Dabar yra Pir, 2019 06 24 23:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: vous avez cette respira
StandartinėParašytas: Ant, 2019 06 11 11:08 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2019 01 11 11:04
Pranešimai: 596
Ik vroeg ooit aan een collega die vele hardlopers tot collegiale en Olympische glorie heeft gecoached, wat hij beschouwde als de juiste kilometerstandtotalen om te slagen in afstanden van de 5K tot de marathon. "Dat is makkelijk," zei hij. "Je wilt zo min mogelijk kilometers rennen en toch winnen."

Hardlopers raken te vaak gevangen in de kilometerval en denken dat meer beter is. De waarheid is dat meer kilometers alleen maar beter zijn tot het punt waarop je je potentieel kunt bereiken. Daarna verhoogt elke extra mijl alleen uw Adidas Superstar Womens blessurerisico. De volgende zes regels hebben de afstandsbereiken hieronder aangegeven en kunnen u helpen uw magische nummer te vinden.

Regel 1: Hoe langer de race, hoe hoger de kilometerstand. Het is niet verrassend dat een marathonloper meer dan een 5K-specialist moet hebben.

Regel 2: De vereisten voor het aantal mijlen nemen toe naarmate de prestatiedoelen toenemen. Als het je doel gewoonweg is om een ??race te be?indigen, kun je minder mijlen rennen dan wanneer je doel het is om met een snelle tijd te eindigen.

Regel 3: Sommige mijlen tellen meer dan andere. Wanneer je wekelijkse mijlen zware trainingen, tempo-runs en korte herhalingen bevatten, zijn ze moeilijker te herstellen dan wanneer je hetzelfde volume van een eenvoudige a?robe oefening uitvoert. Dus wanneer u kwaliteitstrainingen toevoegt, verlaag dan uw totale Nike Air Max Command Hombre aantal kilometers enigszins om de extra stress te compenseren.

Regel 4: Sommige mijlen tellen meer dan andere (deel twee). Hoe verder je kilometers verwijderd zijn van het racetempo, hoe minder ze je raceprestaties zullen helpen. Het principe van specificiteit betekent dat je goed wordt in wat je beoefent. Als u meestal lange, langzame mijlen rijdt, zult u bekwaam worden in het uitvoeren van lange, langzame mijlen. Mijn ultramarathonervrienden gaan vaak vier- en vijfuurs langzame runs, die hen voorbereiden op 50-mijl-plus races maar weinig doen voor hun vermogen om een ??snelle 5K te roken.

Regel 5: Houd rekening met aanpassingen bij het verhogen van het aantal kilometers. Om letsel te voorkomen bij het verhogen van uw kilometerstand, moet u het langzaam doen en uw lichaam de tijd geven om zich aan te passen aan de toegenomen Nike Air Max Thea Donna werklast. Over het algemeen kunt u voor elke run die u doet per week een mijl toevoegen, mits u ten minste twee weken op het nieuwe niveau uitvoert voordat u weer verder gaat. Als u bijvoorbeeld zes keer per week werkt, kunt u uw wekelijkse kilometerstand met zes mijl verhogen. Blijf dan twee weken op dat hogere niveau voordat je er nog zes toevoegt.

Regel 6: Een gezonde hardloper verslaat elke keer een gewonde loper. Ik heb de theorie van mijn collega toegepast om de minste kilometers te rijden en nog steeds te winnen voor een van mijn vaak gewonde college-atleten. Deze hardloper raakte consequent gewond wanneer hij meer dan 80 mijl per week rende, hoewel dat een bescheiden totaal is voor een elite 10-K hardloper. Maar toen hij zijn aantal kilometers net onder de 80 mijl afsloot, was hij in staat om het seizoen gezond af te sluiten en een nationaal kampioenschap te winnen. Hoge kilometertotalen doen je niet goed als ze je aan de zijlijn plaatsen in plaats van de startlijn.

Ongeacht de afstand - 5K, 10K, halve marathon of een volledige 26,2 mijl - uw tijd verspillen en sneller worden is vaak het doel van een hardloper. Het scheren van minuten of zelfs seconden uit een racetijd kan bijna Adidas Superstar Mujer onmogelijk lijken. Er zijn echter door de wetenschap gestaafde methoden (in combinatie met een beetje hard werken en vastberadenheid) om te veranderen in een snellere versie van jezelf. Van krachttraining en focussen op de kern tot hersteltechnieken en het vangen van genoeg gesloten ogen, we hebben 19 beproefde manieren verzameld om u van het begin tot de finishlijn in minder tijd te krijgen.

Focus op diepe buikademhalingen. 1 Stel je maag voor als een ballon. Adidas Zx 750 Damen Elke keer dat je inademt, moet het opblazen en elke keer als je uitademt, moet het leeglopen. Als je eenmaal dat diepe, zelfs ademende schouderklopje hebt, kun je meer energie gebruiken om je te concentreren op hardlopen dan op minder effici?nt puffen en puffen.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing