Dabar yra Pir, 2020 05 25 20:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: enveloppe solidement
StandartinėParašytas: Ket, 2020 05 21 07:34 
Atsijungęs
N1

Toen de race voorbij was, stond ik rond met alle mensen die ik had ontmoet, at ik een banaan en praatte ik met andere hardlopers over waar we allemaal vandaan kwamen. Ik keek rond naar de prachtige woestijn waar ik maanden van had gedroomd terwijl ik een verschrikkelijke heuvel in Main Street opliep om te trainen en Nike Air Max 180 Herren realiseerde me dat het inderdaad behoorlijk dromerig was. En toen, tijdens de busrit naar huis, begon ik na te denken over welk pad ik daarna zou lopen omdat die wedstrijdleider gelijk had, ik was verslaafd.

Dus hier ben ik, anderhalf jaar later, een complete en volledig toegewijde trail-junkie. En hier is wat ik u wil vertellen, alle moeders en dochters en echtgenotes die er precies zijn zoals ik was. Ieder van jullie die zich afvraagt ??waar je de tijd zou vinden, hoe je ooit op adem zou komen, een heuvel oprennen en dan weer naar beneden, en dan thuiskomen en het avondeten kunnen koken en de was kunnen vouwen. Hier is het antwoord. Jij zal. Wil je weten waarom? Omdat trailrunning een sport is die je teruggeeft. Het geeft je geluk, frisse lucht, nieuwe vriendschappen en een gemeenschap van andere mensen die net als jij zijn.Nike Air Max 270 Damen Mensen die een moment uit hun drukke leven, hun stadsleven proberen te halen, om iets heel anders te doen.

In de dagelijkse gang van zaken is het zo gemakkelijk om verstrikt te raken in wie we zijn voor anderen, niet wie we zijn. Trailrunning kan dit oplossen. Het heeft voor mij en ik geloof dat het ook voor jou kan. Ik breng nog steeds het grootste deel van mijn dagen door met het oppakken van hondenpoep, het schrobben van vuile potten met spaghetti en het kijken naar Disney Jr., maar ik zorg er ook voor dat ik wat tijd voor mezelf neem. Tijd om te trainen voor andere trailraces (ik ben dol op Evergreen Trail Runs in de Pacific Northwest), tijd om in de bergen of de woestijn of het bos te zijn. En die tijd besteden aan hardlopen, alleen of met vrienden, heeft de dagen dat ik de hele dag werk of met kinderen ruzie maak, veel Nike Air Max Sequent 2 Damenwaardevoller gemaakt. Ik heb een manier gevonden om van elk moment te genieten waar ik ben, of het nu op pad is of in de wasruimte, want het is allemaal mooi.

Het komt erop neer dat trailrunning me een beter persoon heeft gemaakt, en ik heb iemand die dat kan detacheren. Ik heb me onlangs aangemeld voor mijn eerste trailmarathon Cascade Super Series en werd bijna meteen getroffen door 'mama schuld'. Ik belde mijn man en liet hem weten dat ik misschien niet de tijd zou hebben om me te committeren aan de marathonafstand en dat ik er misschien niet mee door zou gaan. Hij luisterde rustig en daarna namen we afscheid. Hij belde me een uur later en mijn man, die gewoonlijk luistert naar mijn steeds veranderende meningen en me gewoon laat doen waar ik zin in heb, had een mening met mij te delen.

'Ik zat erover na te denken', zei Nike Air Force 1 Pánské hij, 'ik vind dat je moet blijven trainen voor de marathon. Het is goed voor je '', zweeg hij. 'Je lijkt gewoon gelukkiger.' Mijn man is een man van weinig woorden, maar dat waren alle woorden die hij op dat moment moest zeggen. Hij had gelijk. Ik ben gelukkiger. Hardlopen, met name trailrunning, heeft van mij een betere vrouw, een betere moeder, een beter persoon gemaakt. Het heeft me geleerd dat ik sterk ben, dat ik door kan gaan, zelfs als ik wil stoppen en dat ik bergen kan veroveren, zelfs hele grote. Het beste is dat mijn dochter door naar mij te kijken zal weten dat zij dat ook kan.

Overal waar ik kijk, ligt sneeuw of ijs. Het sneeuwde. Het smolt. Het is bevroren. Elke stoep, elke weg, overal waar je kijkt, er is iets. Het is moeilijk om te lopen, laat staan ??rennen. En als het geen ijs of sneeuw is, is het sneeuwbrij.

Het risico van uitglijden en vallen is heel erg re?el. Het risico om ziek te worden omdat je voeten nat zijn, is heel erg re?el.

Dus hoe kun je het rennen onder deze omstandigheden veiliger maken?

Kijk eerst hoe je loopt. Als u op een gladde ondergrond rent, moet u oppassen dat u niet te hard loopt. Hierdoor ligt je massacentrum te ver voor je en kan de kans groter worden dat je je evenwicht verliest. Probeer je voet direct onder je heupen te laten landen, dit geeft je meer stabiliteit en meer van je voet zal contact maken met de grond, waardoor er een groter oppervlak ontstaat om op te landen. En net als tijdens het rijden wil je niet snel remmen op ijs. Wanneer u met uw hiel de grond raakt, wordt u vertraagd en gedraagt ??het zich effectief als een rem in uw auto.

Sneeuw en ijs brengen zout, dat schoenen kan vernietigen. Het kan zijn dat je in de verleiding komt om een ??oud, versleten paar te zoeken waar je niet om geeft. Nee. Je wilt schoenen met een goede grip en voldoende schuim om elke impact op te vangen. Een paar schoenen ru?neren is beter dan je enkel breken. Kijk naar schoenen die Nike Air Pegasus 89 Damen speciaal zijn gemaakt voor hardlopen bij koud weer, zoals de adidas Energy Boost 2 ATR hardloopschoenen.

U kunt echter het beste wedden op trailschoenen. Je wilt schoenen die je voeten warm en droog houden en die meer grip bieden. De Salomon X-Scream 3D is een goede gok, net als de Salomon X-Mission 2, de ASICS GT-2000 3 en de Hoka One One Challenger ATR.

Vermijd race-flats of schoenen die weinig tot geen loopvlak hebben. Natuurlijk kun je in echt ijzige omstandigheden altijd zoiets als een Yaktrax toevoegen.

Į viršų
 Aprašymas  

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 10 svečių

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume