Dabar yra Pir, 2019 12 16 06:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: darauf reagieren werden
StandartinėParašytas: Tre, 2019 08 14 07:32 
Atsijungęs
WRC

Momenteel heeft dit model geen Bluetooth-connectiviteit, dus u zou een hoofdtelefoon met een kabel moeten gebruiken.

Toen het Apple-horloge werd uitgebracht, was ik verheugd om het te gebruiken voor het rennen met muziek (hoewel het een nogal slecht lopend horloge zonder GPS is) omdat het Bluetooth-connectiviteit had die zou werken met Bluetooth-hoofdtelefoons. Dus toen ik de kans kreeg om deze hoofdtelefoon te proberen, was dit het ideale moment.

In plaats van in detail te treden op de kwaliteit van het geluid en de pasvorm, ga ik uitleggen Nike Air Vapormax Mujer waarom ik denk dat de meeste mensen deze niet willen gebruiken om mee te lopen. Bluetooth. Periode. Het werkt niet als gevolg van signaaloverdracht en waterinhoud. Wat betekent dat!!?? Het betekent dat als de twee apparaten die met elkaar moeten communiceren zich op uw lichaam bevinden en niet dicht bij elkaar zijn, het watergehalte in uw lichaam de signaaloverdracht zal verstoren en het vermogen om de muziek te horen vrijwel ru?neert. Hoe erg?? Nou, de eerste run die ik probeerde met mijn Apple Watch resulteerde in frustratie als gevolg van muziekonderbrekingen om de 20-30 seconden. Soms was het zelfs nog vaker en erg vervelend. Ik dacht dat het het horloge was of dat ik met tussenpozen signalen oppikte van huizen waar ik langs liep.

Ik gebruikte toen dezelfde hoofdtelefoon als mijn nieuwe iPhone 6S terwijl ik het gazon maaide Asics Gel Lyte 5 Mujer (ja, ik maai mijn eigen gazon en geniet ervan !!). Zelfde probleem. Ik merkte zelfs dat elke keer als ik me voorover boog om de bagger van de maaier te verwijderen, de muziek uitschakelde. Ik luisterde naar CNN via een XM-app, dus ik dacht meteen dat het de app was. Fout. Het ging zo door dat ik dacht dat de wifi-verbinding en de LTE-verbinding voor elkaar vochten, dus ging ik meteen naar LTE. Dezelfde problemen. Op dit moment dacht ik dat het probleem met de hoofdtelefoon lag. Dus reikte ik naar het contact dat ik voor hen had. Mij ??werd gevraagd: "waar heb je je iPhone bewaard terwijl je naar de muziek luisterde?". Nadat ik had uitgelegd dat het in mijn zak zat, was het antwoord eenvoudig.

“Ik had het gevoel dat was waarom. Dit is een veel voorkomend probleem bij Bluetooth-hoofdtelefoons over de hele linie. Het signaal wordt Adidas Nmd Dames verbroken door het water in je lichaam. Het wordt door alle fabrikanten aanbevolen om een ??armhuls te gebruiken voor optimale signaalprestaties. ”

Voor de zekerheid was ik benieuwd hoe de slechtvalken door de jaren heen zijn veranderd. Het voldeed aan mijn verwachtingen en nog wat. Het heeft een druppel van 4 mm (22,5 mm / 18,5 mm) en weegt 10,5 gram.

Een belangrijke verbetering die ik heb opgemerkt in de schoen is de toevoeging van Saucony's Everun, die superieure demping biedt.

De vorige versie van de slechtvalken die ik had, was gebouwd voor duurzaamheid van het parcours, maar had niet genoeg demping naar mijn smaak.

De tussenzool zorgt voor een soepele rit en geeft de hardloper een behoorlijke pushoff wanneer hij door het terrein gaat.

Hoewel er schoenen zijn die een superieure versnelling bieden, zijn de slechtvalken niet Nike Air Max 2017 Femme gebouwd voor razendsnelle snelheid. Ze doen heel veel dingen heel goed, maar geen enkel aspect bijzonder goed.

Evenzo zijn er betere opties voor trailrunners die gedijen in modderige, zanderige, besneeuwde en andere atypische omstandigheden. Als dit jouw jam is, zijn de Peregrine ISO's waarschijnlijk niet voor jou.

Maar als je af en toe paden met dergelijke obstakels raakt, helpen de Peregrine ISO's je de uitdaging aan. Ze nemen wel wat modder mee naar huis in de lippen als souvenir.

Į viršų
 Aprašymas  

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume