Dabar yra Šeš, 2018 10 20 18:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 18:20 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Ant, 2005 01 18 00:41
Pranešimai: 160
Miestas: Klaipėda
Visažinis rašė:
Visa ši istorija primena vieną cirką pavadinimu LASF.

- Sveiki komiteto nariai. Taigi, turime du WRC automobilius ir reikia sugalvoti, kaip vienam iš jų tapti šalies čempionu. Kokių minčių turite?
- Na, galima visiems konkurentams uždėti apynasrį svorio pavidalu ir taurės jau kišenėje.
- Puikiai sugalvota!!!

Tikrai neprimena. Turint omeny realia dabartine situacija siame sporte, dalyviu autoparka ir Lietuvos trasas - geresniu taisykliu nelabai ir issivaizduoju. Ir patikek, jos nera sukurtos su tikslu, konkretiems asmenims padet laimeti.

Visažinis rašė:
Tikiu, jog galima padaryti traukos čempionatą, kuriame būtų sąlyginai pigų varžytis ir nenukentėtų automobilių sporto principas - pasiekti finišą kuo greičiau.

Butent to ir yra siekiama ir tai jau veikia ne vienerius metus. Kadangi matau niekas is jusu net neskaite pilnu taisykliu, o tik pamate laiko limitus diskutuoja, sneka apie svorius, padangas, tai pridesiu dar keleta esminiu faktu.

A klasės - 13,7 sekundės. Lengvinti, ardyti salona, keisti kebulo dalis - draudziama.
B klasės - 12,9 sekundės. Lengvinti, ardyti salona, keisti kebulo dalis - draudziama.
C klasės - 12,1 sekundės. Galimas dalinis lengvinimas.
D klasės - 11,3 sekundės. Galimas dalinis lengvinimas.
PRO klasės - limito nėra. Niekas neribojama.

Realiai gaunasi, kad A ir B klasese dalyvaut galima su tokia masina, kuri sava eiga galetu praeiti TA.
C ir D leidziama daugiau, o PRO neribotai niekas. Saugumo reikalavimai irgi atitinkamai pagal klases.
Iveikiantiems 402m greiciau nei per 11.00s yra privalomi saugos lankai, nedeganti apranga ir t.t. Virs 240km/h privalomas stabdymo parasiutas.

Kas neribojama yra visoms klasems, tai variklio perdarymai ir padangos, aiskint kodel manau nereikia.

Drage pagrindinis dalykas nusakantis automobili ir jo galimybes yra trasos iveikimo laikas, pagal ji ir keliami atitinkami reikalavimai, konkurencingumui ir saugumui.
Del to palyginimai su "jusu sportu" nera visiskai tinkami. Nesakau kad vairuotojo faktorius paskutinej eilej, leciausioje klaseje galbut, bet viskas kas zemiau 10 sekundziu, jau yra biski gazdinantis reikalas.

Jau minetas Latvijos pavyzdys, nezinau kokios dabar pas juos taisykles ten, bet yra kurioziska situacija, kai i tam tikra klase atvaziuoja Audi S2 + 1mln Lt. investicija (yra tokia reali masina) ir ka tu jam padarysi jei tave stato pries ji, nes pas jus abu AWD ar kad iki 2500cc varikliai ? :D
Taip, jie nestampuoja stabiliu laiku, bet pries toki laimet svariai kovos nebus imanoma niekam, nebent su daugiau litu atvaziuos kitas. Tai cia sportas, ar piniginiu kova? Musu taisykles tuom ir zavi, kad letos masinos vaziuoja su letom, greitos su greitom, bet ne atvirksciai.

Visažinis rašė:
Įvedus mases sportininkams nebeliktų poreikio lengvinti automobilio - pjaustyti lauk "lanžeronų", dėti polikarbonatinių langų, naudoti kompozicinių medžiagų kėbulo dalių. Tai sutaupytų laiko, lėšų ir, turbūt nesuklysiu pasakęs, padarytų automobilius kiek saugesnius. Jau keli metai nebuvau traukos varžybose, bet anksčiau, tai buvo baisu žiūrėti į tuos lengvinimus, kai net neaišku kaip vienas ar kitas automobilis nesugriūna.

Jau biski rasiau apie svorius, apribojimai visgi yra. Pjaustyti betko ir modifikuoti vaziuokles betkaip - neleidziama, o kai kuriose klasese negalima nieko isvis liesti. Viskas yra konkreciai apibrezta taisyklese. Siemet LASF'e buvo ikurtas drag komitetas ir bus dirbama ties homologacijom, sportiniais pasais tom paciom baisinem greiciausiom masinom.

Visažinis rašė:
Naudojant varžyboms A grupėje (klasėje) tarkim BF Goodrich g-force profiler 195mm pločio padangas labai pasidarytų svarbus ne tik maksimalus galingumas, bet ir galios kreivės charakteristika - nebepavyktų laiminėti taurių su atominiais varikliais (kai 70 procentų sūkių diapazono yra labai mažas sukimo momentas ir tik prieš pabaigą, staigiai, kokių 500 aps/min tarpe atsiranda kokie 600Nm ir išsilaiko 1000-1500 aps/min).

A klaseje mazai kas naudoja slick tipo padangas, nes varikliai nera galingi ir pilnai uztenka tu gatviniu padangu. As suprantu kad tu lygini ziedines lenktynes, kai visiem ta pati padanga privaloma, bet cia nera tas pats. Butent A klase yra patraukliausia ir labiausiai prieinama pradedantiems arba neetatiniams dalyviams, nes cia gali vaziuot su pilnai standartine masina, tiesiai is gatves, turek tik salma ir gesintuva. Versti pirkti vienodas padangas silpniausios klases dalyvius, butu kelias i niekur. Dauguma rimtesniu dalyviu yra kazkada pradeje nuo A ar B klases irgi, tai lyg savotiska pirma klase :D
Kitas pavyzdys, kai buna etapas Palangoje per 1000km lenktynes, daug klaipedieciu atvaziuoja sudalyvaut su visiskai standartiniais automobiliais, nes jiems yra arti ir siaip savotiska pramoga.
Kitas dalykas, geros padangos = saugumas.

Visažinis rašė:
Stipriai apkarpius sukibimą, pasidarytų svarbi variklio reakcija į akceleratoriaus pedalą, turbokompresoriaus gaišatis, variklio galios kreivės tolydumas, vairuotojo darbas su pedalais. Tinkamos taisyklės pakeltų traukos varžybas į visai naują lygį, kur pergalę garantuotų subtilios detalės, o ne pinigai.

Tie dalykai ir dabar galioja ir daro itaka rezultatui.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 18:30 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Ant, 2005 01 18 00:41
Pranešimai: 160
Miestas: Klaipėda
Ant prikolo imetu savo video http://www.youtube.com/watch?v=d3yAxkrFShI
Jei susideciau atgal standartines sedynes (ka po varzybu ir padarau visada), galeciau vaziuoti B klaseje, bet butent del laiko limito buvau perkeltas i PRO. Sazininga ? Manau kad taip.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 18:54 
Atsijungęs
A8

Užsiregistravo: Sek, 2012 09 30 18:47
Pranešimai: 488
Esamų reikalavimų esmę suprantu.
Sudėtinga sutalpinti mėgėjus, pažengusius ir profesionalus į vieną čempionatą ir apdovanoti kiekvienos išsivystymo kategorijos narius. Neapdovanosi mėgėjų, jų greit nebeliks ir bus, kaip jau yra buvę.

Mano siūlymas skirtas įkvėpti masiškumo nuleidžiant greičio, o kartu ir finansinę kartelę, bei kiek pakeisti nusistovėjusią tvarką, kai iš pradžių konstruojam automobilį, o po to susirandam techninį reglamentą kuris leistų startuoti.
Man sunku priimti faktą, kad norint gauti taurę, reikia skubėti lėtai, kaip oponentams sunku suprasti, mano pasiūlymą.

Atsiprašau visų, kad bereikalingai įsikišau į diskusiją ir išprovokavau neramumus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 20:18 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Ant, 2005 01 18 00:41
Pranešimai: 160
Miestas: Klaipėda
Visažinis rašė:
Mano siūlymas skirtas įkvėpti masiškumo nuleidžiant greičio, o kartu ir finansinę kartelę

Esamos taisykles tikrai veikia, galbut is sono ziurint ir atrodo keistai kazkam, bet dalyviai tikrai nesiskundzia, juk tai ir yra svarbiausia ?

Visažinis rašė:
bei kiek pakeisti nusistovėjusią tvarką, kai iš pradžių konstruojam automobilį, o po to susirandam techninį reglamentą kuris leistų startuoti.

Cia yra tikrai dazna klaida, bet tai galioja ne tik drag, bet ir kitoms autosporto sakoms.
Kai uzturbina 18ojo gimtadienio proga gauta mamos Mazda 626 ir vistiek ta masina nebus greita, nei isvis tinkama kur nors siekti rezultato. Bet del to kaltint taisykliu nereikia :)

Visažinis rašė:
Man sunku priimti faktą, kad norint gauti taurę, reikia skubėti lėtai, kaip oponentams sunku suprasti, mano pasiūlymą.

Realybej veikia viskas OK. Kaip nedalyvavusiam gali buti sunku issivaizduoti, bet paprastai viskas vyksta taip: atvaziuoji i varzybas ir bandai vaziuoti. Po kazkiek laiko (gal tik po keliu etapu) pradesi stampuoti +- stabilius laikus ir jie nebegeres, va ties sita vieta ir galima pradet diskusija. Imkim salyginai greita gatvine masina kokiu 250ag, vaziuoja arti 13sec. B klasej pats tas, nes pagreitet kad ir 0,2sec is oro kai jau turi stabilius asmeninius laikus, plesykis ta maike kiek nori, bet neis. O jei vaziuosi stabiliai, taure garantuotai turesi anksciau ar veliau. Aisku yra dar ir sekmes faktorius, kaip ir visur.
Reziumuojant, niekas nesistengia vaziuoti leciau, visi mina kiek tik gali. Neskaitant kelis pavienius atvejus bandant sukciauti, bet pagal naujas taisykles rizikuoti nebeapsimokes, nes teks moket per didele kaina nesekmes atveju (diskvalifikacija).


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: 2013m. DRAG kalendorius
StandartinėParašytas: Šeš, 2013 04 13 22:17 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2006 09 22 19:33
Pranešimai: 1182
viskas puikiai laimio isakyta,ir is esmes nera ka pridet,viskas butent taip ir yra ir visi patenkinti.

Visazinis , uzkliuvo tavo izvalgoje aerodinamikos problema.tai sakau imesiu dar keleta ,su prasta aerodinamika.

http://www.youtube.com/watch?v=fVD9rW4isvI aerodinamika grysta ,atleidus tapke


http://www.youtube.com/watch?v=NaFRpjocneE po rata vis pasikelia,eigoj,kada sukibimas gereja su greiciu

http://www.youtube.com/watch?v=SPGMXfGe9Z0 o cia girdisi kai dadeda advanso po plius minus 100m ir atsistoja priekis. visiskas aerodinamikos trukumas ...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing