Dabar yra Tre, 2019 06 26 04:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: scheinbar einfachen
StandartinėParašytas: Tre, 2019 06 12 11:11 
Atsijungęs
WRC

De correcties van deze musculoskeletale onevenwichtigheden omvatten vaak oefeningen zoals balansuitdagingen, Nike Air Max 90 Herren uitval, mini-squats, rechttoe-rechtse benen, legpressen, bruggen, verzette side-stepping en opzij liggende stijgingen van het rechte been. Vroeg in het revalidatieprogramma zijn we voorzichtig om oefeningen te vermijden waarbij de knie meer dan 60 graden wordt gebogen om de verhoogde stressplaats op het kniegewricht te beperken. Later in het revalidatieprogramma worden meer geavanceerde oefeningen ge?nitieerd, waaronder het uitvoeren van specifieke plyometrics.

Concluderend, het mechanisme van PFS is multifactorieel en daarom moet de behandeling van PFS alle genoemde factoren aanpakken. Ik beveel een uitgebreide biomechanische evaluatie aan, inclusief een video ganganalyse om de onderliggende biomechanische afbraak te corrigeren. Zodra de landingspatronen zijn aangepast, kunnen we nu werken aan het cre?ren van een sterk revalidatieprogramma dat evenwichtstraining en versterking van zowel de Nike Air Max Jewell Femme heupen als de kern omvat, terwijl het de mogelijkheid om eenvoudige functionele tests uit te voeren en te beheersen verbetert. De combinatie van pijnvrij hardlopen en verbetering van de effici?ntie zal leiden tot het uiteindelijke doel van hardlopen ...

Het debat is aan de gang over het gebruik van minimalistische schoenen en het blootsvoets lopen. Er zijn maar weinig studies gedaan en er zijn zoveel variabelen om te controleren dat deze bestaande studies praktisch irrelevant zijn. Om de ware effecten te zien van wat er met onze voet gebeurt door het verwijderen van de externe ondersteuning van een traditionele hardloopschoen met motion control, kost dit tijd. Jaren eigenlijk. Ik zou graag een voorbeeld willen geven van een hardloper die haar stijve orthesen en Nike Cortez Donna Motion Control ASICS-hardloopschoenen had verlaten en begon met het Adidas Stan Smith Damen dragen van minimalistische schoenen. De New Balance Minimus met een nul daling om exact te zijn.

Ze was 34 twee en een half jaar geleden en had flexibele platte voeten, een valguspositie van de calcaneus (de hielboterhoek naar binnen gericht als je van achteren observeert), en valgusknie?n (knielende knie?n). Haar symptomen bestonden uit kniepijn en frequente lage rugpijn. Ze droeg aangepaste, stijve orthesen die werden ge?mplementeerd om haar boog- en hielbot opnieuw uit te lijnen. We hebben haar mijn overgangsprotocol laten volgen van het verwijderen van de orthesen voor het eerste deel van een run en deze vervolgens voor de rest vervangen. Als voorbeeld, voor een loop van drie mijl zouden de orthesen voor een halve mijl worden verwijderd en vervolgens weer worden ingebracht voor de resterende 2,5 mijl. Dit werd geleidelijk elke Adidas Zx Flux Mens week verhoogd totdat ze in staat was om comfortabel zonder hen te rennen. Hetzelfde werd gedaan voor de motion control-schoenen, maar op een langzamere manier. Ik raad aan om de 10% -regel te gebruiken. Elke week wordt het aantal kilometers verhoogd met de minimalistische schoen met 10%. Nogmaals, de nieuwe schoen wordt het eerst gedragen en de run wordt voltooid in de traditionele schoen. Dit kan soms tot 6-8 weken of langer duren, afhankelijk van het rennende niveau van een persoon voordat de volledige overgang is gemaakt. Vaak zeg ik tegen de pati?nt dat het 3 maanden duurt om veilig over te gaan. Onthoud dat drie maanden een oogwenk kunnen zijn in het hele schema van dingen, zoals veel pati?nten mij jarenlang pijn aandienen.

Į viršų
 Aprašymas  

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume