Dabar yra Sek, 2017 12 17 09:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Ket, 2016 02 11 14:23 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2007 10 15 13:55
Pranešimai: 1657
Miestas: Vilnius
Jei tokia nuomonė, žiūrint per asmeninių antipatijų akinius ir pateikiama kaip faktas, yra bendra daugumos pozicija, aš irgi nebenoriu diskutuoti. Nuo šiol šiame forume vykdysiu tik moderatoriaus funkcijas. Viso gero ir gerų s̶ą̶m̶o̶k̶s̶l̶o̶ ̶t̶e̶o̶r̶i̶j̶ų̶ diskusijų!

P.S., kaip tik labai gražus skaičiukas atsisuko ant pranešimų skaitliuko, nesinori sugadinti :)

Edit: apsigalvojau :mrgreen:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Ket, 2016 02 11 15:30 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2005 01 24 12:58
Pranešimai: 5498
Miestas: Egzotika
Tikrai labai viskas asmeniska, kai viena karta - 2012 metu gruodzio 1d., neskelbiant net reglamento ar tech. reikalavimu projekte, ypatingai izuliai prikrove 150 kg svorio likus menesiui iki cempionato ir teko asmeniskai (turbut del asmeniniu antipatiju )spjauti i tas nesibaigiancias kvailystes. Ir antra karta tas pats "neasmeninis" nekaltas, nesveikas asmenines antipatijas sukeliantis scenarijus prasuktas pakartotinai, kai vieninteliai lietuviai, pirma karta pilnai dalyvaujantys...... :shock: isdidziai nusileido i vaiku darzelio smelio deze ir, isverte kiaules akis, nusprende kitus zaidejus isstumti lauk. Sykart nelemtai tas isganytojiskas svorio krovimo ir asmeniniu antipatiju subujojimo scenarijus pasikartojo, kai remiamos komandos ekipazas turi nacionalini automobili, kuris padebesiais skaraidziojanciam ir asmeniniu interesu sukaustytam ir supanciotam komitetui kazkodel atrodo antrarusis ir privaloma ji stipriai suletinti, nors jis gaminamas vadovaujantis tomis paciomis tasyklemis kaip ir tarptautiniai automobiliai, tik ne Skoda gamykloje, su savo galimybemis ir didelemis komercinemis uzmaciomis, bet nacionaliniame garazelyje, su didele meile ir atsidavimu, bet didelei nelaimei, turi ne stebuklinga FIA, o nacionaline homologacija, kuri del tik jiems zinomu priezasciu kai kuriu pasiputusiu ir ant backos palypejusiu "zinovu" laikoma antraruse. Laaabai slykstus galutinis vaizdiaaalis susideliojo per iskreipta asmeniniu antipatiju prizme ziurint. Ir nemanau, kad man vienam asmeniskai ar del asmeniniu antipatiju toks vaizdiaalis deliojasi, nes teko isgirsti daug analogisku nuomoniu. Na bet palypejus ant backos juk niekam nebeidomu ka niekingi zemes kirminai...
Geras naujas "atmazas" matau uzgime RK... ai cia tik nesveikos asmenines anitpatijos, tik sykart Svedui mazesnes nei Saucikovui su Samuiciu, tai palaiko net ir nemegiamo Svedo pozicija... Cia jau net ne darzelinukais pravardziuojamu ir antrarusiais laikomu sportininku lygio logika :lol:
Na o jei kitu nuomene tesugebama ypatingai skausmingai priimti sau asmeniskai ir vertinama tik per nusisvaigtas asmenines antipatijas, tai anokia ir cia diskusija. Tikrai niekam zalos nebus jei ji is viso nevyks zemo lygio forume ir visi isganytojai stipriai prasizioje lauks rimtu diskusiju nekoki kvapa skleidziancio RK nurodytoje vietoje :lol: .
p.s. laikas i eteri islysti rudsakiu armijai su nauju chebros atstovu forume - "zurnalistu" priesakyje ir uzspaminti si netinkamos nuomones apsireiskima.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Ket, 2016 02 11 17:21 
Atsijungęs
N4

Užsiregistravo: Pen, 2007 04 20 21:10
Pranešimai: 206
Miestas: Kaunas
Apie ka cia, Rokai?

"kuris padebesiais skaraidziojanciam ir asmeniniu interesu sukaustytam ir supanciotam komitetui"


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Ket, 2016 02 11 18:48 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2005 01 24 12:58
Pranešimai: 5498
Miestas: Egzotika
Cuprotas rašė:
Apie ka cia, Rokai?

"kuris padebesiais skaraidziojanciam ir asmeniniu interesu sukaustytam ir supanciotam komitetui"


Apie pakartotini Saucikovo jau ismeginta triuka - papildoma svori varzovams, milziniska restriktoriaus mazinimo poreiki siekiant pakelti lietuvisko ralio ivaizdi, etapo Estijoje atsiradimo aplinkybes, apie paniekinama ir menkinanti poziuri i nacionalinius automobilius, ju kurejus, jais lentyniajancius vaiku darzelio atstovus ir kitus siu metu LRC lygio kelimo perliukus, kurie, po siokiu tokiu pasisnabzdejimu po paklode, galiausiai, su RK palaiminimu, rado kelia i dienos sviesa. Tik nereikia buti antru is eiles i krutine besimusanciu ir ziauriai asmeniskai nukentejusiu nuo niekingo zemo lygio forumo nuomones reiskejo :wink: Gal uzteks sia dienai ir vienos aukos ?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Ket, 2016 02 11 19:06 
Atsijungęs
N3

Užsiregistravo: Šeš, 2009 01 31 23:56
Pranešimai: 168
Ralio komitetas gyvena rozinese svajonese,,,vykstant diskusijoms buvo uzduotas klausimas ralio komitetui-kokia dalyviu kieki jie mato 2016 metu etapuose, buvo kalbu apie kazkokias vizijas zodziu be aukstu fraziu nieko zemisko...
Winter ralio sarase bubo 38 dalyvaiai is ju dar 7 dalyviu 5 iskaitos nebutu buve jei dalyviai butu nusileide ralio komiteto nesamonem ir sg klase butu prijungta prie R2 klases..
Darykit kuo daygiau etapu Estijoj ,Latvijoj po 3-4 dienas vykstnaciu ir beliks 25 dalyviai


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Ket, 2016 02 11 21:54 
Atsijungęs
N4

Užsiregistravo: Pen, 2007 04 20 21:10
Pranešimai: 206
Miestas: Kaunas
lrč rašė:
Cuprotas rašė:
Apie ka cia, Rokai?

"kuris padebesiais skaraidziojanciam ir asmeniniu interesu sukaustytam ir supanciotam komitetui"


Apie pakartotini Saucikovo jau ismeginta triuka - papildoma svori varzovams, milziniska restriktoriaus mazinimo poreiki siekiant pakelti lietuvisko ralio ivaizdi, etapo Estijoje atsiradimo aplinkybes, apie paniekinama ir menkinanti poziuri i nacionalinius automobilius, ju kurejus, jais lentyniajancius vaiku darzelio atstovus ir kitus siu metu LRC lygio kelimo perliukus, kurie, po siokiu tokiu pasisnabzdejimu po paklode, galiausiai, su RK palaiminimu, rado kelia i dienos sviesa. Tik nereikia buti antru is eiles i krutine besimusanciu ir ziauriai asmeniskai nukentejusiu nuo niekingo zemo lygio forumo nuomones reiskejo :wink: Gal uzteks sia dienai ir vienos aukos ?


Kad as is viso nesu jokioje eileje Rokai. Todel ir klausiu apie ka cia.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Pen, 2016 02 12 07:38 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2007 10 05 20:34
Pranešimai: 1707
fane rašė:
Ralio komitetas gyvena rozinese svajonese,,,vykstant diskusijoms buvo uzduotas klausimas ralio komitetui-kokia dalyviu kieki jie mato 2016 metu etapuose, buvo kalbu apie kazkokias vizijas zodziu be aukstu fraziu nieko zemisko...
Winter ralio sarase bubo 38 dalyvaiai is ju dar 7 dalyviu 5 iskaitos nebutu buve jei dalyviai butu nusileide ralio komiteto nesamonem ir sg klase butu prijungta prie R2 klases..
Darykit kuo daygiau etapu Estijoj ,Latvijoj po 3-4 dienas vykstnaciu ir beliks 25 dalyviai
Teko išgirsti RK pirmininko interviu per Gold FM. Mintis tokia - LT, LV, EST čempionatų dalyvių mažėja. Ateitis - bendras Pabaltijo čempionatas. Eina žiedo keliu - šiknon...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Pen, 2016 02 12 08:26 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2005 01 24 12:58
Pranešimai: 5498
Miestas: Egzotika
Nu tikrai nikoks vaizdiaaalis gaunasi. Negana DP kiauliaakiu ir vaskiniu maumu statytiniai kelis metus bukagalviskai rali naikino, tai dabar su dvigubu entuziazmu ir laaabai inetelektualiai sis reikalas sparciai stumiamas i prieki...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Pir, 2016 02 15 21:24 
Atsijungęs
WRC
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek, 2008 03 02 20:42
Pranešimai: 2751
Miestas: Kaunas, Lietuva
is FB: Ralio komiteto posėdžio pertraukėlė

Prikabintas failas:
12715369_10208653718129299_8745236064055486729_n.jpg


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Ket, 2016 03 24 17:20 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2007 10 05 20:34
Pranešimai: 1707
Naujienos dėl sportinio TP:
http://www.lasf.lt/lt/naujienos/demesio ... -paraiska/
Kyla kausimų:
1.Ar visus sportinius automobilius bus privaloma perregistruoti į sportinius? Ar tik norint atlikti eilinę TA?
2.Ar lieka galioti senieji STP? Kaip tokiu atveju elgtis su automobilio perregistravimu į sportinį?
3.Ar privalomas bus variklio numeris perregistruojant?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Ket, 2016 03 24 17:20 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2007 10 05 20:34
Pranešimai: 1707
http://www.lasf.lt/lt/naujienos/demesio ... -paraiska/


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Tre, 2016 06 22 09:40 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2005 01 24 12:58
Pranešimai: 5498
Miestas: Egzotika
Gera proga prisiminti jau senoka, bet pamokancia menkavertes 20 EUR materialios ir pakankamai dideles nematerialios vertes istorija. Netikri dievai kartais truputi susimauna ir buno nuleidziami ant zemes... :mrgreen:

http://www.lasf.lt/wp-content/uploads/2 ... srasas.pdf


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Ant, 2016 08 23 13:00 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2005 01 24 12:58
Pranešimai: 5498
Miestas: Egzotika
Manau kazkur padebesiais skrajojanciam RK verta butu atsibusti ir isiklausyti i vis dazniau kartojamus pastebejimus apie realybe ir nebesvaigti apie daug dalyviu su R5 ir WRC sudetingumo LARCe

http://auto.lrytas.lt/autosportas/ramunas-capkauskas-ralis-tapo-nepateisinamai-brangus.htm


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Ant, 2017 08 08 22:11 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2007 10 15 13:55
Pranešimai: 1657
Miestas: Vilnius
Kažkaip pamiršau šitą temą, prikelsiu iš numirusiųjų. Kadangi tuo metu mano bet kokia nuomonė buvo traktuojama kaip oficiali RK pozicija, tuo tarpu dabar kaip paprastas vartotojas dabar galiu sau leisti naudotis žodžio laisvės ir laisvos šalies privalumais, kas yra puiku :)

Taigi, pakalbėkime - kuo autosportas tapo brangus? Nuo tada įteisintas pigesnis E85 kuras. Ir ne - skirtingai, nei skleista panika - jo niekas drausti Lietuvoje niekada ir nenorėjo. Toliau - automobiliais juk +/- tokiais pačiais važiuojama: prieš 15 metų buvo Evo ir dabar yra Evo. Tik patys būdami komitetuose savo laiku prisikrovė sekvencinių dėžių ir kitokio gėrio į savo automobilius. Nes gi sunku laimėt prieš kaimynus. Kam iš viso reikėjo L8, kai prieš n metų buvo galima daryti nacionalinį automobilį N4 pagrindu? Sakysite: taigi o kaip būtume aplenkę kokį Plangi su N4??? O čia jau jūsų problemos kaip. Pabandykite gal greičiau važiuoti? Ai, tiesa - tuomet dar buvo gyvi A8. Kuriems, suprantama, reikėjo BŪTENT vietos čempionate. Sportiškumo esmė juk yra turėti maksimaliai nevienodą techniką. Kaip gi kitaip vidutinybės galės pasijusti visagaliais?

Čapkauską suprantu, jam sunku laimėti su vienoda technika. Kadangi varžovai, svoločiai, per greiti. Galima atsiminti laikus, kaip jis su Dallara (jo, čia tas pats gamintojas, kuris dabar gamina važiuokles Indycar) kovojo prieš Bowmanus, Reynardus ir Estonias. Paieškokite internete patys statistikos, jei netikite. Kaip ir 1000 km lenktynėse kovoja su lengvesniu ir galingesniu automobiliu prieš Porsche GT3 (čia dar linksmas faktas - kad pernai būtų pagaliau su ja laimėjęs, jei būtų kvietęsis į komandą kokį Gelžinį ar Kupčiką, o ne draugelius ralistus žvyro specialistus (susirimavo), tik tada būtų paaiškėję, kad "greičiausias žiedininkas" ne toks ir greičiausias) ir kaip dabar kovoja su užbombintu BMW Fast Lape prieš mėgėjus (kol iš niekur neatvažiavo anoks Arūnas Gečiauskas ir čempionui nenušluostė nosies).

Gerai - per tą laiką atsirado brangus R5. Ir jis, kad jį kur galas, laimi ralius. Įrodymas 1: nes dabar pasaulyje jis jau nedaug atsilieka nuo naujų WRC. Gaila, tik kad L8 ten neįleidžia - tada būtų bent penkių eurocentų vertas argumentas. Įrodymas 2: Kalle Rovanpera. Nes, žinoma, profesionalus lenktynininkas ir potencialus pasaulio čempionas, demonstruojantis keliomis pakopomis geresnes trajektorijas, juk negali būti tiesiog geresnis lenktynininkas už tuos, kuriems šis sportas yra tiesiog savaitgalio užsiėmimas? Reiškia, Rovanperos automobilis labai greitas - ne kitaip.
Reikia pigiau kažkaip, bet tuo tarpu revoliucionierių ralio komitetas į šiukšliadėžę išmetė R5LT idėją, kurią buvo galima vystyti panašiai kaip N4LT vietoje brangesnių mazgų galima būtų naudoti alternatyvas: dėžę, sparnus, bamperius ir pan. Čia, aišku, labai teigiamai atsilieps sporto piginimui. Jei R5 išties toks greitas - pirkit dabar visi pilnai homologuotus be jokių galimybių sutaupyti. Beje, tą pačią senesnio (gal turėčiau sakyti - progresyvaus?) ralio komiteto idėją N4LT 1:1 pasiėmė latviai. Sutarus ir padarius R5LT/LV/EE - žiūrėk, jau ir rinka kažkokia apčiuopiama.

Tai kur tada tas brangumas gaunasi? Lietuvos ekonomika kyla, BVP didėja, atsiranda vis daugiau įmonių, galinčių investuoti į autosportą (taip, investuoti - tik reikia savo partneriams mokėti suteikti grąžą. Tačiau dauguma jau pirmame žingsnyje susimauna, pradėdami vadinti juos rėmėjais (mol, iš gailesčio pinigus duoda)). Gyvenimas gerėja, tai kur visgi brangumas?

O gal išties FNTT ir mokesčių inspekcija geriau pradėjo dirbti ir pinigus išsiiminėti į savo juodąją kasą per sporto finansavimą pasidarė sunkiau? Viską reikia kažkaip legaliai darytis? O šita tema yra nepatogi ir niekada dorai neapkalbėta ar ne? Nieko nekaltinu. Ir kai kas nors sako, kad suomiai ar vokiečiai geriau gyvena (tai ne mes savo "ubagyne"), tai pabandykite pagalvoti, kokios ten galimybės būtų vystytis tokioms personoms kaip E.Jakas ir kuriais veiklos metais (mėnesį/dieną?) jį parištų? Niekada nekilo klausimo, kodėl jo byla niekaip neužsibaigia? Kartais ne todėl, kad tiesiog per daug susijusių ir jo nenuteisimu suinteresuotų asmenų? Galbūt ir ne.

O tiesa yra tokia: ne, Čapkauskai, ne brangus jis tapo, o paprasčiausiai nepatrauklus. Ralis nebeturi perspektyvų ir tokie lenktynininkai kaip tu, sudėjus į vieną masę su "elitiniais neliečiamaisiais, nepakeičiamaisiais" teisėjais, yra viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl niekas nebenori čia eiti.
Kas dar liudija bendrą vaizdą: jei pilnos keiksmažodžių ralio reklamos yra visuotinai priimtinos, jei atmosfera renginiuose nesuteikia pasitenkinimo ir jei sportas neturi savo įvaizdžio - niekas čia ir nebeateis. Galėsit dalintis medaliais tarpusavyje, jei dar bus kam juos užkabinti.
Jei niekas nevertina, kad vienas populiariausių sportininkų Lietuvoje, pasaulinio masto autosporto varžybas išmainęs į vietinį čempionatą su 150k followerių Facebooke, jums atneša daugiau su autosportu nesusijusios visuomenės dėmesio nei visi kiti ralistai bendrai sudėjus - niekas jums nebepadės. Pažiūrėkime iš šalies: kam trintis tris dienas kažkokiuose kaimuose, kratantis šunkeliais, jei gali užsiimti daug naudingesne veikla?

Bet jei naujojo RK pirmininko vienas tikslų yra tiesiog išlaikyti dalyvių skaičių, tai apie sporto rebrandingą šnekėti panašiai kaip su viduramžių barbarais apie GPS palydovus.

Live and let die ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Pir, 2017 08 14 11:32 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2007 08 31 09:37
Pranešimai: 737
Miestas: Kaunas
Toki slamsta rasinedamas pats diskredituoji "viena populiariausiu sportininku Lietuvoje". Vapaliojimai apie kazkokias N4LT ir R5LT yra ne ka geriau nei Ralio reklama su keiksmais. Reik dekot tam, kas laiko pavadi ir tai lieka periferijoje. Aciu!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Pir, 2017 08 14 12:54 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2007 10 15 13:55
Pranešimai: 1657
Miestas: Vilnius
Visų geriausia yra vapaliot, kad viskas išsispręs savaime ir toliau nieko neveikti. Lietuvos raliui pakelti reikia plano ir naujų idėjų, o ne "senų patikrintų kadrų". Žiedą tokie irgi vystė, vystė ir niekaip neišvystė. Kol neatsirado Fast Lap ir nesuvystė jų pačių :)

Ne visos naujos idėjos suveikia kaip norisi, bet jei žinotume receptą, kaip padaryti idealiai, nekiltų diskusijų. Betgi buvo išmesta ir daug žemiškų idėjų: kodėl komiteto lygmeniu nebeskatinama A ar B lygos etapuose kviesti standartus su greičio ruožais kitose vietose, bet kad visi dalyviai kaskart suvažiuotų į tą pačią vietą? Čia juk asmeninių kontaktų, pažinčių užmezgimas ir tiesioginis potencialių dalyvių įtraukimas į sportą.

Kam reikėjo nutraukti RK komunikaciją su visuomene pranešimų spaudai pavidalu? N40 net neteko "priešų" ir nutilo su komunikacija. Gabartas Wannabeclarkson tik karts nuo karto kažką parašo už 150 pinigų, bet čia ne komiteto nuopelnas.

Kur angliški reglamentai? Kaip užsieniečiui sužinoti apie Lietuvos ralio čempionatą? Net prie Kaminsko komitete tokie buvo.

Sakyčiau, "futbolinis" rezultatas kol kas 10:1 (predecesoriaus naudai) - ir tai ta viena bankė įkrito nuo štangos mušant vienuolikametrinį dar pernai žiemą :mrgreen:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Ralio komitetas 2015+
StandartinėParašytas: Pen, 2017 09 01 18:49 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pir, 2007 10 15 13:55
Pranešimai: 1657
Miestas: Vilnius
https://www.motorsport-news.co.uk/columns/the-flaw-in-the-r5-formula/

Beje - čia solidžių internacionalinių šaltinių "vapaliojimai" apie R2 ir R5 atrišimą nuo gamintojų monopolijos. Kuo faktiškai ir buvo grįsta N4LT ir R5LT filosofija. Kažkodėl nei žodžio, kad techninius reikalavimus galima pasidaryti kokie tik šauna į galvą ir gaminti bet ką - svarbu, kad šventos karvės nebūtų iškratytos iš šventų tvartų. Tie britai, matyt, nieko apie ralį neišmano ir karvių negerbia. Nenuostabu, kad indai juos išvarė ir dabar gyvena geriau nei Jungtinė Karalystė.

Aišku, super efektyviai dirbančiam naujajam ir progresyviam ralio komitetui, kuris po dviejų mėnesių tylos pagaliau pagamino protokolą, kuriame LRČ etapą apsvarstė TRIM, o LRSČ - DVIEM sakiniais (http://www.lasf.lt/wp-content/uploads/2013/12/RK_posedzio_protokolas_nr-2017-10.pdf), greičiausiai tai bus nepakankamai progresyvu. Arba jie angliškai nesupranta ir galvos nesuka, kas irgi tikėtinas variantas :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing