Dabar yra Pir, 2018 11 19 19:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorių Žinutė
StandartinėParašytas: Šeš, 2003 04 12 14:08 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Pir, 2003 02 24 20:23
Pranešimai: 4
Miestas: Vilnius
Gal kas galetu detaliai paaiskinti kaip atliekamas manevras, kai vazhiuoji atbulas ir staigiai reikia atlikti 180 laipsniu apsisukima ir vazhiuoti toliau priekiu nesustojus :)

chia shioks toks gif filmukas paimtas ish http://www.vairavimas.com:
Paveikslėlis

http://thor.kf.vu.lt:8888/~arturas/vrc/posukis2.gif (nueikit ir spauskit REFRESH, kad pakartotu)

kiek supratau ish filmuko, tai vienu momentu yra trumpam uzhtraukiamas rankinis stabdis, bet kuriuo momentu tai daroma? ir kada jis atleidzhiamas? kada perjungiamos pavaros?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš, 2003 04 12 17:47 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
Vaziuoji atbulas, sankaba + stabdziai, suki vaira stipriai, kai pasisukama ~100 laipsniu atsuki vaira tiesiai + perjungi begi + atleidi stabdi, mini tapke ir vaziuoji


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2003 04 14 09:32 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket, 2002 11 21 09:01
Pranešimai: 796
Miestas: Ignalina, Sniečkus, Lietuva
ar nebus po sankaba+stabdziai sustoji kaip ikastas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2003 04 14 09:41 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
Sheikhas rašė:
ar nebus po sankaba+stabdziai sustoji kaip ikastas


Seka yra butent tokia, o veiksmu parametrai (jega, pagreitis ir pan.) ivairus ir cia neaprasyti, beje, variantu yra ne vienas ir ne du, cia vienas paprasciausiu


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2003 04 14 10:12 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 08:24
Pranešimai: 583
Miestas: Kaunas
Nors ir kaip esu atkales visokias pedalu kombinacijas (pegarzavimai, stabdymai kaire koja ir t.t.), bet shitas navarotas nesigauna :( Na nebent ant sniego...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2003 04 14 10:54 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2003 01 20 14:17
Pranešimai: 624
Na manu chia reikia mashinos su bishki geresnem dinaminem charakteristikom nei pas Fiesta.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2003 04 14 11:15 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen, 2002 03 01 17:41
Pranešimai: 1465
Miestas: Kaunas, Vilnius
pilnai uztenka ir fiestos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2003 04 14 13:07 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 08:24
Pranešimai: 583
Miestas: Kaunas
nrvz rašė:
pilnai uztenka ir fiestos


Savaimia suprantama, kad arkliai chia daug neloshia, chia esme inercijoj. Bet nesigauna ir viskas. Nors tiesa sakant specialiai nesitreniravau. Nera tam poreikio. Nebent kokiam slalome itrauktu kaip spec. rungti. Visai nebloga ideja.
P.S. tiesa, specialiai treniravausi NFS2000 (porshe) - ten yra tokia rungtis :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2003 04 14 13:25 
Atsijungęs
A6

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 08:49
Pranešimai: 320
Miestas: Vilnius
Gangas rašė:
Vaziuoji atbulas, sankaba + stabdziai, suki vaira stipriai, kai pasisukama ~100 laipsniu atsuki vaira tiesiai + perjungi begi + atleidi stabdi, mini tapke ir vaziuoji


Niu drisiu papriestarauti... jei vazioji atgal ir poto nesukdamas vairo uzminsi trumpam stabdzius taip ir nuchiozi atgal kiek tiesiai... sitas sposas daromas kiek kitaip... vazioji atgal... staigus vairo isukimas..kai nosis pradeda judeti (suktis) spaudziama sankaba + stabdziai o toliau kaip parase gerb. Gangas :idea:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2003 04 14 13:56 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2003 01 20 14:17
Pranešimai: 624
d'Arius rašė:
nrvz rašė:
pilnai uztenka ir fiestos


Savaimia suprantama, kad arkliai chia daug neloshia, chia esme inercijoj. Bet nesigauna ir viskas. Nors tiesa sakant specialiai nesitreniravau. Nera tam poreikio. Nebent kokiam slalome itrauktu kaip spec. rungti. Visai nebloga ideja.
P.S. tiesa, specialiai treniravausi NFS2000 (porshe) - ten yra tokia rungtis :)


Na o tai osh kur ta inercija atsiranda, ar tik ne ish arkliu :idea: :?:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2003 04 14 14:46 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 08:24
Pranešimai: 583
Miestas: Kaunas
dariunia rašė:
Na o tai osh kur ta inercija atsiranda, ar tik ne ish arkliu :idea: :?:


Manai, kad 1,1cc Fiesta atbula mazhiau ivalina nei 1,8cc Golpas :?: :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2003 04 14 14:47 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
Mars rašė:
Gangas rašė:
Vaziuoji atbulas, sankaba + stabdziai, suki vaira stipriai, kai pasisukama ~100 laipsniu atsuki vaira tiesiai + perjungi begi + atleidi stabdi, mini tapke ir vaziuoji


Niu drisiu papriestarauti... jei vazioji atgal ir poto nesukdamas vairo uzminsi trumpam stabdzius taip ir nuchiozi atgal kiek tiesiai... sitas sposas daromas kiek kitaip... vazioji atgal... staigus vairo isukimas..kai nosis pradeda judeti (suktis) spaudziama sankaba + stabdziai o toliau kaip parase gerb. Gangas :idea:


Mano aprasytas budas yra teisingas ir veikiantis 100%, priestarauti nera reikalo, bet jei esi isitikines, kad as esu neteisus, galesim prie progos papaisyti ir paspresti fizikos uzdaviniu ;)

Mano ir tavo aprashytu variantu pagrindinis skirtumas yra ta detale, i kuria nekreipia demesio pradedantys sportininkai, bet tai turi labai didele itaka rezultatams. Pasufleruosiu, skirtumo pavadinimas yra du zhodzhiai, bet nei vieno ish ju nera musu aprashymuose ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2003 04 15 07:59 
Atsijungęs
A6

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 08:49
Pranešimai: 320
Miestas: Vilnius
Gangas rašė:
Mano ir tavo aprashytu variantu pagrindinis skirtumas yra ta detale, i kuria nekreipia demesio pradedantys sportininkai, bet tai turi labai didele itaka rezultatams. Pasufleruosiu, skirtumo pavadinimas yra du zhodzhiai, bet nei vieno ish ju nera musu aprashymuose ;)


ok. papaisisym prie progos :) o del to skyrtumo....tiek to.... nespeliosiu :P manau kad cia galetu buti daug variaciju


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2003 04 15 08:20 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket, 2002 11 21 09:01
Pranešimai: 796
Miestas: Ignalina, Sniečkus, Lietuva
O kokie esminiai skirtumai atliekant si manevra su FWD RWD ar AWD


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2003 04 15 08:21 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2003 01 20 14:17
Pranešimai: 624
d'Arius rašė:
dariunia rašė:
Na o tai osh kur ta inercija atsiranda, ar tik ne ish arkliu :idea: :?:


Manai, kad 1,1cc Fiesta atbula mazhiau ivalina nei 1,8cc Golpas :?: :wink:


Gal ir nemazhiau, bet vienu atveju nuvazhiuosi na kad ir 50m, o kitu gal ir 30m uzhteks, o jei vietos yra tik 40m tai pats supranti. Na aplamai galvoju kad vazhiuojant 20km/h nei shito apsisukimo, nei normaliai vazhiuojant su rankiniu apsisukt ant vietos sunkiai pavyks.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2003 04 15 10:56 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
Sheikhas rašė:
O kokie esminiai skirtumai atliekant si manevra su FWD RWD ar AWD


AWD tapke numinama pasisukus ~130 laipsniu, RWD ~160 laipsniu, skaiciai salyginiai, bet principas toks


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2003 04 16 12:54 
Atsijungęs
N4
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre, 2002 11 06 22:34
Pranešimai: 236
Miestas: Kaunas
Na ka ash galiu pasakyti....Gangas ka sako, tai siaip bent 90% tai veikia! :D
O tas bajeris tai siaip irgi veikia puikiai, tik kartais nepasidaro del nelaiku padaryto vieno ar kito dalyko, cia jau tik nuo tawes priklauso!
Jei kas dar netikit , tai, kaip gangas sake, galima fizikos uzhdavineliu pasprest!! :lol: :lol:

P.S. Man dabar kaip tik fizikos paskaita bus :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2003 04 16 13:45 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2003 01 20 14:17
Pranešimai: 624
walter_roehrl rašė:
Na ka ash galiu pasakyti....Gangas ka sako, tai siaip bent 90% tai veikia! :D
O tas bajeris tai siaip irgi veikia puikiai, tik kartais nepasidaro del nelaiku padaryto vieno ar kito dalyko, cia jau tik nuo tawes priklauso!
Jei kas dar netikit , tai, kaip gangas sake, galima fizikos uzhdavineliu pasprest!! :lol: :lol:

P.S. Man dabar kaip tik fizikos paskaita bus :D


Na tai po paskaitos laukiam atsakymo :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2003 04 16 19:11 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 23:38
Pranešimai: 2606
Miestas: Vilnius
dariunia rašė:
Na o tai osh kur ta inercija atsiranda, ar tik ne ish arkliu :idea: :?:


is mases, o apsisukimas priklauso ir nuo greicio, ir nuo padugniu bei dangos. Ant zvyro, ar sniego tas turetu gautis prie maziausiu greiciu, o ant asfalto manau 60 kaip min reikia varyt, bent su mano GT :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2003 04 16 19:45 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 10:58
Pranešimai: 552
Miestas: LapÄ—s, Kaunas
Liau,

romkasponka rašė:
dariunia rašė:
Na o tai osh kur ta inercija atsiranda, ar tik ne ish arkliu :idea: :?:


is mases, o apsisukimas priklauso ir nuo greicio, ir nuo padugniu bei dangos. Ant zvyro, ar sniego tas turetu gautis prie maziausiu greiciu, o ant asfalto manau 60 kaip min reikia varyt, bent su mano GT :)


Kazkaip vaikuciai pabiruciai ka shulioj veiket, kad net as toks senas pirdyla siemkas gliaudydamas is savo tuscios makaules istraukiau gudra formule F=ma, jei kas nepamenat, tai m - mase, a - pagreitis, o F - tai jega veikianti avtomobili. Kas reiskia greitis cia ne prie ko visai :))


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing