Dabar yra Pir, 2019 11 18 01:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: verdiente den besten
StandartinėParašytas: Ket, 2019 11 07 08:43 
Atsijungęs
WRC

Wij (ieder van jullie die dit leest inbegrepen) zijn allemaal om verschillende redenen van start gegaan. Toen we echter "lopers werden", realiseerden we ons allemaal hetzelfde; hardlopen redt levens. Het is meditatie, cardio, krachttraining allemaal in één verpakt. Het is linkervoet rechtervoet, herhaal, totdat de klus is geklaard. Hardlopen leert ons waartoe we in staat Nike Air Pegasus 83 Donna zijn en vereist dat we alle stappen zetten voordat we de beloning krijgen. Langeafstandslopen leert ons dat de eerste mijl een leugenaar is, en dat alles wat de moeite waard is om ons uit te dagen, en dat het in de uitdagingen is die we groeien. Hardlopen verandert onze "ik kan niet" innerlijke stem in een "ik kan" en "I DID!".

Het is in die lessen dat we een zalf vinden voor de effecten van generatie-armoede en de impact van een lage sociaal-economische status op onderwijs. Door kilometers heen kunnen we jarenlange schade ongedaan maken die wordt veroorzaakt door een onstabiel thuisleven, een laag zelfbeeld, slechte interacties met volwassenen, enz. Lone Star Running Project (LSRP) is een mentorgroep. We veranderen de innerlijke stem van onze jeugd, en door dit te doen, kunnen we misschien de loop van het leven van die jongen Nike Internationalist Homme veranderen. We matchen tieners met volwassenen en rennen drie dagen per week een semester naast elkaar. In dat semester nemen we de kinderen van 1 mijl op het spoor naar de finish van een halve marathon. Bij elke stap helpen we karakter op te bouwen, kleine en grote doelen te stellen, conflictbeheersingsvaardigheden (zowel intern als extern) te verbeteren en de vlammen van de ziel te stoken.

We zitten in ons 4e seizoen en we hebben al tientallen levens veranderd. Fall semester wordt besteed op de weg, en Spring semester is op de paden. LSRP is ontworpen op basis van een programma in Bartlesville, OK genaamd Run the Streets. Een van onze oprichters werkte eerder met dat programma en besloot een soortgelijk programma in onze regio te starten. We zijn nu gevestigd in twee steden in Texas. Onze mentoren vari?ren in loopervaring van een Nike Air Pegasus 83 Homme Unogwaja tot eerste keer halve marathon finishers. Wij zijn advocaten, dierenartsen, leraren, timmerlieden, bedrijfseigenaren en personal trainers. Het belangrijkste is dat we allemaal de levensveranderende invloed van hardlopen en vooral hardlopen op de paden hebben ervaren. Onze jeugd is even divers. Veel van onze hardlopers voegen zich bij ons als een manier om te ontsnappen aan de verwachtingen van falen die de maatschappij op hen heeft gesteld. Sommigen doen mee na het overleven van enorme gezondheidsrisico's. Anderen doen mee omdat iemand hen vertelde dat ze nergens succesvol in zouden kunnen zijn. Ik heb de jeugd bij ons zien komen met een vuur in hun ogen en anderen met wolken. Ieder van hen die zich inspande, vertrok met zijn hoofd iets hoger gehouden.

Dit najaar moet ik rennen met een student die ik al twee jaar ken. Miss. R ontwikkelde PCOS als tweedejaars op de middelbare school. Dit werd pas vastgesteld nadat ze in het ziekenhuis was opgenomen met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Herlees dat. Laat dat maar Nike Air Pegasus 83 Herren doordringen. Sophomore. PCOS. Buitenbaarmoederlijke. Lees het opnieuw. Onthoud wat je deed toen je 15 was. Ze kon niet sporten. Nu, een senior en gezond, besloot ze om het proberen te proberen (waarschijnlijk omdat ze een echt opdringerige leraar heeft). Er is dat oude gezegde over een eend en water, en dat is Miss R. en rennen. Of ze nu haar eerste mijl liep, of een trainingsrun van 8 mijl, ze bleef glimlachen. Ze is altijd zo stil en voor zichzelf geweest in de klas. Na het afronden van haar 13.1 in december, is ze nu begonnen met het praten heel effectief tegen onze baanjongens omdat ze zichzelf "afstandlopers" noemen. Ze rennen 1 mijl, ze rent 13,1 ... Ik moet er elke keer om lachen. Ik zal haar trotse grijns nooit vergeten.

Voor Miss R liep ik met Miss A, die onbeschrijfelijk stil was. Ze worstelde de eerste weken met elke stap van elke run. Toen kwam de zaterdag voor de run van 5 mijl. Miss A. bloeide! Het was alsof haar geest gewoon wachtte. Haar schouders ontspanden, haar gesprek vloeide, haar glimlach was eindeloos. Ze verbeterde gestaag voor de rest van het semester en voltooide haar 13.1 op enkele zware paden in zeer modderige omstandigheden. Ze verdiende de meest verbeterde hardloper, en ik ontdekte later van haar leraren dat het vertrouwen onmiddellijk overging naar de klas.

Į viršų
 Aprašymas  

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume