Dabar yra Sek, 2019 09 15 18:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: minimalistes causent moins
StandartinėParašytas: Tre, 2019 06 12 11:16 
Atsijungęs
WRC

De afgelopen vier jaar heb ik geholpen met het verplaatsen van de overgang van motion-control hardloopschoenen en orthesen en het is geweldig om te zien dat de ACSM deze filosofie heeft geaccepteerd. Jammer genoeg zijn mijn bestuursorganen, de American Podiatric Medical Association en de American Academy of Podiatric Sports Medicine, hier niet mee akkoord gegaan en zijn ze gevolgd. Ik heb pogingen ondernomen en sommige van mijn artikelen werden door deze organisaties alleen gepubliceerd om kritiek en controverses van de andere leden op te wekken. Ik werd belachelijk gemaakt omdat ik de Amerikaanse Academie voor Podologische Sportgeneeskunde in dit artikel vertegenwoordigde, omdat het niet voorstander was van orthesen en Nike Internationalist Dames schoenen om loopblessures te behandelen of te verminderen. Het heeft tijd gekost maar we zien eindelijk een verandering en ik ben blij dat ik er deel van mag uitmaken. Hopelijk kan ik in juli, wanneer ik lezingen geef op de Nationale Vergadering voor The American Podiatric Medical Association op blote voeten, de denkprocessen van mijn collega's veranderen. Focus op de hardloper, niet op de SCHOENEN!

Houd er rekening mee dat alle lopers proneren of de voet naar binnen laten vallen. Pronatie is een normale voetbeweging tijdens lopen en rennen. Alleen pronatie zou geen reden moeten zijn om een ??hardloopschoen te selecteren. Lopers kunnen tijdens het winkelen te horen krijgen dat omdat pronatie aan de gang is, een schoen met ondersteuning van de voetboog het beste is. In feite kan het tegenovergestelde waar zijn. Pronatie moet optreden Nike Cortez Femme en is een natuurlijke schokdemper. Het stoppen van pronatie met materialen in de schoenen kan mogelijk voet- of knieproblemen veroorzaken.

Hier is een artikel gepubliceerd in Outside Magazine dat onthult hoe schoenen geen verwondingen veroorzaken, lopers maken hun eigen letsel. Ik ben verschillende keren ge?nterviewd door Outside Magazine en ze hebben opengestaan ??voor discussie over hoe schoenen niet veel verschil maken. Ik bracht uren door met een bepaalde journalist die toen nooit mijn opmerkingen Asics Gel Lyte 5 Damen noemde. 6 maanden later was ik toen te zien in een column die Men's Health deed over hardlopen, zoals hier te zien is. Op het moment was dit een geweldige recensie over blootsvoets lopen. Wat betreft Outside Magazine lijkt het erop alsof ze het onderwerp gebruiken om aandacht te krijgen en het dan niet eens zijn met het concept van blootsvoets lopen. Onthoud dat blootsvoets lopen een hulpmiddel is om mensen vorm te geven en spieren te versterken. Is het voor iedereen? Absoluut. Het is een hulpmiddel voor iedereen. Als je niet op blote voeten kunt rennen, weet je waarschijnlijk niet hoe je moet rennen. Mijn punt is om niet op een schoen te vertrouwen om te leren. Vertrouw me, ik loop in schoenen. Ik draag en test veel van hen. Voor marathons heb ik naast niets zo goed als gepolsterde schoenen gedragen. Ik loop nog steeds veel Adidas Zx Flux Femme van mijn kilometers in de loopband op blote voeten en buiten in FiveFingers of een echt lichtgewicht schoen.

Į viršų
 Aprašymas  

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume