Dabar yra Šeš, 2018 10 20 19:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2003 04 16 20:47 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 23:38
Pranešimai: 2606
Miestas: Vilnius
p=mv, jei ka, o trinties koeficientas priklauso nuo greicio, jei ka, todel jei galetum su savo subaru varyt atbuliniu 100, tai galetum dar lengviau si manevra atlikti ir priekinius ratus nuo kelio nuplesti

p.s. tik nezinau, ar spetum vaira i kita puse pasukti :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2003 04 16 22:11 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
romkasponka rašė:
p=mv, jei ka, o trinties koeficientas priklauso nuo greicio, jei ka, todel jei galetum su savo subaru varyt atbuliniu 100, tai galetum dar lengviau si manevra atlikti ir priekinius ratus nuo kelio nuplesti

p.s. tik nezinau, ar spetum vaira i kita puse pasukti :)


hmm... su judesio kiekiu gali nebent medi nukirst ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket, 2003 04 17 06:51 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2003 01 20 14:17
Pranešimai: 624
Bruno rašė:
Liau,

romkasponka rašė:
dariunia rašė:
Na o tai osh kur ta inercija atsiranda, ar tik ne ish arkliu :idea: :?:


is mases, o apsisukimas priklauso ir nuo greicio, ir nuo padugniu bei dangos. Ant zvyro, ar sniego tas turetu gautis prie maziausiu greiciu, o ant asfalto manau 60 kaip min reikia varyt, bent su mano GT :)


Kazkaip vaikuciai pabiruciai ka shulioj veiket, kad net as toks senas pirdyla siemkas gliaudydamas is savo tuscios makaules istraukiau gudra formule F=ma, jei kas nepamenat, tai m - mase, a - pagreitis, o F - tai jega veikianti avtomobili. Kas reiskia greitis cia ne prie ko visai :))


Na o kam lygus pagreitis :?:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2003 04 22 12:29 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Ant, 2003 01 14 01:10
Pranešimai: 45
Miestas: Vilnius
dariunia rašė:
Na o kam lygus pagreitis :?:

Greičio pokyčiui per laiko vienetą, t.y. a=V/t, jei gerai pamenu. O arkliai čia mažai groja, juk šiuo atveju pagreitis ir inercija gaunama stabdant, o ne bėgėjantis. Todėl ir skirtumo, koks automobilis nedaug (darant prielaidą, kad padangos tokios pat, ratų bazė panaši, etc.).

Šiaip būtų įdomu išgirsti, kokia ta detalė, kurią minėjo Gangas, ir kurios trūksta, kad veiktų jo, o ne Mars veiksmų seka :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2003 04 22 13:00 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
skyline rašė:
Šiaip būtų įdomu išgirsti, kokia ta detalė, kurią minėjo Gangas, ir kurios trūksta, kad veiktų jo, o ne Mars veiksmų seka :)


Veikia ir mano, ir Mars schemos daugumoje atveju, jos is principo yra labai panasios, o kokia ta detale, paliksim asmeniniams apmastymams :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2003 04 22 13:42 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2003 01 20 14:17
Pranešimai: 624
Na tai greitis vistik chia figuruoja, bet man atrodo yra skirtumas kokia tu inercija kad ir stabdant gausi vazhiuojant didesniu ir mazhesniu greichiu :?:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2003 04 22 14:22 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Ant, 2003 01 14 01:10
Pranešimai: 45
Miestas: Vilnius
Gangas rašė:
Veikia ir mano, ir Mars schemos daugumoje atveju, jos is principo yra labai panasios, o kokia ta detale, paliksim asmeniniams apmastymams :D

Ok, pavystykime temą teoriškai: tavo atveju, manau, turėtų skirtis jėga, kuria spaudžiamas stabdžių pedalas. Negalima blokuoti ratų, nes pasukus užblokuotus ratus nepavyks vairuoti ir "užmesti" priekio. Stabdoma maksimaliai kiek galima, kad neužsiblokuotų ratai. Priekis palengvėja, o pasukus vairą jis atitrūksta nuo dangos. Mars atveju, kai priekis jau pagavęs inerciją, pradėjus stabdyti užblokuoti ratai kaip tik padeda apsisukti.

Kitas variantas galėtų būti toks: sankaba išminama tik pradėjus suktis, t.y. pradžioje priekiniams ratams užsiblokuoti neleidžia variklis.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2003 04 22 14:27 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Ant, 2003 01 14 01:10
Pranešimai: 45
Miestas: Vilnius
dariunia rašė:
Na tai greitis vistik chia figuruoja, bet man atrodo yra skirtumas kokia tu inercija kad ir stabdant gausi vazhiuojant didesniu ir mazhesniu greichiu :?:

Sutinku, čia matyt pagal tą teoriją, kad augant greičiui stabdymo kelias išauga kvadratine proporcija -> galima spręsti, kad inercija taip pat.

Bet tame pavyzdyje crx atbulas važiuoja ne daugiau 30-40 km/h, o tai pasiekiama beveik visiems automobiliams, ir nesvarbu, per kiek iki tokio greičio įsibėgėsi, svarbu, kaip stabdysi.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2003 04 22 14:30 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
skyline rašė:
Ok, pavystykime temą teoriškai: tavo atveju, manau, turėtų skirtis jėga, kuria spaudžiamas stabdžių pedalas. Negalima blokuoti ratų, nes pasukus užblokuotus ratus nepavyks vairuoti ir "užmesti" priekio. Stabdoma maksimaliai kiek galima, kad neužsiblokuotų ratai. Priekis palengvėja, o pasukus vairą jis atitrūksta nuo dangos. Mars atveju, kai priekis jau pagavęs inerciją, pradėjus stabdyti užblokuoti ratai kaip tik padeda apsisukti.

Kitas variantas galėtų būti toks: sankaba išminama tik pradėjus suktis, t.y. pradžioje priekiniams ratams užsiblokuoti neleidžia variklis.


Apmastymai teisingi, tik Mars atveju tu stabdai jau tik viena rata ir ne tik gerini galo sukibima, bet ir stabdai sukimasi, aisku atstojamoji vistiek dazniausia didina sukimasi


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2003 04 22 15:30 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Ant, 2003 01 14 01:10
Pranešimai: 45
Miestas: Vilnius
Gangas rašė:
Apmastymai teisingi, tik Mars atveju tu stabdai jau tik viena rata ir ne tik gerini galo sukibima, bet ir stabdai sukimasi, aisku atstojamoji vistiek dazniausia didina sukimasi

Kodėl tik vieną ratą? Turi omeny, kad sukantis pro dešinę, tik dešinys galinis stovi vietoje, visi kiti slysta?

O daugiau skirtumų (detalių ;)), išskyrus stabdymą, yra?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant, 2003 04 22 15:49 
Atsijungęs
Xtra Racing
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant, 2002 07 16 17:38
Pranešimai: 2783
Miestas: Kaunas
skyline rašė:
Kodėl tik vieną ratą? Turi omeny, kad sukantis pro dešinę, tik dešinys galinis stovi vietoje, visi kiti slysta?

O daugiau skirtumų (detalių ;)), išskyrus stabdymą, yra?


viena rata todel, kad tik skirtinga jega prispausti ratai prie zemes, del skirtumu, tai skaityk auksciau, o kiek as atsimenu, tai tik ten Mars priestaravo


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen, 2003 07 18 10:49 
Atsijungęs
N4

Užsiregistravo: Ket, 2003 01 16 15:29
Pranešimai: 232
Uzsidekit gale naujas padangas, priekyje su islindusiais dratais ir mastyt visai nereikes. Viskas savaime gausis:)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek, 2005 02 27 20:15 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek, 2005 02 20 16:54
Pranešimai: 794
Miestas: Jonava
Na man tai pavyksta ir be stabdziu! ir greicio perdauk nereik! Pavyksta is pirmo karto. Isibegeji suki vaira kairen ar desinen, pasisukus masinai 90 laipsn. suki vaira i priesinga puse ir masinos priekis jau slysta, jungi antra gaike ir pirmyn javascript:emoticon(':lol:')
PS pries sukant vaira ismink sankaba!

Dress for crach, not for Ride!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 11 26 21:51 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre, 2005 11 02 11:10
Pranešimai: 2359
Miestas: Bayern, Deutschland
dariunia rašė:
d'Arius rašė:
nrvz rašė:
pilnai uztenka ir fiestos


Savaimia suprantama, kad arkliai chia daug neloshia, chia esme inercijoj. Bet nesigauna ir viskas. Nors tiesa sakant specialiai nesitreniravau. Nera tam poreikio. Nebent kokiam slalome itrauktu kaip spec. rungti. Visai nebloga ideja.
P.S. tiesa, specialiai treniravausi NFS2000 (porshe) - ten yra tokia rungtis :)


Na o tai osh kur ta inercija atsiranda, ar tik ne ish arkliu :idea: :?:


Shitas bajeris man geriausiai gaudavosi, kai dar buvau jaunas ir durnas :) su mersu "agurku" '81 metu 200D (68 a.g. ,jei neklystu :) ).
Ivinioji gera greiti, bishki sukteli vaira ir bishki stabdzio, o tuo metu kol sukiesi, perjungi "brunkteli"... :) Baisaus cia mokslo... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir, 2005 11 28 08:09 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Ket, 2005 04 21 20:06
Pranešimai: 171
Miestas: Panevezys
Galima ir kitaip F=ma,kai F-rezultatas,m-greitis,a-rankinis :lol:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Šeš, 2005 12 10 21:20 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Šeš, 2005 12 10 17:45
Pranešimai: 11
Miestas: Vilnius
as lankau SVC bukiskese,ten to nesimokau,ir nors man 13,manau:isibegi iki maziausiai 50kmh atbulai,susuki vaira,sankaba ir rankinis,kai apsisukai,perjunk i pirma begi,tegu atsisuka vairas ir vaziuoji,tik nepamirsk rankinio atleist.jo jei turi automata,paprasta:vel 50kmh atbulai susuki vaira ir paemi rankini,o tada greitai is R i D.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2005 12 14 11:31 
Atsijungęs
A7
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket, 2005 07 07 08:58
Pranešimai: 397
Miestas: pnv-vln
(svc)juze rašė:
as lankau SVC bukiskese,ten to nesimokau,ir nors man 13,manau:isibegi iki maziausiai 50kmh atbulai,susuki vaira,sankaba ir rankinis,kai apsisukai,perjunk i pirma begi,tegu atsisuka vairas ir vaziuoji,tik nepamirsk rankinio atleist.jo jei turi automata,paprasta:vel 50kmh atbulai susuki vaira ir paemi rankini,o tada greitai is R i D.


tai pala pala, o kam rankinis?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre, 2005 12 14 13:48 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir, 2004 01 12 23:01
Pranešimai: 1727
Miestas: Siauliai
mariuzs rašė:
tai pala pala, o kam rankinis?
nuslydimui is trasos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen, 2005 12 16 12:37 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Šeš, 2005 12 10 17:45
Pranešimai: 11
Miestas: Vilnius
kad apsisuktu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen, 2005 12 16 12:39 
Atsijungęs
A7
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket, 2005 07 07 08:58
Pranešimai: 397
Miestas: pnv-vln
(svc)juze rašė:
kad apsisuktu.


nu nebent varai su citroenu :lol:


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
© phpBB Group, Xtra Racing