Dabar yra Ket, 2019 05 23 00:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: wachsen und sie selbst stark
StandartinėParašytas: Ant, 2019 05 14 10:50 
Atsijungęs
A8

Ik gebruik nuun elektroliettabletten nu ongeveer 7 jaar. Ik ontdekte ze voor het eerst als een nieuwe hardloper toen ik in Singapore woonde, terwijl een rit van 40 minuten me een bonzende hoofdpijn bezorgde. Ik kon de hoofdpijn tegengaan door een sportdrank in te nemen, maar ik wist dat mijn tanden of taille geen gunsten zouden hebben. Je lichaam heeft genoeg glycogeen opgeslagen om je te voeden voor trainingssessies van maximaal 75 minuten of zo zonder sportdrankjes of gels.

Een vriend bracht me op nuun-tabletten die een elektrolytenvervanger zijn met slechts 1 g suiker (dextrose) Asics Gel lyte 5 Womens per portie. Nuun-tabletten worden toegevoegd aan water en vullen de elektrolyten aan die verloren gaan tijdens het sporten tijdens het sporten.

Ik stop een tablet in mijn 500 mL fles water om te drinken op mijn weg van en naar parkrun of een ander langer evenement, en ik heb altijd een nuun na een lange run. In de zomer knal ik een nuun-tablet in mijn waterflessen om een ??lange run te dragen - ik voeg een koolhydraatbron zoals een gel toe tijdens mijn run als ik 90 minuten of zo doorloop (ik zou een gel nemen met water niet nuun omdat de combinatie je buik zou kunnen verstoren). Ik geef mijn tieners nuuncties tijdens hun sportwedstrijden in het weekend in plaats van een suikerhoudende sportdrank die niet nodig is voor wedstrijden van minder dan 90 minuten. Ik denk ook dat de zoete smaak van Nuun (gezoet met stevia en een kleine www.simadelpulpo.es hoeveelheid dextrose) hen helpt om meer te drinken dan wanneer ze gewoon water in hun Adidas Ultra Boost Dámské drinkfles hadden.

Nuun komt ook in een cafe?nehoudende vorm - "nuun boost" die 40 mg cafe?ne per tablet bevat, afgeleid van groene thee. Cafe?ne vermindert de waargenomen inspanning en wordt door de AIS erkend als een A-supplement, wat betekent dat het wordt ondersteund voor gebruik en wordt ondersteund door bewijsmateriaal. Aanbevolen cafe?ne is 1-3 mg cafe?ne per kg lichaamsgewicht - dus 70 mg - 210 mg cafe?ne voor een atleet van 70 kg. Natuurlijk, als cafe?ne het niet eens is met je vasthouden aan de normale nuun.

Ik liep veel op het circuit op school zonder blessures - ik had geluk, maar het raakte me eindelijk in toen ik in de vroege jaren twintig Achilles-problemen kreeg. Ik heb tijd besteed aan het opnieuw trainen van mijn voeten en kuiten om sterk te zijn en goed te rennen, maar het had veel gemakkelijker kunnen zijn.

Als we Adidas Zx 750 Pánské deze verhoogde hielpositie gedurende lange perioden handhaven, verkorten we de kuit en achilles - vergelijkbaar met het dragen van hoge hakken om fulltime te werken. Dit kan de achterste ketting verzwakken en verhoogt het risico op enkele verwondingen, zoals de ziekte van Severs later. (Als uw kind Severs heeft, dan is het een andere benadering en discussie - blog hierover binnenkort). De voet van het kind is anders dan de volwassenen. Het heeft veel meer kraakbeen en niet alle botten zijn aanwezig tot de leeftijd van 12-14.

Als ze al een aantal jaar in een stijve zware schoen zitten, hebben ze misschien te langzaam voortgang nodig, misschien met wat krachtwerk en begeleiding. Als ze pijn hebben of als u zich zorgen maakt over de manier waarop ze lopen, vraag dan advies. Als ze jong zijn en net beginnen met schoenen te dragen - Adidas Hamburg Womens minder is meer!

Als uw kinderen geen pijn hebben, bescherm ze dan niet te veel. Laat de voet op jonge leeftijd op een natuurlijke manier groeien in vlakkere schoenen en laat ze zelf sterk zijn. Bekijk de foto van Fletch en ik met een zeer flexibele schoen!

Į viršų
 Aprašymas  

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume