P.Sasnauskas rašė:
O nemanai, kad yra žmonių kuriem to paprasčiausiai nereikia (nes pvz. užtenka pinigų).
Bei yra antra žmonių grupė, kurie yra pakankamai kuklūs ir tą net jeigu reikia rėmėjui, daro labai nenoriai, kukliai ir pan.
Taip, yra. Ne, jie tokiais atvejais nedirba savo darbo

Čia kaip puikų programuotoją, pusiau Aspergerio sindromą turintį, išsiųst pas potencialius klientus pardavinėt sistemos - ne visi žmonės yra pajėgūs bendrauti. Nebūtina gerai jaustis kažką darant, bet daryt tą gerai tai vis tiek reikia.
Bendravimas su žiniasklaida, straipsnių rašymas, nuotraukos, video klipai.. visa tai yra tavo, kaip lenktynininko, darbo dalis. Neišvengiamai.
P.Sasnauskas rašė:
Ar dabar jeigu nelendi į eterį per visus galus, nebesi čempionas, ar savo sporto elitas?
Sporto ambasadorium gali būti bet kas, kas moka pateikti. O sporto elitu, deja, ne visiem duota arba ne visi tiek įdirbio nori įdėti.
Tikrai ne visiems duota. Tie, kuriems neduota
kalbėti, bet duota
vairuoti, taps gerais lenktynininkais, jei paklius į gerų marketingistų, kurie patys iš savęs turi susidomėjimą autosportu, rankas. O jei ne - jie bus puikūs instruktoriai, pavyzdžiai, stebintojai.. bet techninėje sporto šakoje, kur biudžetas tikrai nėra trečiaeilis dalykas, jų galimybės bus žiauriai ribotos. Ir nėr čia ko pykti, tokia ta industrija yra. Elitas, čempionas būsi tik jei turėsi atitinkamas priemones, o jas turėsi, tik jei atidirbsi už jas.
Visada reikia prisiminti - reklamdavys tau daugiau sumokės už 5 vietą, negu už pirmą, jei toj penktoj atsidursi tuo pačiu patekdamas į dėmesio centrą ir pasirodydamas herojumi. O jei mokėsi tą padaryti kiekvieną kartą,
tu rinksies reklamdavius, o ne jie - tave.
Puikus pavyzdys - mūsų irkluotojai ir kai kurie kiti Olimpinio medalio nešiotojai. Jie iš savo sporto, kuriame yra tikri Čempionai, nepasidaro
entity - jie ir lieka tik gerais sportininkais, tokiu būdu atimdami iš savęs ateitį ir galimybes dar ryškiau įsirašyt į to sporto istoriją.
P.Sasnauskas rašė:
Populiarinti varžybas yra renginio organizatorių darbas. Kalbinti elitinius sportininkus - žurnalistų darbas ir duona.
Ne. NE NE NE. Kad tas žurnalistas pas tave ateitų, tu turi būt atlikęs namų darbus - jie yra labiau rezultatas, nei priemonė. Tu turi būti įdomus, žinomas. Jei būsi nežinomas talentas, bet aplenksi visus kad ir ralyje, tai prie tavęs geriausiu atveju ateis paklaust "kas jūs toks ir kaip jums čia taip pasisekė".
P.Sasnauskas rašė:
Kai dirbtinai kalbama apie betką iš sportininkų pusės, jų asmeninį gyvenimą ir pan, atrodo viskas labai dirbtinai ir primena tas visokias pupytes, šokoladines gražuoles ir pan, kurių asmeninio gyvenimo detalės yra be perstojo viešinamos visiem žinomuose portaluose, ir sukelia aibę pasipiktinimo komentaruose

Kalbu ne tik už save, tiesiog negalima nepastebėti ir ignoruoti didelės neigiamų komentarų bangos, ji atsiranda ne veltui ir ne dėl to kad lietuviai yra bambeklių tauta.
Aišku, kad atsiranda - čia yra toks forumas, kurio tikslinė auditorija - sportininkai. Ir grynam sportininkui visada bus pikta, kad kažkieno, tegu ir pavairuojančio, bet toli gražu ne kaip rimti sportininkai, veidas keliauja ant viršelio, o jų - ne. Ir jiems vertybė - kuklumas bei sausi rezultatai. Ką aš čia aušindamas burną mėginu padaryt - perkalbėt juos ir įtikinti, kad PR'as - way to go! Kuo geresnis sportininkas + kuo geresnis PR = mums visiems geriau, daugiau rėmėjų, pinigų, priemonių sporte ir REZULTATŲ.