Dabar yra Ket, 2018 11 15 18:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Pranešimų taisyklės temai “Automobilių projektai”:

1. Šioje skiltyje kuriamos temos privalo būti apie sportinius arba padidinto galingumo bei patobulinto valdymo standartinius automobilius, jų modifikavimas.
2. Vienam automobiliui turi būti sukurta tik viena tema. Forumo dalyviui pageidaujant aprašyti antrąjį, (ar trečiąjį ir t.t.) automobilį, jei toks yra, tam reikalui jis turi sukurti atskirą temą.
3. Temos pavadinime pageidautina įrašyti: markę, modelį, pagaminimo metus ir kokiai autosporto šakai automobilis yra paruoštas.
4. Temą sukūręs asmuo ją pildo savo nuožiūra, tačiau kuo tiksliau pateikia šiuos duomenis (visa tai laikui bėgant leidžiama tikslinti/atnaujinti naujomis žinutėmis toje pačioje temoje):
- Automobilio nuotrauka/(-os)
- Techniniai parametrai
- Pagrindinė komplektacija
- Atlikti pakeitimai/patobulinimai
- Kokiose varžybose/čempionatuose juo yra ar buvo dalyvauta
5. Kiti forumo dalyviai temoje gali išreikšti savo nuomonę ar pateikti klausimus, tik susijusius su aprašytuoju automobiliu. Asmeninius klausimus temą sukūrusiam forumo nariui (pavyzdžiui: kur pirkta viena ar kita, ar už kokią sumą savininkas jį parduotų) rekomenduojame rašyti asmenine žinute (PM).
6. Komentarai konkrečioje temoje, nesusiję su aprašytuoju automobiliu yra draudžiami.
7. Temoje griežtai draudžiama kurti nekonkrečius ir beverčius atsakymus (tokius, kaip: „Gražus automobilis!“, „Man patinka.“ ir pan.).



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Bagis pramogai
StandartinėParašytas: Ket, 2014 01 30 22:32 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Pir, 2009 08 31 21:29
Pranešimai: 41
romkasponka rašė:
Reguliuoti gali ant remo trumpinant abu kotelius arba ilginant.


Per maza amplitude jeigu reikia suvedimo


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Bagis pramogai
StandartinėParašytas: Pen, 2014 01 31 00:39 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 23:38
Pranešimai: 2606
Miestas: Vilnius
Binze rašė:
romkasponka rašė:
Reguliuoti gali ant remo trumpinant abu kotelius arba ilginant.


Per maza amplitude jeigu reikia suvedimo


Suvedimas juk traukem darosi?
Ar cia del paklaidu virinant reikia dideles amplitudes?

Gali viska sukabinti keliais taskais sureguliuoti geometrija ir paziureti kas gaunasi, o jei neuztenka tada trumpini arba ilgini shakes galus ir kai viskas gerai suvirini taip kaip reikia.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Bagis pramogai
StandartinėParašytas: Pen, 2014 01 31 20:00 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Pir, 2009 08 31 21:29
Pranešimai: 41
Esme kad gaminsiu ne kelias poras sakiu, jos bus veidrodines, t.y bus naudojamos abiejoms pusems, jeigu vienoje puseje labiau geometrija nuejus, tai ta sake jau nebetiks kitai pusei ir atvirksciai. Sakes bus gaminamos naudojant konduktoriu, del to visos jos bus geometriskai identiskos.

Kalbant apie guolio kotelio linkima, tai didziausia tikimybe kad links virsutinis, kadangi diziausias lauzimas tenka jam. Jeigu nepasitvirtintu sitas variantas galima butu naudoti M16 virsutini sarnyra.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Bagis pramogai
StandartinėParašytas: Šeš, 2014 02 01 10:26 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 23:38
Pranešimai: 2606
Miestas: Vilnius
As manau, kad apkrova priklauso nuo rato atstumo tarp rato asies ir sarnyru. Kuo jis mazesnis tuo didesne apkrova gaunasis duotajam sarnyrui.

Kad su konduktrium gaminsi tai suprantama, bet manau galima padryti ant remo tvirtinimo taskus +/- 10mm paklaidos ribose, o tiek jau galima ir sureguliuoti su viename gale esanciu sharnyru.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Bagis pramogai
StandartinėParašytas: Šeš, 2014 02 01 11:32 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Pir, 2009 08 31 21:29
Pranešimai: 41
romkasponka rašė:
As manau, kad apkrova priklauso nuo rato atstumo tarp rato asies ir sarnyru. Kuo jis mazesnis tuo didesne apkrova gaunasis duotajam sarnyrui.

Kad su konduktrium gaminsi tai suprantama, bet manau galima padryti ant remo tvirtinimo taskus +/- 10mm paklaidos ribose, o tiek jau galima ir sureguliuoti su viename gale esanciu sharnyru.


Tarkime ratas stovi nelygiagreciai priekiniam ratui, mes ji atstatome kad jis stoveju tinkamai. Atstacius rata jis pasislinko grubiai 20mm i prieki. Statome galini rata - jis pasislinko 20mm atgal. Galutiniame variante turime ratus lygiagrecius priekiniams, taciau asiskumo nebera galiniuose ratuose, to pasekoje pusasiai nevienodai dila, eiga skirtinga it t.t.

Naudojant reguliavima prie rato, galime reguliuoti asiskuma bei ratu lygiagretuma priekiniu ratu atzvilgiu. Reikia atsiminti kad bagio pilnas svoris su keleiviais yra ~ 650kg, automobilyje, kuris sveria kokius 1200kg gal sis sarnyru linkimas ir yra atsizvelgiamas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Bagis pramogai
StandartinėParašytas: Šeš, 2014 02 01 20:56 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2002 10 29 23:38
Pranešimai: 2606
Miestas: Vilnius
Tu darai tai tau geriau zinoti. Galima pasidaryti konduktoriu ir pakabos taskams virinti. Vakarieciai netingi is faneros susisuka konstrukcijas ir neivienas nesiskunde, kad kreivai gaunasi.

Siaip guolius parinkineti pagal apkrova reikia. Paskaiciuoti galima paprastai, kad sakykim visas automobilio svoris tenka ant vieno sarnyro ir uzdeti dar atsargos koeficienta kazkoki. Pas sportui skirtas masinas, kur gramus gaudo nedaro taip todel, kad be kotelio sharnyrini guoli gali deti mazesni, o tai yra neamortizuojama mase, kuri neigiamai veikia sukibima. Jau nekalbant apie tai, kad pats guolio korpusas su koteliu ir jo tvirtinimu dar dasideda prie svorio. Kaina taipogiai isauga. Vienzo minusu daug...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Bagis pramogai
StandartinėParašytas: Šeš, 2014 02 01 23:27 
Atsijungęs
Fanas

Užsiregistravo: Pir, 2009 08 31 21:29
Pranešimai: 41
romkasponka rašė:
Tu darai tai tau geriau zinoti. Galima pasidaryti konduktoriu ir pakabos taskams virinti. Vakarieciai netingi is faneros susisuka konstrukcijas ir neivienas nesiskunde, kad kreivai gaunasi.

Siaip guolius parinkineti pagal apkrova reikia. Paskaiciuoti galima paprastai, kad sakykim visas automobilio svoris tenka ant vieno sarnyro ir uzdeti dar atsargos koeficienta kazkoki. Pas sportui skirtas masinas, kur gramus gaudo nedaro taip todel, kad be kotelio sharnyrini guoli gali deti mazesni, o tai yra neamortizuojama mase, kuri neigiamai veikia sukibima. Jau nekalbant apie tai, kad pats guolio korpusas su koteliu ir jo tvirtinimu dar dasideda prie svorio. Kaina taipogiai isauga. Vienzo minusu daug...


Dekui uz patarimus :)

Manau liksiu prie senos konstrukcjos - patikima ir tvirta, beto ir isbandyta ekstemaliomis salygomis :) Del reguliavimo perdaug nepergyvensiu, juk ne asfaltui skirtas vazyneti, del to ne tiek svarbu jeigu ir suvedimas netikslus :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Bagis pramogai
StandartinėParašytas: Ant, 2014 02 04 21:01 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Ant, 2011 02 08 20:56
Pranešimai: 53
Kaip tu jį užregistravai ?:)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Bagis pramogai
StandartinėParašytas: Pir, 2015 02 23 21:36 
Atsijungęs
Žiūrovas

Užsiregistravo: Šeš, 2014 07 26 23:27
Pranešimai: 1
sveikas,kaip uzregistravai? praeidinejai expertize ar kaip?


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
© phpBB Group, Xtra Racing