Dabar yra Tre, 2019 09 18 15:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: duwen en uw lichaam
StandartinėParašytas: Tre, 2019 09 11 09:52 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2019 01 11 11:04
Pranešimai: 811
Voetaanval is het eerste aspect dat moet worden aangepakt. Er bestaat een algemeen misverstand dat alle aspecten van het lopen, of het nu gaat om lopen of rennen, moet beginnen met een hakaanval. Na een slag in de hiel wordt de kracht naar de buitenrand van de voet gedragen en beweegt dan naar binnen naar het grote teengewricht. Daar wordt een grote hoeveelheid kracht gecre?erd om Nike Air Max Command Femme het lichaam naar voren te stuwen. Veel hiervan wordt toegeschreven aan Root et al, in hun bespreking van wandelende mechanica, die door de jaren heen op de een of andere manier is overgegaan naar hardlopen (20). De arts zal soms de schoenuitrusting onderzoeken om te zien of er slijtagepatronen zijn die wijzen op verhoogde pronatie, zoals aangegeven door slijtage die meer aan de binnenkant van de hiel wordt gezien dan aan de buitenkant.
Het probleem met deze route is dat we geen wetenschappelijk onderbouwde studies hebben om aan te geven dat hiel slaan de juiste manier is om te landen tijdens het hardlopen. Recente studies tonen zelfs hogere blessures aan bij collegiale cross-country hardlopers die toeslaan dan bij degenen die voorvoet slaan (21 en 22).

Talrijke studies hebben geschoeide en niet-geschoeide lopers vergeleken en een voorvoetaanvalspatroon Nike Air Presto Damen is aangepast voor Adidas Zx Flux Womens degenen die zonder schoenen lopen (23 tot 27). We zien allemaal dat elite hardlopers vaker voorvoet slaan dan langzamere recreatieve hardlopers, zoals aangetoond door Larson et al (28 en 29). Er is bewijs dat het menselijk lichaam van nature de neiging heeft om op de voorvoet of middenvoet toe te slaan wanneer het op blote voeten loopt of in minimalistische schoenen (23 en 26).

Een warming-up is belangrijk voordat je op pad gaat, omdat het je gewrichten, botten en spieren losser maakt. Een ander voordeel van een warming-up is dat het geleidelijk je hartslag verhoogt, zodat je gemakkelijker in het ritme van hardlopen kunt komen.

Hier zijn enkele idee?n om te beginnen:

De gemakkelijkste manier om op te warmen is om drie tot vijf minuten te lopen. Het maakt je lichaam klaar voor training en uit de zitmodus.
Strides Adidas ZX 750 Femme zijn nog een eenvoudige warming-up. Doe vijf tot zes stappen van 100 meter om bloed naar uw spieren te duwen en uw lichaam te helpen bij de overgang naar de loopmodus.
Butttrappen kunnen tijdens het joggen worden gedaan. Begin met 10 aan elke kant. Naarmate je beter wordt en ze gemakkelijker worden, kun je hoge knie?n toevoegen aan de rotatie. Uiteindelijk kun je vijf kontschoppen doen en vervolgens vijf hoge kniestappen. Deze combinatie rekt de quads en bilspieren.
Overslaan is een Nike Air Max 95 Damen leuke en eenvoudige warming-up. Sla 25 tot 50 meter over terwijl u het bereik van elke skip verhoogt.
Een afkoeling houdt het bloed stroomt, zodat het bloed niet plotseling stopt met stromen door je lichaam. Als dit laatste gebeurt, kunt u een licht gevoel in het hoofd krijgen door de daling van de hartslag en bloeddruk. Een goede afkoeling helpt ook melkzuur uit je spieren te werken om de pijn die je de volgende dag voelt te verminderen.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
© phpBB Group, Xtra Racing