Dabar yra Ant, 2018 11 13 18:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Ket, 2013 04 11 13:24 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Pen, 2008 03 28 12:14
Pranešimai: 171
cartv rašė:

Tai kaip ten su drageriais, ar reikalingos jiem taures ar ne? Apsispresk ponuli "Kamuto" ka nori pasakyti... ir kulturos pasimokyk, nusisluostyk snargli, tuomet diskutuok.

Pacituosiu:

"...ar butu idomu kazkam atvaziuot i lenktynes ir neturet net teorines galimybes laimet taure?? "

"...t.y svarbiausia, pagrindinis tikslas taure ar pan.. drageriai visu pirma lenktyniauja su savim, siekia pagerint savo laika..."


"niokui" dekui, sistemoje teisybes yra, bet visvien kazkaip keista.



kulturos cia tau pasimokyt reiktu o ne man, atvaziuok kada i rengini, galesi taip naglai akis padraskyt :wink:
ps, pasiziurek i veidrodi, ant kaktos tau tai parasyta ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Ket, 2013 04 11 13:55 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ket, 2008 05 08 14:33
Pranešimai: 639
Nesinori su tavimi daug diskutuoti, bet pasiskaityk postus, kuris is musu akis pirmas pradejo draskyti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Ket, 2013 04 11 14:12 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Pen, 2008 03 28 12:14
Pranešimai: 171
cartv rašė:
Nesinori su tavimi daug diskutuoti, bet pasiskaityk postus, kuris is musu akis pirmas pradejo draskyti.


Na ne as cia pradejau drago reglamento kurejus heros priniuchinusia chebra vadint, tik tiek :wink: nieko asmenisko :x


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Ket, 2013 04 11 14:22 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ket, 2008 05 08 14:33
Pranešimai: 639
Butent kad asmeniskai as niekam tuos zodzius neskyriau, o tu mane asmeniskai "dziugini". Atsiprasyti nekyla noras?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Ket, 2013 04 11 15:40 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Pen, 2008 03 28 12:14
Pranešimai: 171
cartv rašė:
Butent kad asmeniskai as niekam tuos zodzius neskyriau, o tu mane asmeniskai "dziugini". Atsiprasyti nekyla noras?

deja negaliu prisiverst :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Ket, 2013 04 11 22:10 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2006 09 22 19:33
Pranešimai: 1182
nereikia parintis,ir buti perdauk salisku,nes kai toj pacioj situacijoj pabuni,ar supranti dalyka iki galo, nebelieka del ko parintis ir saliskumai dingsta,nes visi viska supranta vienodai-teisingai.

krc,siai dienai geresnio reglamento nekaska sugalvosi, o ir nera tikslinga kolkas.Kas yra aktulau ir reikalauja pokyciu, tai saugumas ir draginiu auto legalizavimas,homologavimas ir visi su tuo susije dalykai...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Pen, 2013 04 12 12:33 
Atsijungęs
N2

Užsiregistravo: Šeš, 2009 12 05 12:37
Pranešimai: 129
Miestas: Sun City
cartv rašė:
Butent kad asmeniskai as niekam tuos zodzius neskyriau, o tu mane asmeniskai "dziugini". Atsiprasyti nekyla noras?

be reikalo tu čia bangas keli ir ant sistemos stumi :wink: žmonės dėl savęs, kaip geriau, taisykles susikūrė.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Pen, 2013 04 12 21:51 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2006 09 22 19:33
Pranešimai: 1182
tikrai taip,taisykles kure bendruomene, dalyvauk veikloje aktyviai ,turesi balsa del sprendimu :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Pen, 2013 04 12 22:47 
Atsijungęs
A8

Užsiregistravo: Sek, 2012 09 30 18:47
Pranešimai: 493
Man tos klasės irgi užkliuvo.
Perskaičiau:
niokas rašė:
visiem pasipiktinusiem galiu paporint.

pagrindiniai bajeriai.kodel tokios klases daromos ,ar apskritai ivedamos kaskokios restrikcijos,tai tik tam kad isliktu konkurencija tarp dalyviu.
...
Ir noriu replikuoti - pasisakyti be poreikio kitiems reaguoti.
Grįžtant prie elementarios fizikos - pagreitis priklauso nuo suteiktos energijos ir kūno svorio. Mūsų atvejų pagreitis dar priklauso nuo gebėjimo tinkamai išnaudoti energiją - padangų sukibimo su danga.
Gauname, kad pagreitis priklauso nuo:
Energijos kiekio;
Masės;
Sukibimo.

Kadangi energiją - galią sukontroliuoti sudėtinga, ar net neįmanoma, todėl šios dedamosios net, neapsiimam įtakoti, bet masę ir sukibimą galime labai nesunkiai ir labai paprastai kontroliuoti.
Kaip kontroliuoti masę manau aiškinti nereikia, o sukibimą galima kontroliuoti nurodant padangos plotį, padangos skersmenį, padangos gamintoją ar modelį.
Su kokiomis Nankang NS1 padangomis AWD ir 300ag bus per daug.
"Top sport" klasė būtų be jokių apribojimų.

Esamas klasifikavimas yra geras, kai yra koks papildomas įtakojantis veiksnys, pavyzdžiui vanduo:
http://www.youtube.com/watch?v=knUneRfvY_o


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Pen, 2013 04 12 22:55 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Tre, 2006 10 25 17:29
Pranešimai: 1623
Miestas: Vilnius
Gal SASK'as persimes į drago organizavimą. :wink:
Visažiniui ir Vygiui:
Gal vietoj teorinių išvedžiojimų reikėtų apsilankyti drago varžybose arba pabendrauti su dalyviais. Gal tada situacija taptų aiškesnė...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 01:20 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Pen, 2008 03 28 12:14
Pranešimai: 171
Visažinis rašė:
Man tos klasės irgi užkliuvo.
Perskaičiau:
niokas rašė:
visiem pasipiktinusiem galiu paporint.

pagrindiniai bajeriai.kodel tokios klases daromos ,ar apskritai ivedamos kaskokios restrikcijos,tai tik tam kad isliktu konkurencija tarp dalyviu.
...
Ir noriu replikuoti - pasisakyti be poreikio kitiems reaguoti.
Grįžtant prie elementarios fizikos - pagreitis priklauso nuo suteiktos energijos ir kūno svorio. Mūsų atvejų pagreitis dar priklauso nuo gebėjimo tinkamai išnaudoti energiją - padangų sukibimo su danga.
Gauname, kad pagreitis priklauso nuo:
Energijos kiekio;
Masės;
Sukibimo.

Kadangi energiją - galią sukontroliuoti sudėtinga, ar net neįmanoma, todėl šios dedamosios net, neapsiimam įtakoti, bet masę ir sukibimą galime labai nesunkiai ir labai paprastai kontroliuoti.
Kaip kontroliuoti masę manau aiškinti nereikia, o sukibimą galima kontroliuoti nurodant padangos plotį, padangos skersmenį, padangos gamintoją ar modelį.
Su kokiomis Nankang NS1 padangomis AWD ir 300ag bus per daug.
"Top sport" klasė būtų be jokių apribojimų.

Esamas klasifikavimas yra geras, kai yra koks papildomas įtakojantis veiksnys, pavyzdžiui vanduo:
http://www.youtube.com/watch?v=knUneRfvY_o



na deja sukibina nera taip paprasta kontroliuoti, pagrinde sukibimas priklauso nuo vaziuokles tipo, pvz:

http://www.crankshaftcoalition.com/wiki ... _parts.jpg
klasikinis rwd setupas, va cia ir prasideda visi zaidimai, padangos plotis turbut itakoja tik koki ~50% viso sukibimo, toliau jau pradeda zaist vaziuokle, svorio centrai, amortizatoriu kietumai ir panasus dalykai, nera taip kad uzsidejai placias padangas ir sukimbi.. oj ne :)
http://www.how-to-build-hotrods.com/ima ... isquat.jpg
http://performancetrends.com/graphics/D ... 20Link.gif

http://www.how-to-build-hotrods.com/tuning-4-link.html


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 09:31 
Atsijungęs
A8

Užsiregistravo: Sek, 2012 09 30 18:47
Pranešimai: 493
Kamuto rašė:
na deja sukibina nera taip paprasta kontroliuoti, pagrinde sukibimas priklauso nuo vaziuokles tipo, pvz:
...
klasikinis rwd setupas, va cia ir prasideda visi zaidimai, padangos plotis turbut itakoja tik koki ~50%
Įvedus masės apribojimus ir tų 50% įtakos pilnai pakaks, kad sumažinti kaštus.
Tik reikia, kad kas užsiimtų tuo rimtai: čempionato metu susvertų automobilius ir paruoštų kitiems metams klasifikavimą.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 11:19 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Pen, 2008 03 28 12:14
Pranešimai: 171
Visažinis rašė:
Kamuto rašė:
na deja sukibina nera taip paprasta kontroliuoti, pagrinde sukibimas priklauso nuo vaziuokles tipo, pvz:
...
klasikinis rwd setupas, va cia ir prasideda visi zaidimai, padangos plotis turbut itakoja tik koki ~50%
Įvedus masės apribojimus ir tų 50% įtakos pilnai pakaks, kad sumažinti kaštus.
Tik reikia, kad kas užsiimtų tuo rimtai: čempionato metu susvertų automobilius ir paruoštų kitiems metams klasifikavimą.

ne, svorio apribojimai visai ne i tema butu :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 11:57 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2006 09 22 19:33
Pranešimai: 1182
as tai visada uz diskusija,bet ji turi but argumentuota.

inesiu kaikiek neaiskumu,ir tuo paciu turbut medziagos apmastymams,tiem kas abejoja dabartinem taisyklem.

cia yra viena is paciu brangiausiu drago klasiu "PROSTOCK"

jie sveria nemazai apie 1200kg jiem negalima jokiu turbo ,noso,ar kuro kitokio negu bendzinas. motrai pas juos ribojami iki 8l 2v cilindre v8. krc traktoriniai senobiniai pushrodiniai motorai.

bet su cnc galvom ,vostuvu liftais iki 25mm sukiais iki 11k ir tralialia, krc drago F1 uz beliakiek$$$$$$

http://www.youtube.com/watch?v=9vPuABDz6JQ o cia rekordas http://www.youtube.com/watch?v=HVjrlj8EbWQ

tai va cia yra klase kokia supranta visi ziedininkai ,ralistai ir seip nedrageriai su daug bapkiu,ir dar daugiau bapkiu.

tada yra klases kaip promodai,doorslameriai,sport kompaktai,kur daug maz viskas galima: turbo,nosai,alokoholiai,nitro iki tamtikro lygio ir t.t. kur restrikcijos populiarios kaip padangos plotis,arba turbu dydis ir t.t.. bet niekas ten ju nesuletina perdauk,jei komanda nedurna

cia masina svorio gal kiek daugiau nei prostockas,garantuotai metanoliu varomas blowintas big blokas, prie 320km/h stojasi piestu, bet ar jis greitesnis del to?

tai kas cia svoris jo perdidelis? permazas?
http://www.youtube.com/watch?v=y-N7zrPdY_k


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 11:57 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2006 09 22 19:33
Pranešimai: 1182
cia panasi masina tik su turbo,didesniais ratais. http://www.youtube.com/watch?v=WwUXSyJ14qY

cia ta pati su 10,5 colio padangos restrikcija http://www.youtube.com/watch?v=-UReoPUp9jk daug letesne su mazais ratais ane? nekaska...

http://www.youtube.com/watch?v=v_Lu7IlU-w4 cia volksvageninis vazduskinis vabalo motoras su nosu,ir turbo,greiciausiai kurenamas 99% aromatiniais angliavandeniliais su tetraetilu. ratai nedideli,railas,sveria nedaug greiciausia

cia top alkoholis ,motoras vos ne analogiskas tam kur stojosi piestu ties 200mp/h
http://www.youtube.com/watch?v=KBRQ6UdWGws

ir cia visisku gyvuliu klase topfueliai, ju biudzetai didziausi, turi jie po 8000 ag ir tralialia
http://www.youtube.com/watch?v=-VF0JwxQqcA

tai dabar kas geriausiai skirsto dalyvius,ir konkurencingas grupes? aisku pinigai,bet laikas manau suprast jau kad kapitalistine santvarka yra gerokai papuvus,ir pinigai tikrai nera rodiklis intelektualiems zmonems.

lieka laikas, ir varzymasis laiko limituose,uzaugai eik pas didesnius. nori overkilint,varai i gyvuliu klase ir plesaisi maike,gal aukoji seimos biudzeta,boba,ar santuoka,beliaka,ir varai.

arba pasidarai lengva 1,6d golfa su nosu ir trauki dedez su standartiniais evoliusenais 13s klasej,kaip kas sau kokius tikslus isikelia


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 12:39 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ket, 2008 05 08 14:33
Pranešimai: 639
Vadinasi sios taisykles sukurtos tam kad sumazinti sportininku biudzeta ar kitokioms reikmems? Tavo sie pateikti pvz. labai idomus bet Lietuvos drago virtuveje kaip ir netinkami, niekas tokiu tanku neturi.
Kodel as kisuosi i siuos reikalus, vaziuot tikrai kolkas neturiu noro, bet tiesiog smalsu. Siokia tokia kritika is salies manau tik i nauda, sutinki? Tam kad pamatyti galimas klaidas ar netikslumus.
Jei turi noro diskusijai, butu saunu, nes savo poziciju niekaip negaliu pakeisti. Labai dziaugciaus jeigu pakeistum mano nuomone, jei ji klaidinga.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 12:59 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2006 09 22 19:33
Pranešimai: 1182
padalyvautum,pamatytum kur lubos,suprastum kodel toki reglamentai. o tanku tai yra,ir ju vis daugeja,siemet 8s sekundziu masinu tiketina bus neviena :) sakysi tik 8? jei pas mus atsiras 8s masinu, nuvaziave i suomius,alastaro ar motorparka,jie visi vaziuotu kone sekunde greiciau :wink: kas jau ya greitai,nes 7s sport kompaktai ir varzosi finaluose,tiek uz atlanto tiek skandinavuose,gera desimtis gal lipa i 6

aisku su laiku greiciausia kad viskas keisis,bet tai kesit turetu pirma patys dalyviai,isakydami savo nuomne,kas iki siol ir buvo,o esant negausiai dalyviu ,taisykles yra svelninamos liberalizuojamos tam kad naujokai,ir dalyvaujantys,bet nesokantys virs bambos butu konkurencingi.

trumpai tariant kai ateini i karate ar bokso treniruote treneris gi galvos netrupina,leidzia uzaugt iki lygio kada busi pasirenges, tas lygis ir yra laiko limitai, vis lipant laiptu toliau ,artejama link to kur nebelieka apribojimu :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 14:17 
Atsijungęs
A8

Užsiregistravo: Sek, 2012 09 30 18:47
Pranešimai: 493
Visa ši istorija primena vieną cirką pavadinimu LASF.

- Sveiki komiteto nariai. Taigi, turime du WRC automobilius ir reikia sugalvoti, kaip vienam iš jų tapti šalies čempionu. Kokių minčių turite?
- Na, galima visiems konkurentams uždėti apynasrį svorio pavidalu ir taurės jau kišenėje.
- Puikiai sugalvota!!!


Iš Niokas ir Kamuto kalbu suprantu, jog norima gauti taures neįdėjus pinigų ir nieko nekeičiant, nes į pasiūlymus apriboti buvo reaguojama sekančiai:
Kamuto rašė:
... apribojimai visai ne i tema butu :)
Tikiu, jog galima padaryti traukos čempionatą, kuriame būtų sąlyginai pigų varžytis ir nenukentėtų automobilių sporto principas - pasiekti finišą kuo greičiau.

Įvedus mases sportininkams nebeliktų poreikio lengvinti automobilio - pjaustyti lauk "lanžeronų", dėti polikarbonatinių langų, naudoti kompozicinių medžiagų kėbulo dalių. Tai sutaupytų laiko, lėšų ir, turbūt nesuklysiu pasakęs, padarytų automobilius kiek saugesnius. Jau keli metai nebuvau traukos varžybose, bet anksčiau, tai buvo baisu žiūrėti į tuos lengvinimus, kai net neaišku kaip vienas ar kitas automobilis nesugriūna.

Naudojant varžyboms A grupėje (klasėje) tarkim BF Goodrich g-force profiler 195mm pločio padangas labai pasidarytų svarbus ne tik maksimalus galingumas, bet ir galios kreivės charakteristika - nebepavyktų laiminėti taurių su atominiais varikliais (kai 70 procentų sūkių diapazono yra labai mažas sukimo momentas ir tik prieš pabaigą, staigiai, kokių 500 aps/min tarpe atsiranda kokie 600Nm ir išsilaiko 1000-1500 aps/min).

Stipriai apkarpius sukibimą, pasidarytų svarbi variklio reakcija į akceleratoriaus pedalą, turbokompresoriaus gaišatis, variklio galios kreivės tolydumas, vairuotojo darbas su pedalais. Tinkamos taisyklės pakeltų traukos varžybas į visai naują lygį, kur pergalę garantuotų subtilios detalės, o ne pinigai.

niokas rašė:
cia masina svorio gal kiek daugiau nei prostockas,garantuotai metanoliu varomas blowintas big blokas, prie 320km/h stojasi piestu, bet ar jis greitesnis del to?

tai kas cia svoris jo perdidelis? permazas?
Svoris niekuo dėtas. Prasta aerodinamika. Su tokiom bėdom buvo dažnai susiduriama, kai niekas nekreipė dėmesio į aerodinamiką, o automobilių greitis varžybų metu pasiekdavo 250-300 su trupučiu kilometrų.
Dar variantų yra pasitaikę kai kažkas nutikdavo kiek kitaip, nei tai buvo aerodinaminiame tunelyje:
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=Ow3rxq7U1mA
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=wsjApAZGHhk

Siūlau baigti pokalbi šia tema, nes mano pamąstymai yra retorinio pobūdžio ir nereikalauja atsakymo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 17:19 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Tre, 2006 10 25 17:29
Pranešimai: 1623
Miestas: Vilnius
Visažinis rašė:
Jau keli metai nebuvau traukos varžybose...Siūlau baigti pokalbi šia tema, nes mano pamąstymai yra retorinio pobūdžio ir nereikalauja atsakymo.

Tai nuvažiuok, o ne prie kompo išvedžiok teorijas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 18:04 
Atsijungęs
A8

Užsiregistravo: Sek, 2012 09 30 18:47
Pranešimai: 493
Stebėjau šio sporto vystymąsi, ne nuo pradžių pradžios, bet tai buvo arti to, kai buvo renkamasi Pilaitės improvizuotoje drag trasoje. Stebėjau pirmąsias drag varžybas vykusias šalia "Automodus", kaip daugelį kitų varžybų. Daug sportininkų matė šis sportas, o kartu ir aš.

KR rašė:
Tai nuvažiuok, o ne prie kompo išvedžiok teorijas.
Kas, teoriškai, turėtų pasikeisti nuvažiavus?


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing