Dabar yra Ant, 2019 10 22 10:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: expliquons pourquoi
StandartinėParašytas: Tre, 2019 10 09 04:51 
Atsijungęs
WRC

In oktober deed ik een aantal audioblogs over de marathon van Snowdonia en Dublin. Dit kwam vooral omdat ik dacht dat ik na het uitvoeren van beide in een weekend geen energie meer had om te typen en dit leek een goed alternatief.

Ik vond het heel leuk om ze te maken, dus ik dacht dat ik wat meer zou doen en ze beschikbaar zou maken als echte podcast-dingen.

In de geest van die eerste twee audioblogs, waar ik Nike Air Max 95 Mujer met mijn vriendin Katie praatte terwijl ze marathoncursussen rondliep, wil ik de podcasts zo echt (niet-studio) mogelijk maken. Dus, waar ik kan, worden de podcasts opgenomen tijdens de vlucht.

Ik heb via internet veel mensen ontmoet die, door te suggereren dat we gaan hardlopen of samen racen, ik een aantal geweldige chats met heb gehad. Het is een goede manier om mensen te leren kennen. Dus ik heb een paar mensen die ik ken, en een paar die ik graag zou willen weten, uitgenodigd om met mij te gaan hardlopen terwijl ik het opneem.

Sommigen zullen ongelooflijk getalenteerde hardlopers zijn die epische uitdagingen zijn aangegaan, anderen zullen beginners zijn die net beginnen met hardlopen. Zolang ze rennen, praat ik met ze, omdat ik geloof dat iedereen iets interessants te zeggen heeft als je de juiste vragen stelt.

De eerste twee podcasts zijn nu beschikbaar op iTunes. Het zijn de originele audioblogs van SnowDublin. Als je ze nog niet hebt gehoord, moet je ze gaan downloaden. En als je al naar ze hebt geluisterd, moet je daar toch naartoe gaan, me een sterbeoordeling geven en je abonneren, want dan krijg je om de zoveel tijd een mooie nieuwe podcast rechtstreeks in je oren.

Ja, 'om de zoveel tijd' is een beetje vaag. Ik Adidas Zx Flux Mujer probeer het meer dan eens per maand te halen, maar het zal zeker niet wekelijks zijn. Het is allemaal een beetje een experiment. Ik beloof dat ik niet zal zingen in toekomstige afleveringen.

Ik heb het uitstellen naar de sportschool voor meer dan af en toe een yogales of een snel spelen met de gewichtenmachines nu al een tijdje. Ik haat de sportschool niet, maar ik ben er niet dol op. Omdat het weer kouder is geworden en mijn benen langzamer zijn, heb ik verschillende beloften met mezelf gedaan om wat intervallen op de loopband te doen. En toen ging ik niet.

Na weken van uitstellen richtte ik me tot een kleine barrière voor mij die naar de sportschool ging: ik kocht een nieuw slot voor de kluisjes.

Het is dom dat het vergeten van de code tot een slot van £ 5 had betekend dat ik iets zou uitstellen dat ik al weken wilde doen. Ik kocht een vervanger en, hey presto, de gedachte om naar de sportschool te gaan was veel aantrekkelijker - geen zorgen te maken over het achterlaten van mijn telefoon en tas in de kleedkamers terwijl ik onder de douche was verdwenen, en ook mijn weerstand om te gaan.

Ik heb lang geleden geschreven over hoe ik, toen ik op reis was in Australi?, steeds mijn looppas misliep omdat mijn hardloopschoenen onderaan mijn rugzak zaten en het lastig was om weer uit te pakken en in te pakken. Ik ben net zo langzaam in het oplossen van dit soort overduidelijk voor de hand liggende problemen als ik nu aan het rennen ben. Nadat ik mijn hardlooppakket naar de bovenkant van de tas had gepakt, begon ik veel meer avonturen te beleven.

Dus als er een tip is die ik je voor 2015 zou geven, is dit het volgende: beslis wat je wilt doen en zoek uit Adidas Zx Flux Damen wat je in de weg zit.

Dit ding dat je wilt doen, kan groot zijn (door verschillende landen fietsen) of kleiner zijn, maar nog steeds belangrijk (een keer per week naar de sportschool gaan). Er zullen een paar barrières zijn tussen jou en dit ding - je bent je hangslotcombinatie voor de sportschool vergeten of je hebt geen fiets. En je moet een manier vinden om er doorheen, over of rond te gaan.

In 2015 ben ik van plan twee ultramarathons te lopen. Ik ben ook van plan me te kwalificeren bij een PT en op een groot fietsavontuur te gaan. Sommige van de belemmeringen voor mij om deze dingen te doen, hebben te maken met training: tijd vinden om te trainen, de motivatie vinden en vaststellen wat me weerhoudt om de training te volgen. Sommigen van hen zijn financieel (racekosten, cursusgeld, materiaalkosten). Sommigen van hen zijn Nike Air Max 97 Damen echte barrières en sommigen van hen worden waargenomen.

Deze week bood John Lewis vriendelijk aan mij iets te sturen om me te helpen mijn gezondheids- en fitnessdoelen in 2015 te bereiken. Ik vroeg om een ??Garmin Edge Touring GPS zodat ik volgende zomer in een week zo ver mogelijk door Europa kan fietsen. Nu is er geen excuus dat ik niet weet waar ik heen ga, alles wat ik moet doen is weer op de fiets en pedaal stappen.

Į viršų
 Aprašymas  

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume