Dabar yra Šeš, 2018 10 20 18:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: Kai priekis pradeda begti...
StandartinėParašytas: Ant, 2003 01 28 01:04 
Atsijungęs
N1
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2003 01 27 18:36
Pranešimai: 54
Miestas: Vilnius
kai priekis pradeda begti yra du variantai: kai vaziuoji pvz. asfaltu (slapiu) ir nuo grecio posukyje tavo priekiniai varanieji ratai pradeda begti i sona, spustelk staigiai su kaire koja neatleidziant gazo per stabdi, bet spustelk ne taip kad ratai ciuostu, tuomet galioja toksai fizikos desnis, automobilio priekis prisipaudzia prie kelio dangos ir vel pagauni automobilio kontrole..

antras variantas, kai yra labai slidu, ledas, priekis posukyje slysta, gali panaudoti ir pirma varianta, bet yra ir kitas variantas, pradejus slysti ratams truputi truktelk rankini, tada galas paciuozia ir pasiveja prieki, ir vel atgauni automobilio kontrole, shitam variantui reikia vietos.. kad kartais posukije nesibaigtu kelias uzmetus gala :)


zinoma shiuos budu galima panaudoti ne tik slidziame kelije bet ir ant zvyro asfalto tik ant kiekvienos dangos skirtingi greiciai....


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2003 01 28 03:30 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Ant, 2003 01 14 01:10
Pranešimai: 45
Miestas: Vilnius
Jei labai slidu, pvz grynas ledas, pakanka ir truputi atleisti akseleratoriu - priekis sukimba, o galas pradeda slysti i isore. Gaunasi toks svelnus oversteer.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2003 01 28 14:01 
Atsijungęs
N1
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2003 01 27 18:36
Pranešimai: 54
Miestas: Vilnius
Taip labai teisinga, bet kai netruputi slysta ? :) tada jau....


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2003 01 29 00:22 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Ant, 2003 01 14 01:10
Pranešimai: 45
Miestas: Vilnius
Na, jei atleidus akseleratoriu galas taikosi aplenkti prieki, tada vel ji spusteli. Nesudetinga valdydi auto, jei ta slydima isprovokavai = zinojai, kad prades slyst. Ar to klausei?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2003 01 29 01:03 
Atsijungęs
N1
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2003 01 27 18:36
Pranešimai: 54
Miestas: Vilnius
idomu pasidare , bandyt kaip tais baisoka, ateini i posuki susuki vaira ir priekis ciuozia tiesiai, ar atleidus gaza atgausi kontrole?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2003 01 29 01:56 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Ant, 2003 01 14 01:10
Pranešimai: 45
Miestas: Vilnius
Mano mintis buvo sukelti galines asies slydima, o ne gaudyti prieki, kai greitis posukyje per didelis. Ir tai - kai labai slidu, todel galinei asiai truksta visai nedaug "palengvinimo", kad pradetu plaukt.

O del bandymo... manau priklauso nuo greicio. Gali pakakti ir atleist akseleratoriu, gali tekt spustelt (ar spaust) stabdi, o gal ir rankiniu vaduotis. O gali ir nauja trasa nupiesti :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš, 2003 03 22 20:35 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Tre, 2003 01 15 10:19
Pranešimai: 64
Miestas: Vilnius Kaunas
hehe vaziuoji vaziuosi ir nei is sio nej is to galas pabega (priekis varomas, kelias L slidus) ka daryti tada? Ogi naudotis intuicija ir daryt beleka kad tik nenulekt griovin :D nepades nej apmokymai teoriniai, niekas.. tokiem dalykam tik praktika reikalinga..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2003 03 24 11:08 
Atsijungęs
A6

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 08:49
Pranešimai: 320
Miestas: Vilnius
mde.... :D monstrai ;) zodziu truxta.. :)
sekmes gaudant preki ir dubasinant jam su tapke per galva :wink:

he he :)

btw. nefig meste laxtyt kai slidu :)

P.S. presh posuki stabditis nesveikai reikia kad poto neks nekur nebegtu ;) Va paziurek kaip LTU sportinikai vazineja ;))
svarbiausia auto nesudubasinti ;)))


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2003 03 24 12:23 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2003 01 20 14:17
Pranešimai: 624
Na tiek stabdytis tiek begetis reik sveikai, jei ka nors vazhiuodamas galvoji daryt nesveikai, tai arba pats nesveikas, arba ner ko ish vis vazhinet.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2003 12 01 00:13 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Ant, 2003 11 25 00:26
Pranešimai: 10
na jo jus cia vartot aukstom materijom.. aisku gerai zinoti teoriskai... bet lekiant ant greicio reikia tureti saltus nervus ir blaivu prota.. bo kitaip nekas... nesu labai jau ten specas bet pritariu kaskieno ten nuomonej kai viskas buvo netiketai pamirsti visas teorijas ir pradeda veikti vadinamas "belekas" ir intuicija... bet sutinku su tu nuomone kurie teigia kad intuicija ir tas belekas turi buti islavinti per praktika... per patyrima.. kad reikiamu momentu suveiktu teisingai!
savo kailiu patyriau kai lekiant autostradoj 100km greiciu ziema ant poto kai paaiskejo :) pliko ledo.. ir kai pradedi gaudyti kelia o poto ir baronka, tikrai nekas... aciu kaskam kad suveike "teisingi" veiksmai, kad intuicija neapgavo... taciau nuo vadinamo "stogo" truko gal tik sekundes...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket, 2006 07 06 15:31 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Sek, 2006 06 18 22:10
Pranešimai: 63
na taip, ne koks jausmas kai pradeda galas prieki lenkt ant didelio greicio :) buvo ir man taip tik ant zvyrkelio... uz posulio priesais kazkokia ubage staigiai isniro, o keliukas tai 1.5 masinai tik isitekti... zvyrkelis palaidas, staigiu veiksmu negali daryt, bet ir ziopsot negali. teko milimetrofkem praeit ir pro ubage ir pro griovi... po tokiu ivykiu pradedi vertint ir gyvybe ir protingiau vazinet :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2007 11 25 02:11 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Ket, 2007 01 04 14:50
Pranešimai: 74
Mano nuomone, jei "nutruko" visi 4 ratai vaziuojant didesniu greiciu spyris per stabdi gali padaryti daugiau bedos nei naudos, nes neapskaiciaves jegos gali uzblokoti galinius, o dar blogiau visus 4 ratus.
Atsargesnis ir manau patikimesnis variantas yra trumpam isminti sankaba, vairo pagalba "pasigauti" prieki, po to su akseleratorium valdyti slydima ir gaudyti gala.
Pataisykite mane jei klystu :roll:
Sita "prioma" parode dedes vokietijoje, "Hockenhaimringo" poligone, isbandziau, veikia 8)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2008 01 23 18:51 
Atsijungęs
A6

Užsiregistravo: Ket, 2004 11 18 16:14
Pranešimai: 303
Miestas: Klaipeda
Driuska rašė:
na taip, ne koks jausmas kai pradeda galas prieki lenkt ant didelio greicio :) buvo ir man taip tik ant zvyrkelio... uz posulio priesais kazkokia ubage staigiai isniro, o keliukas tai 1.5 masinai tik isitekti... zvyrkelis palaidas, staigiu veiksmu negali daryt, bet ir ziopsot negali. teko milimetrofkem praeit ir pro ubage ir pro griovi... po tokiu ivykiu pradedi vertint ir gyvybe ir protingiau vazinet :)


seip man tai blogiausiai kai priekis posukyje nesuka. kai galas nori prieki pralenkti tai nieko baisaus galima vairo judesiais gala sugaudyti :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2008 01 23 23:07 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2006 09 22 19:33
Pranešimai: 1182
tas varijantas kada sikna atsikabina nuo kelio jamant greita posuky,isesmes yra vienas is geresniu varijantu :shock: , visada lekdamas pas drauga i garaza,atsisukes nuo sankryzos ,minu pilna ,nes golpas tdi kaskur 150 iki to posukio pasijimdavo,ir be bedu tas posukis eidavo diena po dienos,bet karta per lietu atsukau taip pat kaip ir visada,ir jauciu kaip sikna pradejo slyst, bet tik visa laime kad posukis jau buvo beveik isitiesines, tai pora ar trejeta kart apsisukes supratau kad nesa viduriu, spyriau per stabdy ir plius minus 40m nuciuzes sustojau, :lol: dar manau padejo sitam efektuj kad prieki stovejo 2,5 cm praplatkes ir rimtos padangos,o gale 185/60 lektuvines :lol: :lol: :lol:
taigi kartais mint stabdy gerai jai matai kad masina kad ir sonu bet keliu vaziuoja :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre, 2008 12 17 23:17 
Atsijungęs
A8

Užsiregistravo: Sek, 2008 04 27 14:14
Pranešimai: 425
Miestas: PlungÄ—
Įdomu kaip sekasi važinėtis šiomis plikledžio dienomis :D Šiandien įsitikinau, kad žinoma teorija nevisuomet pritaikoma ekstremalioje praktikoje.
Šiandien važiuodamas siuru kiemo keliuku pirmu bėgiu prieš posuki nutariau dar dėl atsargumo prisistabdyti. Aišku grynas ledas ir vos palietus stabdį ratai blokavosi ir pradėjo priekis tiesiai eiti (understeerinti). Atleidau stabdį ir greitai susukau vaira į posukio puse, bet tai nelabai bepadėjo mašina vistiek nučiuožė tiesiai ir švelniai stuktelėjo i boldiūrą (greitis mažas, jokiu sugadinimų). Keisčiausia kad prieš pat stuktelėjimą "pati koja" vėl numyne stabdį, o rankinio traukti "ranka nesugalvojo". Tiesiog nesmagu pasidarė kai nesuvaldžiau mašinos, atrodo teoriškai žinojau ką reikia daryti, bet realiai neviską dariau kaip reikėjo daryti.
Nemėgstu understeer'o :oops:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ket, 2008 12 18 19:28 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Pir, 2006 10 16 20:07
Pranešimai: 64
Powder rašė:
Atleidau stabdį ir greitai susukau vaira į posukio puse, bet tai nelabai bepadėjo mašina vistiek nučiuožė tiesiai...

siuo atveju negalejo but padaryta klaida, kad per daug staigiai susuktas vairas ir taip dirbtinai sukeltas understeering'as? :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing