Dabar yra Ant, 2018 01 23 12:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: "pasistatymas" į posūkį
StandartinėParašytas: Pir, 2009 11 09 03:33 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Šeš, 2007 09 22 13:11
Pranešimai: 82
Atvirai, turiu labai nedaug patirties su RWD, bet sugalvojau pasiimti tokį žaisliuką ir dabar tenka domėtis RWD vairavimu :D esminis dalykas, kuris kelia daugiausiai nerimo tiek ant žvyro ir tiek ant sniego - kokiu stiliumi patogiausia ir efektyviausia statytis BMW compact'ą tarkim prieš ilgą 90 laipsn. posūkį? Kiek teko patirti, galima arba 1.) tvarkingai įvažiuoti į posūkį ir jau maždaug prieš posūkio vidurį (prieš pat priekio slydimą) mynt gazą ir vairu koreaguoti šiknos užmetimą pagal posūkio kampą ir ilgį, arba 2.) užsistatyt dar gerokai prieš posūkį, susukt vairą į slydimo pusę ir visą posūkio trajektoriją "išimt" daugiau mažiau tik akseleracijos pagalba. Antrasis variantas reikalauja biški daugiau kietų kiaušų :D tai ne visada iš karto pavyksta, o ir prieš tai daug laiko turėjau AWD, tai pirmasis variantas man kažkodėl priimtinesnis. Taigi, kaip geriau? Apskritai, kaip geriau važiuot su RWD, nes po AWD ne visada taip saugiau jaučiuosi :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir, 2009 11 09 22:00 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Tre, 2006 07 26 15:44
Pranešimai: 802
Miestas: Lietuva, Kaisiadorys
Na man megejiskai "uzsistatyti" pakanka atvaziavus pries posuki(ne viduryje jo) susizeminti pavara ir vairo kombinacija uzsimesti gala, o tada jau gazu ir vairu kontroliuoti slydima :) Tik gali permesti, o tada jau ziurek kur krumai minkstesni :roll:
Cia seip kiekvienas pagal savo vaziavimo stiliu gali pasakyti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pen, 2009 12 18 16:29 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Ket, 2004 01 29 13:16
Pranešimai: 89
Miestas: klaipeda
Vilka13 rašė:
Atvirai, turiu labai nedaug patirties su RWD, bet sugalvojau pasiimti tokį žaisliuką ir dabar tenka domėtis RWD vairavimu :D esminis dalykas, kuris kelia daugiausiai nerimo tiek ant žvyro ir tiek ant sniego - kokiu stiliumi patogiausia ir efektyviausia statytis BMW compact'ą tarkim prieš ilgą 90 laipsn. posūkį? Kiek teko patirti, galima arba 1.) tvarkingai įvažiuoti į posūkį ir jau maždaug prieš posūkio vidurį (prieš pat priekio slydimą) mynt gazą ir vairu koreaguoti šiknos užmetimą pagal posūkio kampą ir ilgį, arba 2.) užsistatyt dar gerokai prieš posūkį, susukt vairą į slydimo pusę ir visą posūkio trajektoriją "išimt" daugiau mažiau tik akseleracijos pagalba. Antrasis variantas reikalauja biški daugiau kietų kiaušų :D tai ne visada iš karto pavyksta, o ir prieš tai daug laiko turėjau AWD, tai pirmasis variantas man kažkodėl priimtinesnis. Taigi, kaip geriau? Apskritai, kaip geriau važiuot su RWD, nes po AWD ne visada taip saugiau jaučiuosi :D



"pries pat priekio slydima" -Idomiai, o jei nepajausti to pakankamai greitai ir duodant gazo prades stumti prieki, tada jau viskas. As uz antra varianta. Ir uz statymasi is zemesnes pavaros.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing