, bet tada bestabdydamas gali islekt tiesiai, juk slidu :).

1. keiti padangas i tinkamas
2. understeeras priklauso nuo suvedimo daugiausia, bet per dideli krashtutinumai veda i tai, jog nevazhiuosi tiesiai ir bus didele sunkiau valdomo oversteero tikimybe
3. iki 15% didesnis priekiniu ratu kampas nuo ju judejimo atstojamosios
4. dazhniausiai priekyje sukibimas didinamas perkeliant svori i prieki, t.y. stabdant, bet jeigu jau slysti, tai svorio neperkelia, todel reikia stabdyt ne per stipriai ir nepamirsht, kad arteja posukis ir reikes i ji sukt, o ne sustot

O svarbiausia tiesa yra shi, kad per greitai ivazhiavus i posuki, niekas jau nebepades, jeigu kas nors padeda, tai reishkias ivazhiavai dar ne per greitai


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2002 10 29 13:42 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 10:58
Pranešimai: 552
Miestas: LapÄ—s, Kaunas
1. butinai, bet dar reikia pakentet. Pats sakei :). O kaip elgtis kai slidu nepaaiskinai :D. Be to, uzsimaukslinus spygliuotas padangas ant plikledzio didelio pliuso kazin ar bus, na gal kazkuriam to posukio metre ar dviejuose :).
2. aisku.
3. atstojamoji, tai lygiagretus dalykas judejimui ar kaip? Nu nepamenu as ka mokykloj mokiausi arba tai seniai jau buvo ;).
4. aisku.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2002 10 29 13:56 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
1. ant ledo ish karto keichiasi vairavimo technika, sumazheja greitis, bet fizika ta pati, lygiai tas pats su shlapia ir sausa danga, papraschiausiai pasikeichia trinties koeficientas formulese, bet fizika ir jos formules nuo tikrai nepasikeichia
3. tiese, kurios kryptimi juda priekinis ratas, dazhniausiai, tai tiese yra tarpe tarp tieses, einanchios per priekinio rato krypti ir ishcentrines jegos veikianchios priekini rata


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket, 2002 10 31 11:27 
Atsijungęs
A6

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 08:49
Pranešimai: 320
Miestas: Vilnius
Siap patartina pries toki nezinoma posuki apkrauti preki, pvz ikalant zemesne pavara, bet tai reikia daryti presh pat pasukant vaira....


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket, 2002 11 21 12:40 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket, 2002 11 21 09:01
Pranešimai: 797
Miestas: Ignalina, Sniečkus, Lietuva
[/quote]
1. keiti padangas i tinkamas
2. understeeras priklauso nuo suvedimo daugiausia, bet per dideli krashtutinumai veda i tai, jog nevazhiuosi tiesiai ir bus didele sunkiau valdomo oversteero tikimybe
3. iki 15% didesnis priekiniu ratu kampas nuo ju judejimo atstojamosios
4. dazhniausiai priekyje sukibimas didinamas perkeliant svori i prieki, t.y. stabdant, bet jeigu jau slysti, tai svorio neperkelia, todel reikia stabdyt ne per stipriai ir nepamirsht, kad arteja posukis ir reikes i ji sukt, o ne sustot

1. aishku
2. Suvedimas padarytas kompiuterinej diagnostikoj , negi sportininkai kazhkuriuos parametrus daro kokius nors specialius konkreciom salygom
3. tipo 15% daugiau susukti, negu riedetum neslysdamas idealia trajektorija?
4. ...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket, 2002 11 21 12:51 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
Sheikhas rašė:
2. Suvedimas padarytas kompiuterinej diagnostikoj , negi sportininkai kazhkuriuos parametrus daro kokius nors specialius konkreciom salygom
3. tipo 15% daugiau susukti, negu riedetum neslysdamas idealia trajektorija?


2. Suvedimas/ishvirtimas/kasteris daromas atsizhvelgiant i:
a) vairavimo stiliu;
b) kelio dangos charakteristikas;
c) padangas;
d) kitas smulkias salygas.
3. Reikia paishyt paveixliuka, kitaip sunku suprast, auto geriausia sukasi, kai ratai pasukti daugiau ~5 laipsniais nei rodo priekines dalies judejimo atstojamasis vektorius


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket, 2002 11 21 15:02 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Tre, 2002 11 20 14:42
Pranešimai: 18
Miestas: Melbourne
Gangas rašė:
3. Reikia paishyt paveixliuka, kitaip sunku suprast, auto geriausia sukasi, kai ratai pasukti daugiau ~5 laipsniais nei rodo priekines dalies judejimo atstojamasis vektorius


Jo mokslishkai chia uzhlankstyta. :shock: .. gal rimtai paveiksliuka galima butu imesti kur? Tikriausiai aishkiau butu :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket, 2002 11 21 15:02 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket, 2002 11 21 09:01
Pranešimai: 797
Miestas: Ignalina, Sniečkus, Lietuva
Gangas rašė:

2. Suvedimas/ishvirtimas/kasteris daromas atsizhvelgiant i:
a) vairavimo stiliu;
b) kelio dangos charakteristikas;
c) padangas;
d) kitas smulkias salygas.


cia jau matyt ne paprastiems mirtingiesiems :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2002 11 26 17:59 
Atsijungęs
N2

Užsiregistravo: Tre, 2002 10 30 14:36
Pranešimai: 131
Miestas: Vilnius
Gidzia rašė:
Gangas rašė:
3. Reikia paishyt paveixliuka, kitaip sunku suprast, auto geriausia sukasi, kai ratai pasukti daugiau ~5 laipsniais nei rodo priekines dalies judejimo atstojamasis vektorius


Jo mokslishkai chia uzhlankstyta. :shock: .. gal rimtai paveiksliuka galima butu imesti kur? Tikriausiai aishkiau butu :)


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2002 11 27 11:56 
Atsijungęs
A6

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 08:49
Pranešimai: 320
Miestas: Vilnius
WOW :lol: :lol: Jiega! :D
turi daugiaw 21011 paveiksliuku? :P


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2002 11 27 17:54 
Atsijungęs
N2

Užsiregistravo: Tre, 2002 10 30 14:36
Pranešimai: 131
Miestas: Vilnius
Mars rašė:
turi daugiaw 21011 paveiksliuku? :P


Ne 8)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2002 12 02 13:25 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Tre, 2002 11 20 14:42
Pranešimai: 18
Miestas: Melbourne
kitaip sakant - kampas tarp mashinos judejimo krypties ir tieses pagal kuria ratai zhiuri.. right?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2002 12 02 14:12 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
Gidzia rašė:
kitaip sakant - kampas tarp mashinos judejimo krypties ir tieses pagal kuria ratai zhiuri.. right?


left... pamashiai, bet ne taip, kampas tarp auto priekines dalies judejimo krypties ir tieses pagal kuria zhiuri ratai


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing