Dabar yra Tre, 2019 09 18 15:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: haben auf lange
StandartinėParašytas: Tre, 2019 09 11 04:38 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2019 01 11 11:04
Pranešimai: 811
Er zijn duizenden hardlopers over de hele wereld met platte voeten en zijn prima hardlopers en gaan goed met hun problemen om. Sommige van de beste hardlopers ter wereld hebben zelfs platte voeten. Het enige wat u hoeft te doen is uw voeten goed begrijpen, de nodige voorzorgsmaatregelen nemen en leren hoe Nike Internationalist Dames u dit moet doen. Er zijn zoveel oplossingen voor problemen van hardlopers met platte voeten.

Leer de juiste techniek van hardlopen - Een fysiotherapeut kan u adviseren welk deel van uw voet het eerst landt tijdens het hardlopen en stappen houden. Wees je ervan bewust en leer welk type hardlopen het beste voor jou is, of het nu voorvoet, middenvoet of hiel is. Houd een rechte houding tijdens het rennen om complicaties te voorkomen wanneer u met uw platte voeten rent.
Een goede hardloopspecialist moet in staat zijn om uw pas en boog te meten en u te leren hoe u uw voeten tijdens het hardlopen Nike Air Max Tavas Womens opnieuw kunt uitlijnen.
Draag goed passende schoenen - U als hardloper met platte voeten moet een goed paar hardloopschoenen kiezen om voldoende steun voor de voetboog te bieden. Voeten en looppatronen zijn er in alle maten en vormen en elk Adidas Superstar Donna paar voeten heeft unieke behoeften op het gebied van stabiliteit, ondersteuning en natuurlijk comfort. Vraag hulp aan een professional die u het juiste advies kan geven over welke schoenen het beste zijn voor uw platte voeten.
Orthesen - Inlegzolen kunnen in uw hardloopschoenen worden geplaatst. Deze bieden extra ondersteuning en zorgen voor een juiste uitlijning en stabiliteit van uw voeten. Krijg hulp van een fysiotherapeut om de meest geschikte inlegzolen voor u te kiezen. Orthotics kunnen op maat worden gemaakt op basis van een precieze indruk van uw voeten.

Het is gebruikelijk om anderen te horen zeggen: "Ren je eerste mijl SUPER langzaam !!!", of als je een tempo van 9:00 nastreeft, ren dan de eerste mijl op 10:00 mijl. Het resultaat hiervan is precies dat - een super trage mijl of het verlies van een minuut dat je dan moet Adidas Superstar Hombre goedmaken. Het bericht dat ze zouden moeten doorgeven, DOE het NIET voor je eerste mijl. Door te snel te rennen, kun je dat opgeslagen glycogeen te snel verbranden, maar het is in geen geval een hele minuut langzamer om het juiste te doen. Ga uit op je gewenste racetempo met het doel niet sneller te rennen.

Ik ga de laatste 6 mijl 'oppakken'.

De meesten van hen die trainden voor de volledige marathon deden waarschijnlijk 20 miler als hun lange run. Met de gedachte om een ??PR te krijgen of een specifieke tijd te verslaan denken sommigen dat ze zullen proberen de laatste kilometers harder Nike Air Max Command Mujer te rennen. Realistisch gezien, zelfs als je elke minuut een minuut sneller liep (wat erg moeilijk is in deze fase van de race), zul je slechts zes minuten verbeteren. Vanuit glycogeen- en zuurstofoogpunt zou het effici?nter zijn om de hele race 10 seconden per mijl sneller te rennen en dan de laatste 3 mijl zo snel mogelijk op te pakken.

Voor degenen die de helft hebben getraind, is dit een andere situatie en geldt dit niet. Als de laatste zes in dit geval sneller zouden lopen, zou dit aansluiten bij een 'negatieve splitsing'.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
© phpBB Group, Xtra Racing