Dabar yra Pen, 2018 07 20 10:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Pranešimų taisyklės temai “Automobilių projektai”:

1. Šioje skiltyje kuriamos temos privalo būti apie sportinius arba padidinto galingumo bei patobulinto valdymo standartinius automobilius, jų modifikavimas.
2. Vienam automobiliui turi būti sukurta tik viena tema. Forumo dalyviui pageidaujant aprašyti antrąjį, (ar trečiąjį ir t.t.) automobilį, jei toks yra, tam reikalui jis turi sukurti atskirą temą.
3. Temos pavadinime pageidautina įrašyti: markę, modelį, pagaminimo metus ir kokiai autosporto šakai automobilis yra paruoštas.
4. Temą sukūręs asmuo ją pildo savo nuožiūra, tačiau kuo tiksliau pateikia šiuos duomenis (visa tai laikui bėgant leidžiama tikslinti/atnaujinti naujomis žinutėmis toje pačioje temoje):
- Automobilio nuotrauka/(-os)
- Techniniai parametrai
- Pagrindinė komplektacija
- Atlikti pakeitimai/patobulinimai
- Kokiose varžybose/čempionatuose juo yra ar buvo dalyvauta
5. Kiti forumo dalyviai temoje gali išreikšti savo nuomonę ar pateikti klausimus, tik susijusius su aprašytuoju automobiliu. Asmeninius klausimus temą sukūrusiam forumo nariui (pavyzdžiui: kur pirkta viena ar kita, ar už kokią sumą savininkas jį parduotų) rekomenduojame rašyti asmenine žinute (PM).
6. Komentarai konkrečioje temoje, nesusiję su aprašytuoju automobiliu yra draudžiami.
7. Temoje griežtai draudžiama kurti nekonkrečius ir beverčius atsakymus (tokius, kaip: „Gražus automobilis!“, „Man patinka.“ ir pan.).



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 338 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Kitas
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Ant, 2009 07 14 10:08 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Tre, 2008 09 17 15:36
Pranešimai: 376
Sveiki,

Gal pasidalintumet mintimis i kuri kebula, ar audi 80 quattro 83m ar audi 90 quattro 85m, geriau montuoti varikli is audi C4/S4 169kw (ar panasiai). Kuriai is anksciau minetu paprasciau su vaziuokle, patvaresnes blokiruotes ir panasiai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Ant, 2009 07 14 11:25 
Atsijungęs
A5

Užsiregistravo: Šeš, 2003 09 13 22:32
Pranešimai: 258
tadas727 rašė:
Sveiki,

Gal pasidalintumet mintimis i kuri kebula, ar audi 80 quattro 83m ar audi 90 quattro 85m, geriau montuoti varikli is audi C4/S4 169kw (ar panasiai). Kuriai is anksciau minetu paprasciau su vaziuokle, patvaresnes blokiruotes ir panasiai.


Geriausiai i sveikesni kebula :D Nebent tu turi pasirinkima is dvieju lediniu kebulu, tada tu laimingas zmogus :mrgreen: O siaip vaziuokles ju panasios, tiksliai nepasakysiu ar stabdziu suportai skiriasi, bet ratai ju skiriasi, 80 atstumas tarp skyliu 100, 90 - 108mm. Dar lygtais skiriasi granatos. Daugiau skirtumu nepastebejau.
Bet jeigu tu ruosiesi dar tik jieskoti kebulo, tai 80 rasti gera kebula yra tikrai labai sunku, be to jo kaina bus gerokai didesne nei 90. Ir sekmes ieskant.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Ant, 2009 07 14 11:32 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Tre, 2008 05 07 22:28
Pranešimai: 3
vilkas rašė:
tadas727 rašė:
Sveiki,

Gal pasidalintumet mintimis i kuri kebula, ar audi 80 quattro 83m ar audi 90 quattro 85m, geriau montuoti varikli is audi C4/S4 169kw (ar panasiai). Kuriai is anksciau minetu paprasciau su vaziuokle, patvaresnes blokiruotes ir panasiai.


Geriausiai i sveikesni kebula :D Nebent tu turi pasirinkima is dvieju lediniu kebulu, tada tu laimingas zmogus :mrgreen: O siaip vaziuokles ju panasios, tiksliai nepasakysiu ar stabdziu suportai skiriasi, bet ratai ju skiriasi, 80 atstumas tarp skyliu 100, 90 - 108mm. Dar lygtais skiriasi granatos. Daugiau skirtumu nepastebejau.
Bet jeigu tu ruosiesi dar tik jieskoti kebulo, tai 80 rasti gera kebula yra tikrai labai sunku, be to jo kaina bus gerokai didesne nei 90. Ir sekmes ieskant.


Atstumai pas abi vienodi po 108mm , blokiruotes pas 80q trosas ir vakumo pompos gale stovi, pas 90q atskirai pompos ties viduriu ir galu.Visa vaziuokle ta pati. Deziu kodai skirias bet viskas tas pats. Seip maziau galvot ir kur kist paslept/neslept ic tai geriau 90q deti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Ant, 2009 07 14 15:49 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Tre, 2008 09 17 15:36
Pranešimai: 376
tai 80 ir 90 vaziuokles vienodos?
vienas porino kad 80 vienokia 90 kitokia ir jai sunkiau viska gaut, 80 tipo iki B4 viskas tas pats.. :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Ant, 2009 07 14 16:12 
Atsijungęs
A5

Užsiregistravo: Šeš, 2003 09 13 22:32
Pranešimai: 258
tadas727 rašė:
tai 80 ir 90 vaziuokles vienodos?
vienas porino kad 80 vienokia 90 kitokia ir jai sunkiau viska gaut, 80 tipo iki B4 viskas tas pats.. :roll:



O tu tikras kad nori daryti toki projekta? Uz tokius pinigus gali jau nupirkti impreza 2.0 turbo arba net senesni sti ir daryti nieko nereiketu ir patikimumas dauk kartu geresnis. Vien varikli pakeisti tikrai neuztenka, o viskas kainuoja nemazus pinigus. Nebent cia butu kazkoks projektas sportui. Tu mazdaug isivaizduoji kiek toks prjektas kainuoja? O jeigu pats dar nieko panasaus nesi dares tai geriau isvis apie varikliu keitimus nereiketu galvoti. Beje o kaip tokius projektus paskui uzregistruojate, kaip praeinate TA, arba kaip reiketu tokia masina parduoti?
As anksciau irgi galvojau kad cia nieko tokio ir pats galeciau pasidaryti, bet kai pamaciau visa projekta savo akimis ir kaip tai daro profesionalai, tai man atsoko fantazija nuo tokiu projektu, uztat ir sakau norint galingesnes masinos reikia ir pirkti galingesne, o ne konstruoti paciam - taip ir pigiau ir patikimiau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Tre, 2009 07 15 07:51 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Tre, 2008 09 17 15:36
Pranešimai: 376
manau kaip kam, subaru siaip man nelabai patikimas aparatas, o kai remontuot reiks tai kuri pigiau remontuosis? kuriai lengviau gaut viska? Prie japonu nebenoriu lyst isvis, turejau mazda GTX tai kazkokia savizudybe, ir standartas. Projekto kaina - tiksliai nzn, bet tai ne esme, esme rezultatas. Registracija - jau nuperki su 5 cilindru agregatu tai ko ten besikabinet, dokumentus persirasai net masinos nevarant jei nauji dokai, nemanau kad kas gilinasi i variklio modeli ir panasiai, turejau 335, 318 kebule ir prisiregistravau ir TA buvo, biski reikejo pavargt bet viskas imanoma. Sita valstybe dar nepasieke europos lygio kur visi upgreidai turi buti dokumentuoti ir atitikti reikalavimus, nuo to priklauso ir mokesciai, taip kad tereikia naudotis likusiu laiku, o paskui aisku gal reiks ir pirkt iskart standarta. Sutinku kad gamykline daug KW auto yra patvaresne nes ten jau viskas paskaiciuota, bet......smagu ir sukonstruot kazka neiprasto, savo malonumui, pramogai, smulkiam sportui, taip kad laukiu minciu, variantu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Tre, 2009 07 15 08:55 
Atsijungęs
A5

Užsiregistravo: Šeš, 2003 09 13 22:32
Pranešimai: 258
tadas727 rašė:
manau kaip kam, subaru siaip man nelabai patikimas aparatas, o kai remontuot reiks tai kuri pigiau remontuosis? kuriai lengviau gaut viska? Prie japonu nebenoriu lyst isvis, turejau mazda GTX tai kazkokia savizudybe, ir standartas. Projekto kaina - tiksliai nzn, bet tai ne esme, esme rezultatas. Registracija - jau nuperki su 5 cilindru agregatu tai ko ten besikabinet, dokumentus persirasai net masinos nevarant jei nauji dokai, nemanau kad kas gilinasi i variklio modeli ir panasiai, turejau 335, 318 kebule ir prisiregistravau ir TA buvo, biski reikejo pavargt bet viskas imanoma. Sita valstybe dar nepasieke europos lygio kur visi upgreidai turi buti dokumentuoti ir atitikti reikalavimus, nuo to priklauso ir mokesciai, taip kad tereikia naudotis likusiu laiku, o paskui aisku gal reiks ir pirkt iskart standarta. Sutinku kad gamykline daug KW auto yra patvaresne nes ten jau viskas paskaiciuota, bet......smagu ir sukonstruot kazka neiprasto, savo malonumui, pramogai, smulkiam sportui, taip kad laukiu minciu, variantu.



Del remonto ir detaliu tai tu labai klysti, sitoms audi rasti detaliu tikrai daug sunkiau nei kokiam subaru. Aisku viska galima pasigaminti, pritaikyti ir pan, bet cia jau kuryba. Sakau is patirties nes man daznai tenka jai ieskoti detaliu :D Projekto kaina aisku priklausys nuo to ka tu nori padaryti galutiniam variante, bet kad sugebetum tilpti i 15 k ltl tikrai netikiu, arba padarius viska "papigiai" bus baisu vaziuoti ir abejoju kad gausi norima efekta.
Bet jeigu tikrai rimtai nusiteikes daryti toki projekta, turi tiek pinigu ir kantrybes (profesionalus mechanikas tik varikli (su nauja pravodke ir programuojamu kompu) ideda per 1.5 men, dirbant kiekviena diena neskaiciuojant valandu) tai isivaizduokite per kiek laiko pasidarysite patys :shock: As jau nekalbu apie likusias masinos dalis, nes su standartine vaziuokle tai galetumet tik zmones juokinti.
Pries pradedant toki projekta siulau pasikalbeti su zmonemis kurie jau tai yra dare, tada gerai pagalvoti ir tik tada nuspresti, kitaip gali buti sukista daug pinigu ir neuzbaigtas dar vienas toks projektas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Tre, 2009 07 15 14:27 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Tre, 2008 09 17 15:36
Pranešimai: 376
hmmm...tu cia biski ismusei is veziu. Turi omeny sunku rast senom quattro ar S? Aisku nemanau visko darytis pats, kiekvienas tegu dirba savo darba. Bet kad subaru daliu lengviau gaut tai kazkaip keista. Mastau taip - i sena kebula isideda variklis na ir sakykim viskas kas po kapotu, vaziuokle? ka butent reikia keist? dedam kupsto amortizatorius, powerflexo gumas dar kas baisaus lieka? S4/C4 dauzta perkam uz 1000eur, visos dalys yra, programuojamas kompas is USA 1000lt, audi 80 (tarkim) 1500lt, daugiau belieka darbai ir keleta detaliu. Laikas ne esme, svarbu judet i prieki, nezadu per pora men tai pasiekt, bet per kokius metus manyciau imanoma. Tokiu zmoniu kas dare ir galetu pasidalint patirtimi pats asmeniskai nepazystu, bandziau kituose forumuose dometis, bet ten ir biski nosys perdaug uzriestos. Kaip tikri "lietuviai" : pasidaryk ir nesakyk kitam kas ir kaip nes gali irgi pasidaryt :mrgreen:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Tre, 2009 07 15 15:05 
Atsijungęs
A5

Užsiregistravo: Šeš, 2003 09 13 22:32
Pranešimai: 258
tadas727 rašė:
hmmm...tu cia biski ismusei is veziu. Turi omeny sunku rast senom quattro ar S? Aisku nemanau visko darytis pats, kiekvienas tegu dirba savo darba. Bet kad subaru daliu lengviau gaut tai kazkaip keista. Mastau taip - i sena kebula isideda variklis na ir sakykim viskas kas po kapotu, vaziuokle? ka butent reikia keist? dedam kupsto amortizatorius, powerflexo gumas dar kas baisaus lieka? S4/C4 dauzta perkam uz 1000eur, visos dalys yra, programuojamas kompas is USA 1000lt, audi 80 (tarkim) 1500lt, daugiau belieka darbai ir keleta detaliu. Laikas ne esme, svarbu judet i prieki, nezadu per pora men tai pasiekt, bet per kokius metus manyciau imanoma. Tokiu zmoniu kas dare ir galetu pasidalint patirtimi pats asmeniskai nepazystu, bandziau kituose forumuose dometis, bet ten ir biski nosys perdaug uzriestos. Kaip tikri "lietuviai" : pasidaryk ir nesakyk kitam kas ir kaip nes gali irgi pasidaryt :mrgreen:


Ne viskas taip paprasta kaip tau atrodo. Reikia zinoti nemazai visokiu niuansu, kad perdeti normaliai varikli. Jis ten taip pprastai neisideda, reikia pjaustyti, virinti, daryti ir pan.
S4 uz 1000 eur labai abejoju kad tu nupirksi, mes tik uz varikli mokejom 5000ltl, nes nieko kitaip neradom. Jeigu darysi ne pats tai tau labai pasisektu jeigu tau kas padarytu uz 6000 - 8000 ltl.
Kompas uz 1000 ltl - nelabai isivaizduoju, nes kodel tada zmones perka po 4000- 8000ltl kompus jeigu butu galima nusipirkti uz 1000ltl.
Kupsto amortikai apie 4000ltl, stabdziai dar apie 1000ltl, Kitoms smulkmenoms ir ne tik dar reiketu kelis tukstantelius dadeti (keramikine sankaba 2000ltl, kuleris - nuo 500ltl ir pan).
Kad tie kas jau yra padares ne viena toki projekta nelabai nori dalintis patirtimi tai yra normalu, nes jiems jau yra atsibode aiskinti ta pati per ta pati. Vien sitam forume pasieskok pamatysi kiek jau tokiu projektu, ir dazniausiai jie neuzbaigiami.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Tre, 2009 07 15 15:07 
Atsijungęs
A5

Užsiregistravo: Šeš, 2003 09 13 22:32
Pranešimai: 258
tadas727 rašė:
hmmm...tu cia biski ismusei is veziu. Turi omeny sunku rast senom quattro ar S? Aisku nemanau visko darytis pats, kiekvienas tegu dirba savo darba. Bet kad subaru daliu lengviau gaut tai kazkaip keista. Mastau taip - i sena kebula isideda variklis na ir sakykim viskas kas po kapotu, vaziuokle? ka butent reikia keist? dedam kupsto amortizatorius, powerflexo gumas dar kas baisaus lieka? S4/C4 dauzta perkam uz 1000eur, visos dalys yra, programuojamas kompas is USA 1000lt, audi 80 (tarkim) 1500lt, daugiau belieka darbai ir keleta detaliu. Laikas ne esme, svarbu judet i prieki, nezadu per pora men tai pasiekt, bet per kokius metus manyciau imanoma. Tokiu zmoniu kas dare ir galetu pasidalint patirtimi pats asmeniskai nepazystu, bandziau kituose forumuose dometis, bet ten ir biski nosys perdaug uzriestos. Kaip tikri "lietuviai" : pasidaryk ir nesakyk kitam kas ir kaip nes gali irgi pasidaryt :mrgreen:



O rasti sunku yra visokiu sulkmenu, kai kuriu vaziuokles daliu ir pan. Jos jau yra senos ir parduotuvese dazniausiai jau net katalogai tokiu daliu nerodo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Tre, 2009 07 15 22:42 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Ant, 2006 10 17 19:13
Pranešimai: 74
Miestas: Kaunas
Seip tai nelabai ta tokia problema su vaziuoles dalimis yra pas jas, neskaitant originaliu 2 sailentbloku pagal koda" galinio tilto. Visa kita tiesiog del tingejimo zmoniu/pardaveju dingsta is asortimento.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Ket, 2009 07 16 08:15 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Tre, 2008 09 17 15:36
Pranešimai: 376
martynastr rašė:
Seip tai nelabai ta tokia problema su vaziuoles dalimis yra pas jas, neskaitant originaliu 2 sailentbloku pagal koda" galinio tilto. Visa kita tiesiog del tingejimo zmoniu/pardaveju dingsta is asortimento.


kiek zinau audi 80 q tos pacios vaziuokles dalys nuo 83m iki B4 modelio.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Ket, 2009 07 16 09:35 
Atsijungęs
A5

Užsiregistravo: Šeš, 2003 09 13 22:32
Pranešimai: 258
tadas727 rašė:
martynastr rašė:
Seip tai nelabai ta tokia problema su vaziuoles dalimis yra pas jas, neskaitant originaliu 2 sailentbloku pagal koda" galinio tilto. Visa kita tiesiog del tingejimo zmoniu/pardaveju dingsta is asortimento.


kiek zinau audi 80 q tos pacios vaziuokles dalys nuo 83m iki B4 modelio.



Sitame projekte vaziuokle yra maziausia problema, tenai viskas pritaikoma, perdaroma ir padaroma. Del to maziau sukite galva. Jeigu ruosiates imtis tokio projekto pirmiausiai susidarykite plana ko reikia, kiek visa tai kainuos, kas darys ir pan. Kitaip bus taip kad nusipirkau kebula, varikli o viskam surinkti pinigu nebeliko :wink: Kainu niekada neskaiciuokite maziausiu, nes uz maziausia kaina rasta internete nelabai nupirksite, kebulu ir varikliu netingekite paskambineti pagal skelbimus ir pasiklausineti, nes jeigu internete randi 10 skelbimu, tai kad realiai dar parduodamu rasi bent tris tai jau gerai, nezinau kodel bet skelbimus kiti tingi isimti pardave.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Ket, 2009 07 16 13:52 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2007 07 03 11:42
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
na manau jei projekta darai del kurybinio proceso tai nebutina ten taip viska suplanuot


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Ket, 2009 07 16 16:12 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Sek, 2008 05 18 11:39
Pranešimai: 374
kiek zinau audi 80 q tos pacios vaziuokles dalys nuo 83m iki B4 modelio.

taip , del to tu visiskai teisus, su pakaba jokiu problemu, jei reiks kokios gumos ar sailento, kreipkis visus zinau kur gaut, net galinio tilto pagalves zinau kas gamina is poleritano
o del variklio perdejimo kreipkis pas forumieti kwlw labai entuziastingas bicas tikrai pades su info, tuo labiau jis pats turi tokia pasigamines. nezinau kodel tave cia taip vilkas gazdina, bet as pats turejau tokia bombike ,tiesa jau pirkau pagaminta, dabar ji pas mano kolega, ir su ja jokiu bedu ir raliukuose lakstom :wink: . taip kad raitokis rankoves ir vsio putiom!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Pen, 2009 07 17 00:08 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Pir, 2007 11 05 21:10
Pranešimai: 30
vilkas viska gerai paaiskino... jei tikesim sekmes istorijom, kad nupirktas variklis bus tikrai geras, ir visokie sensoriai, matuokle, wastegate, turba, generatotriu, starteris, ismetimo kolikas bus idealios bukles (taip beveik nebuna), tai beliks pazaisti su pravodke, slangynais (kas tikrai uzima laiko ir pinigu, nes visi silikonai, chamutai irgi kainuoja)...o jei programuojamas kompas tai su pravodke teks gerai pazaist (plius kam tas kompas jei standartini ismetiko kolikas su standartine turba turesi)... ismetimas jau standartinis kaip ir netiks, desi didelio diametro, reiks visas dalis susirast, dar downpipe uzsimanysi ko gero didesnio, tai jau ir flansus reiks gamintis...sugalvosi kad reik geresnio tepalo radijatorio (pvz nuo kokio bmw), tai ir slangas reiks pritaikyt... akumas i gala keliaus (laidai, sarvas, ir patarkit is kur saugikli gaut?nuo bmw? )...variklio pagalves jau imant ko gero nuplesi, o gamyklines jei gerai uzpusi nelaikys...stabdziai kaip ir silpni (ir dar tas stringantis rankinis :( pakaba kaip ir keist turesi, o tai situ seneliu mazai reguliuojasi (priklauso kur vaziuosi), tai nuo jaunesniu audziu imsi... iskaiciuok visokius siurprizus (supuvusius stabdziu, kuro vamzdelius, koki ismaigyta sankabos pedala, mirstancia kontaktine grupe ...blokiruciu prikolus) ir dar daug daug visokiu niuansu bus, kazkas pazadejo kazka parduot, padaryt, nes norejai pigiau...o tu vis laukei bet vistiek negavai ka pazadejo... jei tikrai myli sias masinas (o ne tik del to, kad mechaniniai mazagai stiprus), tai tada pirmyn


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Pen, 2009 07 17 01:04 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Pen, 2006 09 22 19:33
Pranešimai: 1182
as asmeniskai palaikau entuzijazma, nes cia visko pradzia, ir draugiskai patariu per daug neuzsimot pradziai nes uzsidegimas ir entuzijazmas labai greit dingsta ir nusvyra rankos kai susiduriama su vieenokia ir kitokia beda kai truksta ziniu ar dar ko.

kainas dede vilkas uzlauze biski per daug, kompas "pigiausias geriausias" makintoshas galima uz 1500 pasidaryt,su visom tokiam projekteliuj reikalingom funkcijomir dar daugiau, sankaba, galiu padaryt uz 400-500lt kad laikytu 500-600nm drasiai, ir t.t.. kaskaip per daug nugazdinot zmogu, nors kitavertus niekas gi nezino kokie pas ka sugebejimai ir norai,kaip sako buna trenkia kaskoks my.. las galvon ir poto greit baigias.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Pen, 2009 07 17 07:40 
Atsijungęs
A5

Užsiregistravo: Šeš, 2003 09 13 22:32
Pranešimai: 258
niokas rašė:
as asmeniskai palaikau entuzijazma, nes cia visko pradzia, ir draugiskai patariu per daug neuzsimot pradziai nes uzsidegimas ir entuzijazmas labai greit dingsta ir nusvyra rankos kai susiduriama su vieenokia ir kitokia beda kai truksta ziniu ar dar ko.

kainas dede vilkas uzlauze biski per daug, kompas "pigiausias geriausias" makintoshas galima uz 1500 pasidaryt,su visom tokiam projekteliuj reikalingom funkcijomir dar daugiau, sankaba, galiu padaryt uz 400-500lt kad laikytu 500-600nm drasiai, ir t.t.. kaskaip per daug nugazdinot zmogu, nors kitavertus niekas gi nezino kokie pas ka sugebejimai ir norai,kaip sako buna trenkia kaskoks my.. las galvon ir poto greit baigias.




As suprantu kad tu gali pasidaryti kompa uz 1500, o uz kiek tu gali padaryti kitam ir ji pajungti?
As tikrai nenoriu prigasdinti zmogaus kad atsisakytu projekto, bet noriu kad paziuretu i visa tai atmerktom akim, ir zinotu kas jo laukia, nes daryti toki projekta tik del to kad galvoja jog audi lengviau rasti daliu nei pvz subaru, tai tikrai neverta. Kad ir kokie visi genijai bebutume, uz gamyklos inzinerius gudresni nebusime. Vien tik galingo variklio masinai tikrai neuztenka, bet kuriuo atveju didinant galinguma reikia atitinkamai tobulinti ir visas kitas dalis. Pats tikrai esi mates ar girdejas ne viena toki pradeta ir neuzbaigta projekta.
As pats jau esu sutikes ne viena kuris isivaizdavo kad uztenka tik permesti varikli i audi 80 ir turi bomba :D Sako juk ju tiek daug pridaryta, cia viskas labai paprasta ir viskas tinka :mrgreen:
Todel darbu planas tokiems projektams tikrai reikalingas, pasidometi apie realias detaliu ir darbu kainas irgi praverstu, nes pradejus daryti atsiras kruva patareju, prades metytis nuo vienos idejos prie kitos, noresis vis kazko geriau, kol galiausiai to projekto kastai isaugs iki :shock: As vistiek galvoju kad 3b arba aan varikliui ikisti (be masinos) reikes minimum virs 10k ltl (su darbu). Taip kad jeigu dar nedingo entuziazmas, tikrai mylite audi, tada pirmyn :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Pen, 2009 07 17 08:46 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 09:20
Pranešimai: 1333
Miestas: Kaunas
vilkas rašė:
As vistiek galvoju kad 3b arba aan varikliui ikisti (be masinos) reikes minimum virs 10k ltl (su darbu). Taip kad jeigu dar nedingo entuziazmas, tikrai mylite audi, tada pirmyn :D


Tu tebegalvoji 2007 metu kainom. Dabar buna ivairiai. Zhmones ir darbo neturi, ir neishmaitina 20vt monstru. Kartais beveik uzh dyka atiduoda brangius daiktus. Manau realu sutilpti i puse kainos, su salyga, kad pats nesi dirbantis, pinigus imi "ish tumbachkes", ir gali per dienas trintis po shrotus, visokius ishsipardavinejimus apzhiuret, kaimus ir pan. Nes shrotu dirbanchiu savaitgaliais ir kokio zhmogelio provincijoj kainos skiriasi kartais.

Bet visada realus biudzhetas bent 1.5x virshija planuota.

Sau


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Audi xx quatro +
StandartinėParašytas: Pen, 2009 07 17 09:07 
Atsijungęs
A5

Užsiregistravo: Šeš, 2003 09 13 22:32
Pranešimai: 258
kwlw rašė:
vilkas rašė:
As vistiek galvoju kad 3b arba aan varikliui ikisti (be masinos) reikes minimum virs 10k ltl (su darbu). Taip kad jeigu dar nedingo entuziazmas, tikrai mylite audi, tada pirmyn :D


Tu tebegalvoji 2007 metu kainom. Dabar buna ivairiai. Zhmones ir darbo neturi, ir neishmaitina 20vt monstru. Kartais beveik uzh dyka atiduoda brangius daiktus. Manau realu sutilpti i puse kainos, su salyga, kad pats nesi dirbantis, pinigus imi "ish tumbachkes", ir gali per dienas trintis po shrotus, visokius ishsipardavinejimus apzhiuret, kaimus ir pan. Nes shrotu dirbanchiu savaitgaliais ir kokio zhmogelio provincijoj kainos skiriasi kartais.

Bet visada realus biudzhetas bent 1.5x virshija planuota.

Sau



Kas neismaitinate 20VT monstro galite kreiptis i mane, as ji priglausiu, pamaitinsiu ir priziuresiu :D
Na nedirbanciam tik tokius projektus tik ir daryti :shock:
Jeigu rimtai tai kiek dabar reali pliko AAN kaina?


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 338 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing