Dabar yra Sek, 2018 10 21 12:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 209 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Kitas
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 14:34 
Atsijungęs
A6
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre, 2008 12 31 10:14
Pranešimai: 348
Miestas: Vilnius
iki stock"Tik kad daugeliuj jau tu standartiniu subaru galingumu 260-280 nebeuztenka reikia kaip minimum virs 300 kad butu :D"

na, turbo (GT) nuo 219 ag prasideda ;-)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 14:41 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Šeš, 2007 05 05 13:45
Pranešimai: 81
Miestas: Kaunas
Vytis.rally rašė:
Tad klausimas toks -kas trukdo su 2wd automobiuliu laimet Alytaus rudeni 2015 ?
3-4 ruozas Mesoje kaip ir minejau pries tai vykusiose varzybose tokioje pat trasoje su clio vaziavome ta pacia sekunde...
1-2 gr 2wd nusileido 1,5 sekundes
veisiejuose nusileido apie 2 sekundes
naujosios gatves ruoze gavom nuo 2wd 3 sekundes/
paskutiniai ruozai identiski pirmiems...na o jei dar priesvarzybas nepatinget prabegt kelis kart trasa ar esant galimybei atsivezus dvirati pravaziuot tai rezultatas pageretu dar po sekunde :D
ir turetume nugaletoja su 2wd


Vyti, neplak i kruva dvieju nesulyginamu dalyku. Dzukijos Taures varzybose Clio buvo ruostas 1000km lenktynems ir jo visiskai skirtingi pajegumai nuo vaziavusiu Alytaus rudenyje.

Cituoti:
naujosios gatves ruoze gavom nuo 2wd 3 sekundes


Kadangi tema issivyte i rezultatu lyginima arba Vytis vs kiti, imant Naujosios gatves pvz.,Jus tiesiog prastai suvaziavot,nes tavo rezultata negalima imti kaip absoliutu 4WD greiciausia rezultata. Pvz buvo kur kas uz tave greitesniu 4WD masinu.
Vyti ar sugebetum dabar laimeti su 700eur vertes 2wd masina? :) Jeigu atvirai - nemanau. Senesni subaru pasikeitet,nes reikejo greitesnes masinos, pries tai tureta evo buvo klaida,nes su ja isvis nepavaziavot ir praktiskai visur malku gaudavot, o sitoji Impreza kur kas konkurencingesne uz pries tai buvusias :) Nesakau,kad nemokat vaziuoti,jus mokat ir puikiai ta irodot,bet nereikia svaigti ir aiskinti,kad su 2wd galima laimeti,bet cia visi nepavaziuojantys su jomis dalyvauja ir todel tokie prasti rezultatai.

Cituoti:
O kad su 2wd automobiliu -turbut daugelis pamena musu senuka honda civic 1,5 varikliu be jokiu blokiruociu galima laimeti slapioje kroso trasoje parodo pavizdys is gudziu 2010 metu... 2010 metai las taure kauno ruduo greicio ruozai pavilkijo kroso trasoje -trasa plaukia ,sustojes su 2wd automobiliu nepajudesi na o rezultatas palikes toli 4wd vairuotojus- larc atstova, fast lap zvaigzdes ir dar berods 8 subaru,,, nr 54 laikai 47,3 ir 47,2


aha, in my ass...... Paziurekit uztat bendra rezultata ir kaip gavote kituose ruozuose. 1 GR laimejus,nereiskia kad laimejai visas varzybas :)
2WD gali buti ir yra greiti jiems tinkamose trasose,bet didzioji dalis palankesne yra 4WD,todel tokie ir rezultatai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 14:58 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Ket, 2011 10 06 21:12
Pranešimai: 385
dar karta pasikartosiu tame greicio ruoze alytaus rudenio kur leme tik galia gavom ne tik realiai nuo 2wd bet ir nuo 4wd.manau logiska su 266ag gauti nuo 310-350 ag automobiliu...
taciau mano ir pasiulymai yra tokie kad daryti trasas tinkamas ne tik galingiems automobiliams,itraukiant letesnius techniskus slalomus kur dalyviai kurie greitesnese ir slidesnese trasose gauna nuo 4wd siuose slalomo trasose galetu ivezti greitesniems automobiliams...
beje 2013 kauno rudens rally butent 2wd laimejo... o 2014-2015 metais trasos beveik identiskos didele dalis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 15:24 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Ket, 2011 10 06 21:12
Pranešimai: 385
Is esmes tiek per kauno rudens tiek kedainiu -kauno etapa manau lengvai pakoregavus trasas su 2 wd automobilius galima laimeti absoliute...
per aplink lt tai padaryti sudetinga del zvyriniu trasu tai absoliutkej realu 4-5 vieta
siauliu etape jei bus sniego tada 4wd privalumai bus akivaizdus..
Pries isigyjant subaru kur dabar lekiam rimtai svarstem apie si 2wd renuka... tik kai uz pigesne kaina pasirode dabartinis subaru pasirinkome ji...
viewtopic.php?f=91&t=27413


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015Ū
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 16:10 
Atsijungęs
A6

Užsiregistravo: Pir, 2006 07 10 11:20
Pranešimai: 306
Miestas: Alytus
Vytis.rally rašė:
O kad su 2wd automobiliu -turbut daugelis pamena musu senuka honda civic 1,5 varikliu be jokiu blokiruociu galima laimeti slapioje kroso trasoje parodo pavizdys is gudziu 2010 metu... 2010 metai las taure kauno ruduo greicio ruozai pavilkijo kroso trasoje -trasa plaukia ,sustojes su 2wd automobiliu nepajudesi na o rezultatas palikes toli 4wd vairuotojus- larc atstova, fast lap zvaigzdes ir dar berods 8 subaru,,, nr 54 laikai 47,3 ir 47,2
Vairuotojas Auto Klasė PR-1 Apšilimas PR-2 Dragas PR-3 Dragas PR-4 Žiedas PR-5 Žiedas PR-6 Krosas PR-7 Krosas


Neobjektyvu Vyti, pamenu ta ralį ir tą konkrečią kroso trasą.Rezultatų skirtumai tokie gavosi tik del startines pozicijos...startavome pirmi visiškoje pliurzėja..saziningai,vos įkilome į pirmą kalną.Tikrai akimirką maniau jau sėdim.Veliau trajektorija prasigreideriavo ir pradejo gerėti rezultatai.Apie jokį lenktyniavimą net minciu nebuvo pirmiems dalyviams.Pasilygink AL laikus toje pacioje trasoje tik sausoje.
Va kaip lėkėm :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=5S2Q6B6J1MI


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015Ū
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 16:16 
Atsijungęs
A6

Užsiregistravo: Pir, 2006 07 10 11:20
Pranešimai: 306
Miestas: Alytus
Mgrally rašė:
Vytis.rally rašė:
O kad su 2wd automobiliu -turbut daugelis pamena musu senuka honda civic 1,5 varikliu be jokiu blokiruociu galima laimeti slapioje kroso trasoje parodo pavizdys is gudziu 2010 metu... 2010 metai las taure kauno ruduo greicio ruozai pavilkijo kroso trasoje -trasa plaukia ,sustojes su 2wd automobiliu nepajudesi na o rezultatas palikes toli 4wd vairuotojus- larc atstova, fast lap zvaigzdes ir dar berods 8 subaru,,, nr 54 laikai 47,3 ir 47,2
Vairuotojas Auto Klasė PR-1 Apšilimas PR-2 Dragas PR-3 Dragas PR-4 Žiedas PR-5 Žiedas PR-6 Krosas PR-7 Krosas


Neobjektyvu Vyti, pamenu ta ralį ir tą konkrečią kroso trasą.Rezultatų skirtumai tokie gavosi tik del startines pozicijos...startavome pirmi visiškoje pliurzėja..saziningai,vos įkilome į pirmą kalną.Tikrai akimirką maniau jau sėdim.Veliau trajektorija prasigreideriavo ir pradejo gerėti rezultatai.Apie jokį lenktyniavimą net minciu nebuvo pirmiems dalyviams.Pasilygink AL laikus toje pacioje trasoje tik sausoje.
Va kaip lėkėm :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=5S2Q6B6J1MI


Moteris su LADA 78 Tatiana Eliseeva Lada Kalina Laisva 00:53,3 00:59,7 01:00,4 01:54,1 01:50,9 00:45,3 00:44,0

Ir ta labai lėkė tokiomis salygomis :mrgreen: 8) 8) tamstai 2-3 sekundes vežė.. atkreipki demesi starto pozicija :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 16:28 
Atsijungęs
A8

Užsiregistravo: Tre, 2008 07 09 18:59
Pranešimai: 480
Miestas: Vilnius
jeigu moketumet vaziuot, tai neslidinetumet taip, pralevituotumet pavirsium kaip civicas :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 16:29 
Atsijungęs
N1

Užsiregistravo: Šeš, 2007 05 05 13:45
Pranešimai: 81
Miestas: Kaunas
Vytis.rally rašė:
dar karta pasikartosiu tame greicio ruoze alytaus rudenio kur leme tik galia gavom ne tik realiai nuo 2wd bet ir nuo 4wd.manau logiska su 266ag gauti nuo 310-350 ag automobiliu...
taciau mano ir pasiulymai yra tokie kad daryti trasas tinkamas ne tik galingiems automobiliams,itraukiant letesnius techniskus slalomus kur dalyviai kurie greitesnese ir slidesnese trasose gauna nuo 4wd siuose slalomo trasose galetu ivezti greitesniems automobiliams...
beje 2013 kauno rudens rally butent 2wd laimejo... o 2014-2015 metais trasos beveik identiskos didele dalis


Nes Kazlu Ruda palanki 2WD automobiliams,kurioje vyko 3 ar 4 GR. Ten daug posukiu,bet nereikia begetis is vietos ir silpnesni,bet lengvesni automobiliaigana konkurencingi.
Vyti, manai,kad su 2WD laimetum dabartini LAS etapa?Su Renault Clio vaziavai GSKL Druskininku etape. Kiek pamenu - nelabai sekesi :)
Toks jausmas,kad is normalios diskusijos virto b*b** matavimusi, o bent jau didziajai daliai uztektu pripazinimo,kad Laisvoje klaseje reikalinga 2WD iskaita, o ne mustis ikrutine " kai buvau jaunas, su srotu viska laimejau"


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 16:31 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Ket, 2011 10 06 21:12
Pranešimai: 385
Taip starto pozicija daug lemia ...
Esme tokia as pritariu kad butinai reikalinga 2wd laisva iskaita ,kadangi siu automobiliu tik dauges.Klase virs 2000 2wd ir reikalinga kadangi kaip ir minejau su 325 pvz ar 323 bmw tenka realiai kovoti del absoliucioje iskaitoje pirmu vietu vaziuojant dabartineje sg 3000
Taciau jei klasiu iskaitu niekas nesiruosia keist kaip alternatyva siulau kiekvieno etapo organizatoriuj butent steigti papildomas klaes tiek 2wd absoliuvciam nugaletoju trejetuj,tiek atskiru greiciu ruozu nugaletojams ivairiuose 2wd klasese..
Sekantis siulymas taipogi daryti daugiau slalomo letu trasu kur nebeliame variklio galia ir su 2wd automobiliu galima atgauti 3-4 sekundes.. turetu buti balansas tarp greitu ir letesniu trasu...
Na o ta renuka kur buvau idejes postu auksciau nuoroda uz kokia 3000eu dabar jau gal atiduotu o su tokiu manau jau toki kauno rudeni galima drasiai top 3 lekt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015Ū
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 16:36 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Ket, 2011 10 06 21:12
Pranešimai: 385
Mgrally rašė:
Vytis.rally rašė:
O kad su 2wd automobiliu -turbut daugelis pamena musu senuka honda civic 1,5 varikliu be jokiu blokiruociu galima laimeti slapioje kroso trasoje parodo pavizdys is gudziu 2010 metu... 2010 metai las taure kauno ruduo greicio ruozai pavilkijo kroso trasoje -trasa plaukia ,sustojes su 2wd automobiliu nepajudesi na o rezultatas palikes toli 4wd vairuotojus- larc atstova, fast lap zvaigzdes ir dar berods 8 subaru,,, nr 54 laikai 47,3 ir 47,2
Vairuotojas Auto Klasė PR-1 Apšilimas PR-2 Dragas PR-3 Dragas PR-4 Žiedas PR-5 Žiedas PR-6 Krosas PR-7 Krosas


Neobjektyvu Vyti, pamenu ta ralį ir tą konkrečią kroso trasą.Rezultatų skirtumai tokie gavosi tik del startines pozicijos...startavome pirmi visiškoje pliurzėja..saziningai,vos įkilome į pirmą kalną.Tikrai akimirką maniau jau sėdim.Veliau trajektorija prasigreideriavo ir pradejo gerėti rezultatai.Apie jokį lenktyniavimą net minciu nebuvo pirmiems dalyviams.Pasilygink AL laikus toje pacioje trasoje tik sausoje.
Va kaip lėkėm :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=5S2Q6B6J1MI

tai kad mes uz jusu per dvi masinas lekem per ta rally ...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015Ū
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 16:51 
Atsijungęs
A6

Užsiregistravo: Pir, 2006 07 10 11:20
Pranešimai: 306
Miestas: Alytus
Vytis.rally rašė:
Mgrally rašė:
Vytis.rally rašė:
O kad su 2wd automobiliu -turbut daugelis pamena musu senuka honda civic 1,5 varikliu be jokiu blokiruociu galima laimeti slapioje kroso trasoje parodo pavizdys is gudziu 2010 metu... 2010 metai las taure kauno ruduo greicio ruozai pavilkijo kroso trasoje -trasa plaukia ,sustojes su 2wd automobiliu nepajudesi na o rezultatas palikes toli 4wd vairuotojus- larc atstova, fast lap zvaigzdes ir dar berods 8 subaru,,, nr 54 laikai 47,3 ir 47,2
Vairuotojas Auto Klasė PR-1 Apšilimas PR-2 Dragas PR-3 Dragas PR-4 Žiedas PR-5 Žiedas PR-6 Krosas PR-7 Krosas


Neobjektyvu Vyti, pamenu ta ralį ir tą konkrečią kroso trasą.Rezultatų skirtumai tokie gavosi tik del startines pozicijos...startavome pirmi visiškoje pliurzėja..saziningai,vos įkilome į pirmą kalną.Tikrai akimirką maniau jau sėdim.Veliau trajektorija prasigreideriavo ir pradejo gerėti rezultatai.Apie jokį lenktyniavimą net minciu nebuvo pirmiems dalyviams.Pasilygink AL laikus toje pacioje trasoje tik sausoje.
Va kaip lėkėm :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=5S2Q6B6J1MI

tai kad mes uz jusu per dvi masinas lekem per ta rally ...


Nu tada "žvėrys" :evil: ,bet kaip matau kituose dopuose taip kietai neišėjo :wink: .BBz buvo toje trasoje,nemalonu net prisiminti.Beje linkas is antro vaziavimo..ten gi karuselė buvo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 16:56 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Ket, 2011 10 06 21:12
Pranešimai: 385
ten taip ziauru buvo kad tikrai... pamenu dar apibegt bandziau pries starta ta trasa tai daug kam juoko buvo :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 17:01 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Ket, 2011 10 06 21:12
Pranešimai: 385
Apelsinas rašė:
Vytis.rally rašė:
dar karta pasikartosiu tame greicio ruoze alytaus rudenio kur leme tik galia gavom ne tik realiai nuo 2wd bet ir nuo 4wd.manau logiska su 266ag gauti nuo 310-350 ag automobiliu...
taciau mano ir pasiulymai yra tokie kad daryti trasas tinkamas ne tik galingiems automobiliams,itraukiant letesnius techniskus slalomus kur dalyviai kurie greitesnese ir slidesnese trasose gauna nuo 4wd siuose slalomo trasose galetu ivezti greitesniems automobiliams...
beje 2013 kauno rudens rally butent 2wd laimejo... o 2014-2015 metais trasos beveik identiskos didele dalis


Nes Kazlu Ruda palanki 2WD automobiliams,kurioje vyko 3 ar 4 GR. Ten daug posukiu,bet nereikia begetis is vietos ir silpnesni,bet lengvesni automobiliaigana konkurencingi.
Vyti, manai,kad su 2WD laimetum dabartini LAS etapa?Su Renault Clio vaziavai GSKL Druskininku etape. Kiek pamenu - nelabai sekesi :)
Toks jausmas,kad is normalios diskusijos virto b*b** matavimusi, o bent jau didziajai daliai uztektu pripazinimo,kad Laisvoje klaseje reikalinga 2WD iskaita, o ne mustis ikrutine " kai buvau jaunas, su srotu viska laimejau"

pilnai pritariu kad reikalinga 2wd iskaita laisva ir virs 2000 2wd
del evo ir renuko dar nepaminejai golf 1,6 tdi ir lekiau :D evo buvo gal ir geras aparatas tik jis zvyrui,,,kai su senaja impreza 200ag kur turejom vaziuoji kazluose greiciau nei su evo kokia 285-290ag tada manau su automobiuliu beda :D ir las taurei niekam nepatarciau evo...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 17:07 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Ket, 2011 10 06 21:12
Pranešimai: 385
Gaila Mantai kad jau nebeturi tos sti kur lekdavai... manau kad tiek siu metu aplink lt ir alytaus rudens rezultatai pirmos absoliuciai vietos butu kiti... ir suktume galva kaip pasikelt slegi :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 17:25 
Atsijungęs
A6

Užsiregistravo: Pir, 2006 07 10 11:20
Pranešimai: 306
Miestas: Alytus
Vytis.rally rašė:
Gaila Mantai kad jau nebeturi tos sti kur lekdavai... manau kad tiek siu metu aplink lt ir alytaus rudens rezultatai pirmos absoliuciai vietos butu kiti... ir suktume galva kaip pasikelt slegi :D


Nepamatuotai išbrangusi šių dienų LAS taurė.Būti TOP 3 nemenkas finansinis iššūkis.Bent dėl padangų koks reglamentas nepakenktų.PVZ visi tik vieno gamintojo(pigaus) vieno modelio padangas naudotų.Manau ir kainą specialią išlaužti iš tiekėjų nesunku būtų,o gal net taurės pavadinimas pasikeistu pvz kokia "FEDERAL taurė".Ir rezultatai objektyvesni būtų.
Nepakenktų techninėse komisijose kompetetingesni asmenys,bei griežtesnė reikalavimų kontrolė.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 17:41 
Atsijungęs
A7

Užsiregistravo: Ket, 2011 10 06 21:12
Pranešimai: 385
Pilnai pritariu tavo mintims del tech komisijos ir padangu ...
federal 595 rsr pvz musu atveju ant imprezos 205,45 r16 po kokia 68eurus galima gauti,o jei nori dar but greitesnis ruoze po 1-1,5 sekudes, o per rally 15-18 sekundziu tada jau toyo r888 bet 165eu viena... beveik 2,5 karto brangiau , na o jei isvis pinigai nespaudzia tas perkasi kumho v70a ir ruoze laimi po 2 sekundes vien is padangos... tik 3 kart brangiau federal :D
ivesti vien tik pagal padangos marke apribojimus bus sunkoka nes tikrai ne visi dalyvaiai gali pirkt naujas padangas.. bet apriboti ju treadwear iki kokia 140 minkstumo pilnai galima,tai sumazintu kastus jei toliau brangs las taure... i 140 treadwear patektu minetos federal 595 rsr ar kitos padangos taciau jau toyo r888 su 100 minkstumu ar kumho v70 a su 50-80 minkstumu reiketu pamirst


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Pen, 2015 10 30 18:42 
Atsijungęs
A8

Užsiregistravo: Tre, 2008 07 09 18:59
Pranešimai: 480
Miestas: Vilnius
del padangu daugumos dalyviu nuomone panasi, jeigu ne viena marke, tai bent treadwear riboti


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Sek, 2015 11 01 15:59 
Atsijungęs
WRC

Užsiregistravo: Ant, 2006 08 22 11:06
Pranešimai: 925
Miestas: Kaunas
Vytis.rally rašė:
Atspejai...http://www.lasf.lt/uncategorized/kvieci ... mo-svente/


Prizininkai, kas dar neužsiregistravote - paskubėkite. Registracija vyksta iki lapkričio 9 dienos 17:00. Be to, atkreipiu dėmesį, kad registruojasi pirmieji vairuotojai (ne šturmanai). Jie ir nurodo savo šturmaną. Jei nori papildomos liaudies - registruoji kaip svečius (mokestis - 15€).


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015Ū
StandartinėParašytas: Sek, 2015 11 01 22:34 
Atsijungęs
N4

Užsiregistravo: Ant, 2011 07 12 15:10
Pranešimai: 232
Vytis.rally rašė:
O kad su 2wd automobiliu -turbut daugelis pamena musu senuka honda civic 1,5 varikliu be jokiu blokiruociu galima laimeti slapioje kroso trasoje parodo pavizdys is gudziu 2010 metu... 2010 metai las taure kauno ruduo greicio ruozai pavilkijo kroso trasoje -trasa plaukia ,sustojes su 2wd automobiliu nepajudesi na o rezultatas palikes toli 4wd vairuotojus- larc atstova, fast lap zvaigzdes ir dar berods 8 subaru,,, nr 54 laikai 47,3 ir 47,2


Vyti, o kokiom padangom kroso trasa leket - tais paciais asfaltiniais Goodrich, kaip ir slalome? :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: LAS taurė 2015
StandartinėParašytas: Sek, 2015 11 01 23:18 
Atsijungęs
N4

Užsiregistravo: Ant, 2011 07 12 15:10
Pranešimai: 232
man tai cia kazkoks "deja vu" atrodo. Va, perskaiciau sita tema nuo pradziu, tai lygiai pries metus "Tetukas" ta pacia demagogija vare. Ir dabar, kaip suprantu, niekas neskuba cia i pasiulymus reaguoti del 2016 sezono. Vis tie patys atsirasinejimai. :D


Tetukas rašė:

2014 11 22

DriverXR rašė:
Laisva galetu buti 2wd ir 4wd. Kitaip nera jokios motyvacijos vaziuoti laisvoje su 2wd.

Tetukas rašė:
Na nejuokinkite. Dabar staigiai permečiau popoerius - paskutiniame etape laisvoje klasėje važiavo 15 ekipažų, du iš jų buvo AWD. Kauno rudenyje važiavo 14 ekipažų laisvoje klasėje ir net trys iš jų AWD. Aplink Lietuvą - 8 ekipažai laisvos ir 3 iš jų AWD.

Pagal šiuos skaičius, AWD neturi motyvacijos važiuoti Laisvoje klasėje. Taip ir sakykite, kad negalite Gerdžiūno aplenkti. Juojas juokais, tačiau juk negalima tikėtis, kad klases LAS'as sudarinės trims ar penkiems automobiliams. 10 ekipažų klasėje, manau, tik sveikintinas dalykas.

Tetukas rašė:
Yra keli preliminarūs variantai. O galutinio sprendimo dar nėra. Tačiau kažkokių esminių pakeitimų nenusimato. Greičiausiai bus keičiama taškų skaičiavimo sistema - atsisakoma senosios tarybinės ir daroma kažkas panašaus į dabar LARČ'e naudojamą. Gali būti įvestas maksimalus atsarginių padangų skaičius (2), jas sumontuojant automobilyje. Svarstome apie galimybę važiuoti susitaisius automobilį (jei buvo gedimas), gaunant baudas už nepravažiuotus GR'us. Komandų taškus skaičiuoti tik už klases. Klasės lieka tos pačios. Su hidrauliniu į Laisvą. Klausimas kaip su gesintuvu - dabar pagal KET juk užtenka 1 kg. Ir bjauri tema - katalizatoriai. Jų kaip ir reikia, tačiau niekas netikrina. Kiek automobilių (ypač senų) juos turi?


2015 10 29

Tetukas rašė:
Laisva klasė vargiai ar bus greitu laiku skirstoma pagal litrus ar WD. To priežastis yra pati ralio idėja - tai yra SG automobilių varžybos. SG 1600 taip pat nebus naikinama.
Idealiai vienodų sąlygų organizatorius nepadarys. Visą laiką kažkas bus nuskriaustas. Vienos trasos lėtesnės, kitos greitesnės. Vienose daug tiesiųjų, kitose vien posūkiai. Vienose sausas asfaltas, kitose - smėliukas ant kelio. Kėdainių Kauno etape norėjosi padaryti įvairių GR'ų. Lyg ir gavosi. Tik, kad lėtuose slalomuose praleidote 2-3 minutes. Visas kitas laikas buvo skirtas greitesniems pasivažinėjimams. Taip, kad ir čia lygybės nebuvo.
[/quote]


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 209 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
© phpBB Group, Xtra Racing