visiem pasipiktinusiem galiu paporint.
pagrindiniai bajeriai.kodel tokios klases daromos ,ar apskritai ivedamos kaskokios restrikcijos,tai tik tam kad isliktu konkurencija tarp dalyviu.
pvz buvo laikas buvo klases pagal kubikus, tai atskirdavo konkurencingus ir ne pagal pinigine.
nes is 2,0 turbo vieni is stokiniu ar lengvai modintu pasidaro po 500-600. nors realiai imanoma ir 1000-1200,kas is to gaunasi? o gi kaina padaryt tokia nesamone ,ir plius jinai visiskai nepatvari bus,o paie stabiluma sezono metu net nekalbu,nebent vel turi dakuja $ ir dar chebros bent 5 kurie niekada nemiega(patikek taip tikrai buna patys taip darem)
kitas dalykas fwd ar rwd. dalinai butu protinga,bet vel geras greitas bmw gali vaziuot 10s ant musu trasu su standartinem pakabom. bet yra fwd masinu kurios vaziuoja 9 ir 8s.ir aisku yra pro fwd kurios vaziuoja 6s 400m. tai kas jas atskiria? ogi atspejai $
yra dar vienas budas labai populiarus amerikoj,tai sliko plotis, tipo visi turi ta paty sukibima su zeme,ir nesvarbu kiek pas tave vatu ar litru,dalyviai tampa lygus. bet tai realiai tinka tik masinoms virs 1000ag gerokai.
dabartinis musu drage reglamentas,laiko ribojimas,taipogi is ten pat,kur dragas yra svarbiau uz raly,indi ar krosa.
sito reglamento esme: islygint pinigines diferenciacijas tarp dalyviu,padaryt visas gonkes konkurencingesnes,pritraukt daugiau nauju dalyviu ju neisgasdinant ir t.t.
o jei tu tur kaskasi problema su gazo atleidimu,labai puiku , vadinasi vaziuosi i outlawu ,dabartine ss klase,kur, kas kaip nori taip ir vaziuoja,kaip nori greitai,kokiu nori motoru,kokiais nori slikais,ar varanciom asim.
liuks ane? tai dabar pamegink susipajot gelda kuri lekia zemas 9(siemet tikiu vaziuos

.
ar tikrai noretum klasiu pagal kaskokius kubikus? nes tai neapsprendzia nieko,nei arkliu ,nei greicio nieko, dar primetus kurus kuriais galima vaziuot, tai matematine priklausomybe tik viena: kuo maziau kubiku ir kuo daugiau vatu/greicio, tuo daugiau $ ir viskas.
ir taip galvoju ne as vienas,seniuk
