Dabar yra Pir, 2018 11 19 19:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: Galinė ašis slysta i šona
StandartinėParašytas: Tre, 2010 03 24 23:10 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ket, 2008 11 06 07:43
Pranešimai: 630
Miestas: Kaunas
Ka reikia daryti?Automobilis priekine varoma asimi,posukyje galas pradejo slysti i sona.
Kaip elgtis?
2 variantai:
1.Nestipriai paspauskite pedala,vaira pasuksite i slydimo puse.
2.(mano variantas)Ratams praradus sukibima,reikia nestipriai paspausti pedala stabdziu(labai staigiai/trumpam blokuoti ratus),vaira pasukant i slidimo puse.Nes uzblokavus ratus trumpam,yra atgaunamas sukibimas su keliu,tuo pat metu pasukant dar automobilio vaira i slidimo puse,automobiliui issitiesinus reikia spausti akseleratoriu biski agresyviau.
Kuris teisingas jusu manymu?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre, 2010 03 24 23:51 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen, 2007 10 12 17:51
Pranešimai: 1096
Miestas: Vilnius
andriuza rašė:
Ka reikia daryti?Automobilis priekine varoma asimi,posukyje galas pradejo slysti i sona.
Kaip elgtis?
2 variantai:
1.Nestipriai paspauskite pedala,vaira pasuksite i slydimo puse.
2.(mano variantas)Ratams praradus sukibima,reikia nestipriai paspausti pedala stabdziu(labai staigiai/trumpam blokuoti ratus),vaira pasukant i slidimo puse.Nes uzblokavus ratus trumpam,yra atgaunamas sukibimas su keliu,tuo pat metu pasukant dar automobilio vaira i slidimo puse,automobiliui issitiesinus reikia spausti akseleratoriu biski agresyviau.
Kuris teisingas jusu manymu?


1 ir ne kitaip... Antras variantas - nesamone


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre, 2010 03 24 23:53 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen, 2007 10 12 17:51
Pranešimai: 1096
Miestas: Vilnius
P.S. 1.Nestipriai paspauskite pedala,vaira pasuksite i slydimo puse. Tas pedalas turetu buti akseleratoriaus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2010 03 25 14:26 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Pir, 2007 02 05 09:44
Pranešimai: 50
Miestas: Kazlų Rūda
Mano variantas: Nebus kada nestipriai spausti akseleratoriu.Nes galas slys tada kai greitis bus apie 100 ir reakcijos laikas tures buti minimalus. Todel pagalvoti kiek nestipriai spausti gaza nebus kada. Be to jei masina "sutvarkyta" pagal tai kur vaziuoji, slystant galui priekiniai ratai patys turetu suktis y slydimo puse tik tau tereiketu kontroliuoti mazais judesiais slydimo kampa ir atmetimo momenta. o tada gaza spausi iki galo kad priekis tave trauktu..... bei dar, svarbu slydimo metu buti tinkamoje pavaroje, arba jei labai "zopa" slystant ja ysijungti. Tariamu greiciu geriausia 2 pavara, didesniame 120 jau 3 pavara, nu su salyga, kad viskas atsiriame y dezes pavaru perdavimu skaicius.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2010 03 25 14:47 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen, 2007 10 12 17:51
Pranešimai: 1096
Miestas: Vilnius
Edwis_Lithuania rašė:
Mano variantas: Nebus kada nestipriai spausti akseleratoriu.Nes galas slys tada kai greitis bus apie 100 ir reakcijos laikas tures buti minimalus. Todel pagalvoti kiek nestipriai spausti gaza nebus kada. Be to jei masina "sutvarkyta" pagal tai kur vaziuoji, slystant galui priekiniai ratai patys turetu suktis y slydimo puse tik tau tereiketu kontroliuoti mazais judesiais slydimo kampa ir atmetimo momenta. o tada gaza spausi iki galo kad priekis tave trauktu..... bei dar, svarbu slydimo metu buti tinkamoje pavaroje, arba jei labai "zopa" slystant ja ysijungti. Tariamu greiciu geriausia 2 pavara, didesniame 120 jau 3 pavara, nu su salyga, kad viskas atsiriame y dezes pavaru perdavimu skaicius.

O vaziuojant mazesniu nei 100 km/h greiciu galas niekada nenuslysta? :lol:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2010 03 25 17:03 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Tre, 2003 08 06 12:39
Pranešimai: 982
Miestas: Vilnius
Edwis_Lithuania rašė:
... Be to jei masina "sutvarkyta" pagal tai kur vaziuoji, slystant galui priekiniai ratai patys turetu suktis y slydimo puse ...

Kai leidi masinai paciai vairuotis, tai tada jau tikrai kaip tu rasai "zopa" bus :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2010 03 25 20:41 
Atsijungęs
A6

Užsiregistravo: Ket, 2008 02 07 10:13
Pranešimai: 301
ANDREJUS rašė:
Edwis_Lithuania rašė:
... Be to jei masina "sutvarkyta" pagal tai kur vaziuoji, slystant galui priekiniai ratai patys turetu suktis y slydimo puse ...

Kai leidi masinai paciai vairuotis, tai tada jau tikrai kaip tu rasai "zopa" bus :)

Gerą (caster) pasidarius vairas pats traukia ton pusėn į kurią slysti. Edvio auto taip valdosi , pabandžiau ir aš ( padidinau (caster) ) ir liouks slystant vairas sukasi i tą pusę į kurią slysta auto :D :D , ir dar jei ne per daug ratai išvirtę jei išvirtimas didelis tai taip nesigauna.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2010 03 25 21:00 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Pir, 2007 02 05 09:44
Pranešimai: 50
Miestas: Kazlų Rūda
Turiu mintyje "pagal tai kur vaziuoji" reiskia ne judejimo krypti, bet sporto rusy, slalomas driftas ziedas ir pan. As leidziu SAVO masinai vaziuoti ten kur ji nori slystant sonu, nes ji juda slydimo pusen. Ir kazluose leidau, ir nieko blogo nebuvo (rezultato prasme:P)
Gedai, nu kasteris padeda tada kai yra ratai labai susukti, nu kalbu apie viena pilna apsisukima kazkurion pusen, tada nuo kasterio dydzio priklauso ar jie dar nori iki galo susisukti ar jiems reikia padeti. Asmenine nuomone, gal ir klaidinga, bet visa ta kontravima duoda ratu suvedimas. Jeigu pliuse, tada tapysis ji visa, pagauti atmetimo momenta ir jy suvaldyti bus beveik neymanoma. Nulis kaip yra dbr pas mane nu kazkas panasaus ale nzn kaip bus su padangom, bet pagauti atmetima lengviau taciau vistiek yra persukimo truputi ir islieka permetimai tampymai labai reikia pagauti momenta. Minusisnis suvedimas, vairas atmetant nepersisuka, jy net atsukineti reikia, vadinasi slydime ir atmetime turi daugiau laiko, labiau prognozuojama masina ir atmetima svelnesis, bet minuso labai nemegsta padangos prie bet kokio isvirtimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen, 2010 03 26 00:33 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre, 2005 11 02 11:10
Pranešimai: 2359
Miestas: Bayern, Deutschland
ANDREJUS rašė:
Edwis_Lithuania rašė:
... Be to jei masina "sutvarkyta" pagal tai kur vaziuoji, slystant galui priekiniai ratai patys turetu suktis y slydimo puse ...

Kai leidi masinai paciai vairuotis, tai tada jau tikrai kaip tu rasai "zopa" bus :)


Geriau nesivelk i ekspertu shnekas... :lol: Nes cia fig suprasi, kas ka parashyti nori... :shock:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen, 2010 03 26 07:52 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Tre, 2003 08 06 12:39
Pranešimai: 982
Miestas: Vilnius
Robert rašė:
ANDREJUS rašė:
Edwis_Lithuania rašė:
... Be to jei masina "sutvarkyta" pagal tai kur vaziuoji, slystant galui priekiniai ratai patys turetu suktis y slydimo puse ...

Kai leidi masinai paciai vairuotis, tai tada jau tikrai kaip tu rasai "zopa" bus :)


Geriau nesivelk i ekspertu shnekas... :lol: Nes cia fig suprasi, kas ka parashyti nori... :shock:

Aha :lol:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen, 2010 03 26 08:47 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Pir, 2007 02 05 09:44
Pranešimai: 50
Miestas: Kazlų Rūda
:lol: :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir, 2015 03 02 02:03 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Ant, 2012 11 13 19:49
Pranešimai: 36
Miestas: Kaunas
Jo man ir tas klausimas vis galvoj sukas - slysta žopa, duodi anglių ir...lupi į atboinyką gazą numynęs?.. Konkrečiai klausiu apie šitą situaciją, kas neturit lyšnų 2min. prasukit iki 2.40
tikrai įdomiį jūsų nuomonė, lauksiu komentarų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir, 2015 03 02 18:22 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Ant, 2007 11 13 10:41
Pranešimai: 83
kur čia ką reik prasukti?
Atsakant į pirmą postą:
tavo variantu,pradėjus slysti galui ir nuspaudus stabdžio pedalą-tikimybė išsitiesinti stipriai sumažėja.Jei spausi tiek,kad blokuosis ratai-visiškas sėkmės kas bus toliau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir, 2015 03 02 18:55 
Atsijungęs
N2

Užsiregistravo: Tre, 2010 11 17 08:52
Pranešimai: 149
Zasadą paskaitykit :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant, 2015 03 03 01:26 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 23:38
Pranešimai: 2606
Miestas: Vilnius
Edwis_Lithuania rašė:
Mano variantas: Nebus kada nestipriai spausti akseleratoriu.Nes galas slys tada kai greitis bus apie 100 ir reakcijos laikas tures buti minimalus. Todel pagalvoti kiek nestipriai spausti gaza nebus kada. Be to jei masina "sutvarkyta" pagal tai kur vaziuoji, slystant galui priekiniai ratai patys turetu suktis y slydimo puse tik tau tereiketu kontroliuoti mazais judesiais slydimo kampa ir atmetimo momenta. o tada gaza spausi iki galo kad priekis tave trauktu..... bei dar, svarbu slydimo metu buti tinkamoje pavaroje, arba jei labai "zopa" slystant ja ysijungti. Tariamu greiciu geriausia 2 pavara, didesniame 120 jau 3 pavara, nu su salyga, kad viskas atsiriame y dezes pavaru perdavimu skaicius.


Tu cia apie kuriuos varomus ratus rasai, nes klausymas buvo apie FWD? Kasdiena niekas nevazineja 100km/h greiciu antra pavara, o jei tu penkta ar sesta pavara paspausi ar puse gazo, ar pilna (pas eiline 125ag masina) tai efektas praktiskai bus vienodas. Esme yra neuzstabdyti priekines asies gazo atleidimu, arba stabdymu, nes tada apsisukimas garantuotas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing