Dabar yra Sek, 2019 09 22 18:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: voelde als stof bekend
StandartinėParašytas: Ant, 2019 06 11 11:25 
Atsijungęs
WRC

Vandaag is de releasedatum voor het nieuwe boek van Dr. Phil Maffetone en ik had de gelegenheid om het van tevoren te bekijken. Dit is een must voor elke hardloper, omdat het een goede beoordeling is van wat er nodig is om het beste potentieel van je lichaam te ontketenen als het gaat om hardlopen. De principes die Dr. Maffetone bespreekt, zijn niet alleen van Asics Gel Lyte 3 Femme toepassing op iemand die probeert een marathon van twee uur te breken, maar op iedereen die hardloopt.

Ik heb zijn andere boeken over hardlopen gelezen en ben het eens met veel van zijn filosofie?n. Hij neemt zijn eerdere gedachten en past deze toe op de marathontraining en hoe zij de meest elite marathonlopers kunnen helpen om het sub-uur van twee uur te bereiken. Het is absoluut binnen handbereik en na het lezen zult u begrijpen hoe en nog belangrijker, waarom het waarschijnlijk nog niet is gebeurd.

Maffetone bespreekt lopen met aerobe snelheid, voeding, trainingsschema's, hoogtetraining (met name hoeveel topsporters dit verkeerd doen) en vele andere populaire aspecten van hardlopen en training. Mijn favoriete gedeelte was natuurlijk te voet. Hij vermeldt hoe schoenen geen rol spelen bij het bereiken van een sub 2 uur durende Asics Gel Lyte 3 Herren marathon. Ik weet dat dit gek klinkt, maar veel van de elite lopers van Kenia en Ethiopi? groeiden blootsvoets op en konden waarschijnlijk hun loopeconomie verbeteren door het verwijderen van schoenen. Hij legt uit dat het kan gaan om het rennen op een rubberen parcours gedurende 26,2 mijl, waar het mogelijk zou zijn om zonder schoenuitrusting te rennen, wat de submarathon van twee uur mogelijk maakt. Lees het voordat je conclusies trekt!

Ik heb deze recensie geschreven in het traditionele formaat dat ik meestal gebruik om hardloopschoenen een tijdje terug te bekijken, maar sindsdien heb ik ze vaker gedragen dan voor testdoeleinden. Deze schoen maakte mijn vakantie !! Ik weet zeker dat velen denken dat het een waterschoen is, maar het is veel meer dan dat. Ik heb het als één gebruikt, maar het was uitermate vormvast en veel comfortabeler Nike Air Presto Donna dan een generieke waterschoen. Het overleefde 10 dagen in Hawaii en was niet een beetje gefaseerd. De voering is een speciale stof zoals hieronder besproken, die schoon bleef en niet rafelde of uiteen viel. Het zoute water heeft het niet be?nvloed en het zand ook niet. Er was ook geen slechte geur aan het einde van de 10 dagen. Het was ook perfect in het water waar er tonnen rotsen en koraal waren. Zelfs ging surfen in hen !!

Ik raad deze schoen zeker aan voor tijden waarin minimale bescherming nodig is en je in principe je huid wilt beschermen tegen hete oppervlakken op licht rotsachtig terrein. Het is heel licht en gemakkelijk om mee te reizen. Glijt ook erg gemakkelijk.

Natuurlijke wijdte voorvoet die nauw zit maar gemaakt is met een zeer ademende en elastische stof die zich aanpast aan je voet. Het is verrassend licht van gewicht en minder vertrouwelijk dan een paar sokken geloven of niet. Heeft zeker ruimte voor een normale teenfunctie. De rubberen zool is super flexibel en gevormd om de bal van je voet onder de 1e MPJ.

Er is geen. De zool is een 2 mm dunne loopzool die zacht en toch duurzaam is. Er is geen middenzool voor deze schoen anders dan de ademende high-end voelde als stof bekend als Ariaprene. Het is een zacht en duurzaam materiaal.

De schoen is volledig flexibel en kan worden opgerold. Hoewel het geheugen heeft voor de vorm van je voet, is het 100% flexibel. Geen Nike Air Vapormax Mujer stijfheid.

Ondanks de manier hoe het eruit ziet, is dit zeker geen waterschoen. Het is een lichtgewicht schoen die zeer gemakkelijk aan te trekken is en in een haast slijt. Ik ben nog niet zeker van zijn niche. Het is ontstaan ??aan de westkust, dus ik weet zeker dat het vaker wordt gebruikt in een warmer klimaat. Ik vond het leuk om snel aan te glippen als ik haast heb en geen sokken op heb. Ik denk niet dat ik hierin zou rennen, hoewel ik zeker weet dat dat wel zou kunnen.

Į viršų
 Aprašymas  

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume